Ревю: OPI Infinite Shine Gel Effect Lacquer System

by - юли 20, 2015


Системата OPI Infinite Shine включва база, лак и топ лак, които заедно дават на маникюра гел ефект без използването на лампа и трайност и блясък до 10 дни. Предлагат се 30 нюанса.

OPI Infinite Shine Gel Effect Lacquer System
Стъпка 1 Primer
Количество: 15мл
Цена: около 24лв

Стъпка 2 Lacquer
Количество: 15мл
Цена: около 24лв

Стъпка 3 Gloss
Количество: 15мл
Цена: около 24лв

Логично започвам насянето с първата стъпка, която представлява безцветен лак който да предпазни нокътя от пигментиране. Изсъхва бързо и не е необходимо да се чака дълго време, за да се нанесе следващият продукт. След това се нанася стъпка номер две, която е основният цвят. Всички нюанси от серията Infinite Shine са подбрани от лаковете на OPI. Те са по-силно пигментирани и са необходими два тънки слоя, за да се получи пълно покритие. Цветът който имам аз е LO3 She Went On and On and On е ярък червен коралов цвят. Накрая завършвам с топ лака, който е последната трета стъпка, която трябва да придаде максимален блясък и издържливост на маникюра. 
Не съм впечатлена от блясъка на топ лака. Първоначално използвах трите стъпки заедно няколко пъти след това използвах основата и топа и с други лакове на други марки. Представят се еднакво добре като трайност и блясък и с други марки. Накрая направих тест като използвах трите стъпки, но върху едната ръка нанесох вместо топ лака на OPI, този на Essence The Gel Top Coat (ревю за него тук). Оказа се, че Essence направи ноктите ми по-бляскави за по-дълго време и по-траен маникюра ми.
Относно трайността на системата Infinite Shine при мен издържа около 4 дни и след това връхчетата започват да се белят. Блясъкът изчезна на втория или третия ден. Имайте впредвид обаче, че при мен лакове обикновено издържат около 2-3 дни.



Като заключение бих казала, че трите стъпки от серията Infinite Shine не са разочарование, но не са и страхотни и революционни продукти. Можете да намерите подобни или дори по-добри продукти на по-ниска цена. 



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марката, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара