Нови покупки #15

by - юни 07, 2014




Здравейте! Тези дни пак обикалях козметичните магазини и ето с какво се сдобих.




Dove Nutritive Solutions daily moisture шампоан
Avene After-Sun Repair Lotion
L'oreal Gentle Eyes and lips дегримьор
Biotrade Sebomax sensitive шампоан 
Bioderma Photoderm AKN Mat SPF 30
Avene Термална вода
Refan ексфолиант за тяло с пъпеш и кайсия (мммм!)
L'oreal Color Riche Eva's Nude
Rimmel Moisture Renew 510 Mayfair Red Lady
Rimmel Moisture Renew 660 In Love With Ginger
Maybelline Colorama Bleached Neons 241
Bourjois Color Boost 01 Red Sunrise
Revlon Colorburst Lacquer balm 105 Demure Reservee
Revlon Parfumerie China Flower ароматизиран лак
Avene Reflexe Solaire SPF50+
Catrice Mattifying Oil Control Paper
Titania стъклена пила
Flormar руж номер 91
Essence Pure Skin почистващи ленти

Ако сте прочели последната ми публикация вече знаете, че шампоана на Garnier Color Resist раздразни скалпа ми. Използвам шампоана на Dove вече 2 седмици и определено успя да успокои сърбежа, но той пак се появява от време на време. След консултация в аптеката се сдобих с шампоана на Biotrade, който би трябвало да успокои скалпа, намали сърбежа и регулира омазняването. Не съдържа сулфати и парабени, биоразградим е и не замърсява околната среда.

Ексфолианта за тяло на Рефан мирише ужасно вкусно. Всеки път като го отворя и помириша, искам да го изям.

Въпреки не малката ми колекция от червила, не устоях и този месец пак се сдобих с нови.


Купих лака на Revlon не за да пробвам дали наистина оставя аромат върху ноктите след лакиране, а защото много харесвам шишенцето. Много е ретро и ще си го държа за красота на показ.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



*Продуктите на Avene ми бяха изпратени от PR-и на марката.

You May Also Like

12 коментара

  1. Страхотни покупки!! :) Ще чакам ревю на чъбито на Revlon :))))

    ОтговорИзтриване
  2. От къде са червилата на римел? От много време търся тази серия, но не мога да ги открия...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В Лили, ДМ и Елитис със сигурност ги има на стените на Римел :)

      Изтриване
  3. Всичко е страхотно. А така ме изкуши с някои неща, които отдавна искам и само чакам удобен момент да ги видя и грабвам. Моля за скорошни ревюта за червилата, че са ми болна тема. 😀

    ОтговорИзтриване
  4. Матиращия слънцезащитен крем на Биодерма е прекрасен. Червилата на. Римел също са много хубави, но според мен е по-добре от тях да се избере по-неутрален цвят,з ащото попиват в устните бързо и леко се разтичат. От лепанките на Есънс във Варна намирам само за лице и при първото плзвНе успяха да ми махнат само една черна точка от брадичката :ддд Матиращите кърпички са ми любими, но е факт, че леко отнемат от цвета на продуктите на лицето. Чъбитата на Боржуа са ми най-любимите евър. Новите лакове на. Ревлон не са мой продукт, ама изобщо.
    И ще се радвам и аз да пишеш за бляскавото чъби на Ревлон. Чух, че оставяли брокатени частици, но пък видях едно неутрално на живо и не изглеждаше лошо :)

    ОтговорИзтриване
  5. Използвах крема на Биодерма един път и съм влюбена <3. Сложи всички опитани кремосв със слънчева защита в малкият си джоб.
    Имам по-неутрален цвят от червилата на Римел (705) и толкова много ми харесва, че исках и нещо по-ярко от тази серия. Колкото до разтичането имам няколко молива за устни, които почти не използвам, но съм решила да взема да изхабя, че само прах събират и ще ви влезнат в употреба с тези червила.
    Аз преди малко ползвах лепенките за носа и от всички опитани подобни ленти, тези махат най-много.
    Мен матовите чъбита на Ревлон не ме грабнаха. Докато тествах блестящите цветове, този който имам аз ми се видя с най-малки частици брокат. Другите бяха с много едри частици и бяха прекалено лъскави за мен. На мен много ми харесва, а не съм фен на броката в червилата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще ги потърся пак тези за носа, защото ми е проблемна зона, а и действително по другите части нямам толкова много :) Благодаря за отговора :*

      Изтриване
  6. Честито, май не само аз съм прекалила с червилата, поуспокоих се :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Както е казал Мечо Пух "Колкото повече толкова повече" :)

      Изтриване