Любими продукти Юли 2015

by - юли 31, 2015



Термални води
Използвала съм термални води на различни марки, но така и не успях да видя някакъв ефект от използването им. Едно обаче им признавам - чудесни са за разхлаждане в жегите. Напоследък винаги имам едно флаконче под ръка.

Antipodes Aura Manuka Honey Mask
Маската има страхотен аромат и приятна консистенция. Нанася се като крем и след 15 минути се измива. Оставя кожата мека и подхранена, усеща се по чиста и помага в завяхването на активни пъпчици.

Clinique All About Eyes Околоочен крем
Не страдам от суха кожа около очите, нито имам тъмни кръгове, подпухналост или бръчици и нямам нужда от интензивна грижа. Кремът на Clinique има много приятна и лека консистенция. Не дразни очите и не събира коректора през деня.

L'oreal Super Liner Perfect Slim очна линия
Имам тази очна линия в Intense Black. Тя е с тънък писец, което я прави много лесна за използване. Дори и за мен - отдавна не бях използвала очна линия, но още от първото използване на Super Liner на L'oreal постигнах повече от прилични резултати. Тя е наситено черна и трайна. Дори и в жегите не помръдва.

Real Techniques Miracle Complexion Sponge 
Съвсем наскоро получих първата си гъба Beauty Blender, но докато я чаках да пристигне започнах да използвам отново копието на Real Techniques. В сравнение с нанасянето на грим продукти с четка или пръсти, с гъбата постигам естествен завършек за по кратко време. От няколко дни използвам Beauty Blender-а и щом натрупам впечатления ще споделя мнението си за него, както и сравнение с варианта на Real Techniques. А междувременно може да погледнете ревюто ми за Miracle Complexion Sponge.

Yves Saint Laurent Volupte Tint-In-Oil 6 Peach Me Love
ОБОЖАВАМ ТОЗИ ПРОДУКТ! Едновременно хидратира и подхранва устните като им дава блясък и цвят които се развива след време. Супер комфортно е за носене. Не се усеща мазно върху устните. Абе страхотен продукт!

Clinique Pop Lip Colour 05 Melon Pop
Макар червилото да има своите минуси нося го често. Обожавам опаковката му и прасковено розовия му цвят. Подробно ревю за него може да прочетете тук.

MAC French Twist червило
Червилото беше част от лимитирана колекция, но не помня коя точно :) С Lustre завършек е или с други думи дава по-малко цвят, но повече блясък. Цветът е светъл прасковен нюд. Отива си с всичко и е много лесно за носене.

Bourjois La Laque 3 Orange outrant
През изминалия месец много често бях с този лак. Стои страхотно върху ръцете и краката. Макар формулата му да не е много трайна върху моите нокти го нося заради страхотния оранжев цвят. Ревю за него може да прочетете тук.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Оооо много се радвам, че си си купила и харесала очната линия :)) Между другото издържа и дълго време. Не се подлъгвай по това, че е писалка.
    Искам и аз такова олио.. много си лоша!
    Червилото на MAC маската и лака изглеждат фантастично! Много ми харесват любимците ти този месец :))

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни любимци, аз искам и очната линия, и олиото, и лака :D кое по-напред, а? :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С риск да ме намразиш (джоба ти най-вече) препоръчвам с две ръце и два крака олиото на YSL :)

      Изтриване