Ревю: Rimmel 60 Seconds Super Shine Nail polish

by - юли 17, 2015



Rimmel 60 Seconds Super Shine by Rita Ora
Количество: 8мл
Цена: 3,90лв (в момента са намалени на 2,90лв)
Къде: навсякъде където се предлага марката

Съвсем наскоро у нас Rimmel пуснаха нови цветове от серията 60 Seconds с обновена формула. Новите 60 Seconds Super Shine обещават да бъдат продукт 3в1 - основа, цвят и бляскав топ лак и отново бързосъхнеша формула. Освен това лаковете трябва да имат трайност 10 дни. Прецизна четка, която да дава професионални резултати. Пигментирана формула с която да се постига интензивен цвят само с нанасянето на един слой.
Обожавам оригиналната серия 60 Seconds на марката и веднага щом видях новите лакове, грабнах няколко за проба.
Три от цветовете, които ще ви покажа днес са лимитирани и са част от колекцията на Рита Ора за марката. Ще ги познаете по маргаритките върху капачката на шишенцето и нейния подпис. Обожавам дизайна им.

408 Peachella
Зад супер сладурското име Peachella се крие супер сладурски оранжево-прасковен цвят.


880 Port-a-loo-blue
Цветът е ярък синьо-зелен. Може да се нанесе и само един слой от него.


558 Go Wild-er-ness
Един от любимите ми лакове напоследък. Получавам ужасно много комплименти винаги когато съм с него. Цветът е лилав и не е прекалено ярък. 


405 Rose Libertine
Много нетипичен за мен розов цвят, но го обожавам.

Лаковете наистина имат бързосъхнеща формулаЦветовете са наситени и въпреки обещанията на Rimmel за постигане на желания цвят само с един слой са необходими два (изключение прави единствено Port-a-loo-blue). Единствено с Peachella трябва да се работи по-внимателно, защото може да стане на черти. От досегашният ми опит с лаковете на марката, не бих ви препоръчала техните тъмни цветове, защото при изтриване с лакочистител боядисват плочката и кожата.
Макар обещанията за супер блясък на маникюра за мен лично самостоятелно лакът не дава достатъчно блясък и задължително нанасям топ лак отгоре (топ лака на Essence май много ме е разглезил).
При мен другите лаковете издържат не повече от 2 дни. 60 Seconds Super Shine издържат около 3-4 дни или накратко лаковете са трайни.


Лаковете на Rimmel 60 Seconds Super Shine са с бързосъхнеща формула и удобна четка. Споменах ли и достъпната им цена? Аз ги харесвам и със сигурност бих се сдобила с още цветове от тях.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Peachella e страхотен цвят! Всъщност всички са страхотни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ууу, Peachella май май е dupe на Peach side baby от лятната колекция на Essie! Много красив!
    А лавандуловият Go Wild-er-ness определено трябва да потърся някак, че липсата на Римел тук понякога е ужасна! Много красив нюанс, има защо да ти е любим :))))
    Супер пост!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са, аз май имам Peachella, но изобщо не съм забелязала, че е от колекцията на Рита. Но след твоите снимки искам и Port-a-loo-blue & Rose Libertine :D

    ОтговорИзтриване