Ревю: Бази за сенки Essence I Heart Stage & Urban Decay Primer Potion

by - юли 16, 2015




Здравейте! Обичам продуктите за очи под всякакъв вид (прахообразни, кремообразни, молив и т.н.) като искам да получавам наситен цвят и трайност върху клепачите си. Тук на помощ идват базите за сенки. 
Днес ще ви запозная с два продукта от различен ценови клас. И за двете бази съм чела главно положителни мнения и имах големи очаквания към тях.



Essence I Heart Stage Eyeshadow Base
Количество: 4мл
Цена: около 5-6лв
Къде може да се намери: навсякъде където се предлагат продукти на марката
Годност след отваряне: 6 месеца

За базата на Essence I Heart Stage прочетох няколко добри отзиви в наши блогове и наистина се надявах да е толкова добра колкото момичетата казваха. Освен, че може да се намери лесно, цената и е много достъпна.
От марката обещават базата да направи грима върху очите по-траен и по-наситен. Освен под сенки, може да използва и преди коректора.
Базата е в пластмасово шишенце и се нанася с апликатор. Има доста жълтеникав цвят, който на тези от вас с бяла или със силно изразен розов подтон кожа не би стоял добре. Консистенцията и е малко по-гъста, но се разнася лесно и изсъхва бързо. 
Продуктите нанесени върху базата се нанасят и блендват лесно. С нея цветове са по-наситени. Може би клепачите на момичетата чиито ревюта прочетох са били по-сухи и са използвали базата единствено за постигане на по-голяма наситеност на цветовете, но при мен I Heart Stage на Essence има обратен ефект и намалява трайността на сенките. Това е единствената база с която кремообразните сенки Color Tattoo на Maybelline се събират след 4 часа (за справка: дори без база издържат поне 8 часа). 


Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Количество: 6мл/28мл
Цена: около 10паунда/20паунда
Къде може да се намери: единствено онлайн
Годност след отваряне: 12 месеца

Това е може би една от най-популярните бази за сенки въобще. Предлага се в няколко разновидности, но аз избрах да пробвам оригиналния вариант. 
Базата обещава да направи всички продукти нанесени върху клепача по-наситени и да спре събирането им. 
Базата е в лилава тубичка със сребриста капачка. Въпреки, че тубите не са едни от любимите ми опаковки за продукти въобще намирам базата за лесна за контролиране на количеството въпреки вида на опаковката. Urban Decay Eyeshadow Primer Potion е с лека кадифена и кремообразна консистенция, малко по-течна от други подобни продукти и най-добре се нанася с пръсти. Има светъл не особено покривен цвят, но при нанасяне изравнява съвсем леко и незабележимо клепача. Изсъхва бързо и веднага може да се нанесат сенки или друг продукт за очи. Прави цветовете по-наситени. С някои марки сенки забелязвам, че преливането на цветове е трудно, понякога дори невъзможно, докато с други това става много лесно. Това е най-трайната база за сенки, която съм ползвала - с нея сенките ми издържат цял ден. За съжаление Primer Potion и продуктите на Urban Decay не се предлагат у нас и може да се намери единствено онлайн.


Отлявно на дясно: Essence, Urban Decay
Отлявно на дясно: Без база, Essence, Urban Decay

Въпреки, че този пост не е сравнение между двата продукта, все пак като заключение бих ви посъветвала да си спестите парите за базата на Essence и ако ви се отдаде възможност да опитате Primer Potion на Urban Decay.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. Тази на Essence е супер оранжева. Тествала съм я само в магазина, но на ръката ми изглежда ужасно. А аз с две ръце препоръчвам Etude House Proof 10 Eye Primer, която е най-добрата база, която съм пробвала и нямам намерение да сменям, а и е много евтина.

    ОтговорИзтриване
  2. При мен също, базата на Essence издържаше само няколко часа, нищо общо с "n" на борй полойителни ревюта, на които съм попадала. В момента, любимата ми е на Avon- справя се идеално с всичките си задачи, относително достъпна и на ниска цена :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз съм я ползвала (дори почти изхабих две бурканчета) и ми хареса и на мен, но тази на UD е далеч по-добра и предпочитам нея :)

      Изтриване
    2. UD, MAC и други подобни са съвсем друг клас козметика :)

      Изтриване
  3. За мен тази база на UD е перфектна.Само цената й не ми допада :))

    ОтговорИзтриване
  4. С две ръце за базата на UD, няма друга такава, само с нея сенките издържат цял ден, забелязала съм, че ми е малко трудно преливането, но слагам базов цвят и всичко е пушка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заради теб и аз започнах да използвам светъл цвят като основен и преливането стана много по-лесно. Страхотен съвет! Мерси :))

      Изтриване