All About Concealers (Max Factor Eye Luminizer, Inglot Cream Concealer, Oriflame The One Illuskin Skin, Bourjois 123 Perfect CC Cream)

by - юли 25, 2015

Здравейте! Докато за прикриване на пъпчици, белези и други несъвършнества си имам любимец (Catrice Camouflage Cream Concealer - ревю за него), то винаги съм в търсене на любим околоочен коректор. Днес ще ви споделя мнението си за няколко коректора, който използвах напоследък, но не бих нарекла любими.


Max Factor Eye Luminizer Brightener
Количество: 15мл
Цена: около 15лв
Къде: навсякъде където се предлага марката

Миналата година Max Factor пуснаха у нас нов коректор Eye Luminizer, който трябва да изсветли, озари и хидратира зоната около очите. Предлага се в два цвята - fair и light (поне толкова са предлаганите цветове у нас). Аз имам цвета fair, който е по-светлият от двата. Коректорът има спираловидна формула, която комбинира озаравящи частици и пигменти.
Опаковката му е пластмасова и има помпичка. Тя трябва да се натиска много внимателно, защото иначе излиза голямо количество продукт. Има по-гъста консистенция, не е сух и се разнася лесно, не попива и изсъхва веднага след нанасянето, което позволява наистина да се прелее с кожата добре. Много е лек и не се усеща през деня. 
Брайтнарите са продукти, които да озаряват кожата и нямат кой знае какви прикриващи свойства. И наистина Eye Luminizer не успява да прикрие нищо. Но ето тук идва голямото ми разочарование от продукта - аз не забелязвам да озаравя по никакъв начин самостоятелно. Нанесен върху друг коректор има известен озаряващ ефект, но дори и тогава той е едва забележим.
Накратко не виждам някакъв смисъл от употребата на Eye Luminizer и бих ви посъветвала да си спестите парите за него. Освен това дори най-светлият предлаган цвят не би бил подходящ за тези от вас с по-светла кожа.
Оценка: 1/5


Inglot Cream Concealer
Количество: 10мл
Цена: около 20лв
Къде: единствено в магазините на марката

Inglot предлагат корекотори в различни форми - стик, в бурканче и в тубичка. Бях в търсене на силно пигментиран продукт, за да прикривам конкретна зона и конкретен проблем и купих Cream Concealer. Той се предлага в 15 цвята, като има и жълт, бял и зелен. Формулата му съдържа матиращи агенти.
Коректорът е в тубичка без апликатор. Формулата му е наистина супер пигментиранa и една малка точица е достатъчна. Използвам го прикриване на тъмна пигментация. Избрах си номер 23, който е с прасковен подтон. По-прасковените и по-розови коректири са подходящи за прикриване на подобни проблеми и тъмни сенки под очите. Макар името му (creamy) го намирам за по-сух и гъст. Опитах да го нанасям с различни четки и гъби, но най-добре работи с пръсти, защото топлината на кожата прави по-сухата му консистенция по-лесна за преливане. Много е траен и не мърда цял ден.
Коректорът е траен, силно покривен и икономичен. За съжаление не е подходящ за нанасяне под очите заради по-сухата си формула. 
Оценка: 4/5


Oriflame The One Illuskin Concealer*
Количество: 10мл
Цена: около 10лв
Къде: единствено в каталозите на марката

Illuskin Concealer е създаден по специална технология, която да отрази светлината и така да подсили сиянието на кожата. Предлага се в 3 цвята.
Коректорът е в тубичка без апликатор. Консистенцията му е по-течна, много лека и е лесна за нанасяне и преливане с кожата. Най-лесно се нанася с пръсти. Не попива бързо, дори бих казала, че му трябва време. Не изсушава нежната кожа около очите и не се впива във фини линии през деня. Покритието му е леко и макар да изравнява тена не би успял да прикрие тъмни кръгове. Аз обикновено го наслоявам, за да получа желаната покривност. Имам най-светлия цвят Fair Light. Озаряването което ми дава се дължи най-вече на светлия му цвят.
Не е лош коректор, но не е и нещо страхотно. Ако нямате кой знае какво за прикриване и имате нужда единствено от леко изравняване на тена,  Illuskin Concealer би ви свършил работа. 
Оценка: 2/5


Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream Colour Correction
Количество: 1,5мл
Цена: около 13лв
Къде: навсякъде където се предлага марката

Коректорът 123 Perfect CC Eye Cream съдържа комбинация от цветни пигменти за коригиране на несъвършенствата. Предлага се в 3 цвята.
Коректорът е в опаковка наподобяваща писалка, но вместо гъбичка или апликатор за нанасяне има силиконов накрайник. Въпреки малкото количество от 1,5мл ми стигна за доста време. Консистенцията му е не е прекалено течна. Нанася се лесно и изсъхва бързо. Покритието което дава е по скоро средно отколкото леко. Изравнява тена и прикрива заченки на тъмни кръгове каквито имам аз когато не си доспивам достатъчно. Траен е и не се впива във фини линии. Не изсушава кожата. Имам го във втория цвят 22 Beige Clair, който не ми е тъмен, но аз предпочитам коректорите си за под очите в светли цветове.
Страхотен коректор, който ще си взема в по-светъл цвят. Харесвам го заради това, че не помръдва през деня и не се впива във фини линии. Не му давам оценка 5/5 единствено защото не е силно покривен.
Оценка: 4/5


От ляво на дясно: Max Factor Eye Luminezer, Inglot Cream Concealer, Oriflame Illuskin, Bourjois 123 Perfect CC 

Следващият коректор в списъка ми за проба е MAC Pro-Long Wear. 





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.




* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

2 коментара

  1. Коректор под очите не ползвам, но винаги ми е любопитно да чета такива ревюта. И колкото съм чела сякаш на Maybelline с гъбичката, на МАС с помпичката и на NARS с четчицата (ех, как ги наредих само) са най-добри за под очите :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мейбелин с гъбичката (Age Rewind май беше) издирвам от много време, но отдавна не съм го мяркала у нас. А NARS ми е в уишлиста. Както и Urban Decay Naked Skin :)

      Изтриване