Ревю: Bourjois La Laque Orange outrant

by - юли 13, 2015



Bourjois La Laque Orange outrant
Количество: 10мл
Цена: около 8лв
Къде: навсякъде където се предлага марката

Съвсем наскоро Bourjois пуснаха у нас нова серия лакове La Laque. У нас се предлагат 6 нюанса, но официално серията включва 12. 
Новите лакове са с нова формула с по-наситени цветове. Шишенцата на La Laque са с триъгълна форма. Новата им четка обещава да покрива нокътя с едно нанасяне и да намали времето за лакиране.


Избрах си цветът 03 Orange outrant - наситен оранжев цвят. Трябваха ми няколко нанасяния, за да свикна с триъгълната капачка. Формулата на лака е много наситена и дори един слой е напълно достатъчен за получаване на равномерен цвят. Четката му не е широка, нито прекалено тънка. Не забелязвам с нея да съкращавам времето за лакиране, каквито са обещанията на марката. Съхне сравнително бързо. Самостоятелно лакът не е достатъчно бляскав за мен и винаги нанасям топ лак. Лаковете върху моите нокти не издържат много. При мен Orange outrant издържа около 2 дни и след това започва да се бели по връхчетата. 

Цветът 03 Orange outrant много ми харесва и вече няколко пъти подред се лакирам с него. Чудесен е за лятото. Но освен разкошния цвят не намирам лака за по-специален от други лакове.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Но пък са толкова красиви като външен вид, че трябва да си взема поне един <3 Много хубав цвят си избрала :)

    ОтговорИзтриване