Нови придобивки #26

by - юли 29, 2015

Винаги ми е било трудно да започвам публикациите с нови продукти, просто защото няма какво друго да ви кажа освен, че бях на пазар. Но ето с какво се сдобих през последния месец. Решила съм да опитам да купувам нови продукти само и единствено ако изразходвам първо нещо от наличните в колекцията ми. Ще видим дали ще ми се получи.

Nivea In-Shower Body Milk
В тези жеги много често нямам желание да нанасям лосион за тяло след душ. Опитвала съм оригиналния вариант лосион за под душа на Nivea (ревю за него тук) и макар да смятам, че самостоятелно не дава достатъчно хидратация, пак е по-добре от нищо.
Yves Rocher Почистващ шампоан с коприва 
Нямам кой знае какъв опит с продукти на марката. От съвсем скоро продуктите на Yves Rocher за под душа могат да се намерят в Лили и Елитис (за DM не съм сигурна). Имах нужда от шампоан и се спрях на варианта с коприва. Не съм впечатлена за сега. Използвах го няколко пъти, но не измива косата ми добре.
Bilka Rosa Damascena крем за ръце
По принцип не съм голям фен на аромата на рози, но напоследък много ми допада. 
Mahnattan Matt Bronzing Powder цвят 020 Medium
Получих тази пудра за тест от представителите на марката. На пръв поглед и суочната върху ръката изглежда доста тъмна. Още не съм я нанасяла върху лицето.
Beauty Blender The Original
Спечелих наскоро giveaway и получих Beauty Blender-a като подарък. Използвам го от съвсем скоро и определено има разлика с останалите гъби негови копия, които съм използвала. Щом събера достатъчно впечатления ще напиша ревю.
Essie Eternal Optimist, Parennial Chic & Fiji
През този месец лаковете на Essie са намалени. Вече изразходих едно шишенце от Eternal Optimist (който е един от любимите ми лакове ever) и взех ново (ревю за него тук). Parennial Chic изглежда като страхотен неутрален прасковен цвят, който би си отивал с всичко. Fiji е много популярен светло розов нюанс, който е малко нетипичен за мен, но реших да рискувам и да видя дали бих се харесала с него.
Rimmel 60 Seconds Rita Ora Super Shine 408 Peachella
Много свеж ярък прасковен цвят за лятото. Тук може да видите повече за него и още няколко цвята от новата серия Super Shine на марката. 
Max Factor Miracle Touch Creamy Blush 09 Soft Murano
Опитвала съм веднъж кремообразен руж и не успях да го накарам да работи за мен. Реших да опитам кремообразните ружове на Max Factor. Поръчах го онлайн и си представих цвета по-различен. Няма да е подходящ нюанс за лятото и ще го оставя за есента.
Gosh Velvet Touch Lipliner 001 Nougat Crisp
Това е първият продукт на марката, който опитвам. Цветът е светло розово кафяв и се надявам с него да успея да направя устните си малко по-големи (но не казвайте на никой) :)
Essence XXXL Nude Lipgloss 03 Taste The Sweets
Много популярни гланцове на достъпна цена. Избрах си този розово-лилав цвят. От няколко нанасяния бих казала, че гланцът много ми допада.
Yves Saint Laurent Tint-in-Oil 6 Peach Me Love
Покрай намаленията в Beauty Zone и Douglas се сдобих с олиото за устни на YSL. Страхотен продукт - подхранва устните и им придава цвят, който се развива във времето и накрая остава като лек стейн. Съвсем скоро ще има ревю за него.
Clinique Pop Lip Colour + Primer 05 Melon Pop
Съвсем наскоро писах ревю за това червило. Няма да ви обеснявам защо го купих, а ще ви оставя линк към ревюто за него.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Мислех следващият ми шампоан да е именно на марката Yves Rocher, но ти ще ме разколебаеш май!
    Очаквам и отзиви за бронзиращата пудра, защото в момента си търся такава - ако някой може да ми препоръча някоя ще съм благодарна! :) Хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване