Ревю: L'oreal Color Infallible Lips дълготрайно червило

by - юни 23, 2014

Здравейте! Всяка една от нас би искала да нанесе червилото си сутринта и цял ден да не се притеснява за него. Мисля, че открих това червило. Накратко, L'oreal Color Infallible Lips е един от най-добрите продукти за устни, който съм опитвала.Червилото издържа цял и дори след пиене и ядене все още си в върху устните. Не дразни устните ми и не ги изсушава. По принцип аромата на червилата на L'oreal не ми е приятен, но това прави изключение. Мирише някак бонбонено, но не е натрапчиво. Цвета е ужасно пигментиран и дълготраен.  За да остане върху устните цял ден, червилото трябва да бъде нанесено правилно:
  • Устните трябва да са сухи и чисти. Без остатъци от балсам или други продукти.
  • След нанасяне на цвета (1-ва стъпка) трябва да се  изчака 1-2 минути, за да изсъхне.След това се нанася балсама (2-ра стъпка).
През деня блясъка леко се губи и тогава нанасям малко от втората стъпка. Единствено ако ям някаква по-мазна храна, цвета изчезва. Ако случайно се наложи да обновявам цвета, няма проблем това да стане върху вече нанесеният продукт и това което е останало от него. Но със салфетка попивам устните, за да бъдат сухи и нанасям както обикновено. Единственият продукт с който успявам да махна червилото бързо и без търкане е с двуфазен дегримьор. След премахване на червилото, устните ми не са сухи и напукани.


Цена: 22,40лв
Предлага се в: 8 цвята
Къде: Стените на марката





Като цяло смятам, че продуктите на L'oreal са с доста завишени цена за това което са. И това червилото не прави изключение. В България са внесени някъде около половината цветове, в които се предлага  Infallible Lips. 






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

10 коментара

  1. Прекрасен цвят :) и много ти отива

    ОтговорИзтриване
  2. Харесва ми как ти стои :)) Тази серия е доста необсъждана сякаш. Благодаря за ревюто! Btw като говорим за зарибители и зарибени вече си имам руж на TheBalm.. You're fault ;))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не съм опитвала всичко което предлагат, но до момента съм доволна от всичко купено от тях. То кой руж си взе? :)))

      Изтриване
    2. Аз не съм опитвала всичко което предлагат, но до момента съм доволна от всичко купено от тях. То кой руж си взе? :)))

      Изтриване
    3. Lace ;) Вчера го пробвах и пигментацията ме порази. Очаквам и да прилича по цвят на един друг, но се оказва, че е различен и нямам подобен в колекцията :)

      Изтриване
    4. Сега видях снимки. Ружа е уникален. Чакам да видя негови снимки и в твоя блог :)))

      Изтриване
  3. И аз си взех едно от тези и след първото ползване го подарих :( ужасно ми изсуши устните и стана една ужасна бяла черта на долната ми устна... ужасяващ продукт е лично за мен... :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Явно при всеки действа по-различен начин. Моите устни са много сухи, но нито един път червилото не ги е изсушавало допълнително

      Изтриване