Празни опаковки #17 (Юни 2015)

by - юли 08, 2015




Здравейте! Отново дойде време да ви покажа какво успях да изхабя за изминалия месец. Много доволна съм от себе си, че успях да изразходя продукти от всички категории и най-вече няколко продукта от грижата за кожата.


Balea Professional Възстановяващ шампоан 
Взех този шампоан по препоръка на приятелка, която е с моя тип коса и беше доволна от него. Формулата му е обогатена с арганово масло, глицерин, пшеничен протеин и пантенол. Шампоаните на Balea не съдържат силикон. Препоръчан е за суха, накъсваща се и чуплива коса. Обещава да намали накъсването на косата с 80% още след второто измиване. Моята коса е със сухи краища и мазни корени и не бих я определила като склонна към накъсване. Шампоанът има приятен аромат и прави добра пяна. Измива косата добре. При по-редовна употреба забелязах, че изсуши скалпа ми и го раздразни. Веднага преустанових употребата му и го изразходвах за миене на четките си. Не бих повторила покупката.
Здраве Актив Шампоан против пърхот с ментол
Гледам винаги да имам бутилка от шампоана на Здраве, защото скалпът ми е чувствителен и не са малко продуктите, които го дразнят и се появяват сърбеж и пърхот. Обикновено взимам варианта с лимон за мазна коса, но тогава не беше наличен и взех варианта с ментол за нормална коса. Той също успокои раздразнението още след първото измиване. Като бонус имаше свеж аромат на мента. Определено бих купувала този вариант пред другия.
Syoss Сух шампоан за обем
Май няма публикация с празни опаковки, в която да няма поне една опаковка сух шампоан. Изразходвах 2-3 опаковки подред от сухия шампоан на Syoss и бих казала, че ми харесва. Не оставя бели следи стига да се пръска отдалече и след това продукта да се разнесе добре. Абсорбира излишното омазняване. Има приятен аромат. Не утежнява косата. В момента използвам сухите шампоани на Batiste и те ми харесват повече. За момента не бих го купила отново.


Vaseline Intensice Care Spray Moisturiser
Страхотен продукт, който за съжаление не се предлага у нас. Има приятен лек и свеж аромат, малко странна консистенция, която попива бързо в кожата. Не е силно хидратиращ и през зимата когато кожата ми е по-суха не би бил достатъчно подхранващ, но през лятото ми бе достатъчен. Видях, че DM предлагат подобен спрей лосион с марката Balea. Скоро ще опитам и него и се надявам да ми хареса колкото този на Vaseline
Lady Speed Stick
През лятото имам нужда от силен продукт против изпотяване. Опитах различни марки и продукти под различна форма (дезодоранти, ролони, стикове), но този на Lady Speed Stick се оказа най-добрият до момента. Има ненатрапчив свеж аромат, не оставя бели следи върху дрехите и предпазва от изпотяване и неприятен аромат. Вече имам нов.
Sante Крем за ръце с годжи и маслини
Попаднах на доста положителни отзиви за този крем, но мен не успя да ме впечатли. Предназначен е за суха и чувствителна кожа. С натурален състав и е някои от съставките са с био произход. Има лека консистенция, попива бързо, но поне на мен не ми се стори достатъчно подхранващ и хидратиращ. Не бих го купила отново.
Lilly Маслен лакочистител
Поредна празна опаковка от любимия лакочистител. Не използвам друг, защото този маха лака бързо без да изсушава кожата. Вече имам нова опаковка от него.


Alverde Измиваща пяна с лайм и ябълка
Измиващата пяна е предназначена за комбинирана и мазна кожа. Има свеж аромат. Измива кожата без да я дразни и изсушава. Използвах го сутрин и вечер. Много икономичен и лесен за употреба. Бих го купила отново. Повече за него може да прочетете тук.
Nuxe Reve de Miel Балсам за устни
Любим балсам за устни. Подробно за него може да прочетете тук, но накратко - омекотява и хидратира устните. Има почти матов финиш, не е прекалено мазен и може да се ползва като основа дори и под матови червила. Бих казала, че е икономичен продукт, защото въпреки ежедневната употреба (сутрин и вечер задължително, понякога и през деня ако съм си вкъщи) бурканчето ми стигна за около 8 месеца. Бих го купила отново, но в момента искам да изразходя няколко други балсама в колекцията ми.
Avene Cleanance mask 
За тази маска имам подробно ревю, което може да видите тук. Харесвам продуктите на Avene, защото са нежни и не дразнят кожата. Маската е предназначена за комбинирана и мазна акнетична кожа. Маската има кремообразна консистенция с ексфолиращи частици. След нанасяне се оставя за 5 минути като не се измива веднага, а с леко влажни ръце се масажира кожата и тогава ексфолиращите частици ексфолират кожата. След използване кожата е мека, гладка и почистена, липсват раздразнения. Тя ми беше предоставена за проба от марката, но бих я купила, за да я ползвам отново.
Масло от чаено дърво
Използвах няколко капчици чаено дърво разтворени в малко вода за третиране на пъпчици. Маслото от чаено дърво има успокояващи и антибактериални свойства. Пъпките не изчезваха напълно веднага, нито пък за едно денонощие, но след всяко нанасяне забелязвах, че третираната зона е успокоена. Ако решите да го опитате имайте напредвид, че кожата постепенно привиква към чаеното дърво и когато виждах, че моята е свикнала слагах повече капки от него в същото количество вода. Не знам дали бих го купила отново.
Alverde Нощен крем с хамамелис и лайка
Повече за крема може да прочетете тук. Изпозвах този крем доста време и не забелязах да прави нещо за кожата ми. Накрая го изразходвах като крем за ръце. Не бих го купила отново.
L'oreal Nutri Gold Extraordinary Oil-cream
Нямам кой знае какъв интерес към бялата козметика на L'oreal. Не беше нищо особено. Не бих го купила в реален размер.
Alverde Крем-гел с водорасли
Повече за крема може да прочетете тук. Предназначен е за нормална и комбинирана кожа. Има много лека течна гелообразна консистенция, която попива бързо в кожата. Към края на използването му забелязах, че оставя кожата лепкава след като попие. През деня не омазняваше кожата ми допълнително. Въпреки липсата на някои вредни съставки в козметиката на Alverde за цената си от около 6-7лв не очаквах кой знае какви резултати и такива и не забелязах след изразходване на тубичката. Кремът е ок, нищо което да си заслужава да повторя.
Beauty Formulas Ленти за почистване на черни точки
Без да ангажирам никого с мнението си, някъде бях чела, че лентичките за премахване на черни точки не са полезни за кожата и за това ги използвам рядко (обикновено веднъж на 2-3 седмици). Освен това не ги намирам за ефективни при редовна употреба. Тези на Beauty Formulas имам от някое от изданията на кутиите Pinks. Лентичките си вършат работата не по-зле или по-добре от лентички на други марки. Бих ги купила отново. 



Play Time Бебешки кърпички
Каквито и кърпички за премахване на грим да опитам, винаги се връщам към бебешките на Play Time. Самите кърпички са достатъчно големи и една е достатъчна, за да се почисти цялото лице. Не дразнят кожата и за цената си под 2лв получавам 72 кърпички, които ми стигат за дълго време. Ще продължавам да ги купувам.
Catrice Prime and Fine Mattifying Waterproof Powder
Пудрата освен да матира и фиксира грима, обещава и да го направи водоустойчив. Предлага се само в един цвят 010 Translucent, който е прозрачен. Не дава никакво допълнително покритие. Матира моята кожа за по-дълго време от други пудри. Стои естествено без брашнян ефект. Не съм пробвала дали е водоустойчива, но аз и не такива продукти. Не е лоша, но в момента имам няколко пудри които искам да изхабя преди да купувам нови.
L"oreal Eva's Nude червило
Имам това червило от сравнително скоро и е изненада за мен, че успях да го изразходя. Не ми допада ароматът на червилото и не бих купила друго от серията. Цветът е прасковен с блестящи частици. Формулата му е кремообразна. Не изсушава устните. Хареса ми цвета и колко комфортно е за носене, но заради аромата не бих го купила отново.
Chanel Chance
Много свеж и лек аромат подходящ за ежедневието. За момента се въздържам от покупката на нови парфюми, защото искам да намаля бройката им поне наполовина.
Nina Ricci Love in Paris
Имам това мини от много време. Не бих нарекла го нарекла мой аромат. Ту ми харесва, ту не и заради това не успях да го изразходя. Наскоро реших пак да започна да го използвам и ароматът му доста се е променил, за това и го изхвърлям.
Joursna Четка за грим
Тази четка е част от сет за който съм писала повече тук. На външен вид прилича на четките на Real Techniques. Използвах я за нанасянето на фон дьо тен, но след многобройни пранета косъмчетата и започнаха да падат на цели снопчета. Не бих я купила отново, защото ми допадат повече оригиналните четки на Real Techniques.







Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Споделям мнението ти за сухите шампоани на Syoss, а вчера си взех да пробвам и Batiste, да видим дали и там ще сме на едно мнение. :) В последно време ми се появяват доста пъпчици и мисля и аз да си взема масло от чаено дърво, чела съм много позитивни неща за действието му, благодаря за споделеното мнение! ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си като машинка, не знам как успяваш да изхабиш толкова много неща за такъв срок :) Много ти обичам тези статии, научавам за супер много продукти :)

    ОтговорИзтриване