My Summer Essentials: Бронзиращи пудри

by - юни 19, 2014

Здравейте! Времето навън пак е кофти. Кога ще дойде това лято най-накрая? :(


Днес ще си поговорим за едни от задължителните продукти за лятото за мен. Това са бронзиращите пудри. Ако през останалата част от времето може да не ги използвам, то през лятото са задължителна част от грима ми.



Guerlain Teracotta 4 Seasons 02 Naturel - Blondes
Цена: около 100лв
Количество: 10гр
Предлага се в: 6 цвята

Това е последната бронзираща пудра, която си купих и заедно с това най-скъпата придобивка в грим колекцията ми. Всичко в тази пудра е луксозно - от опаковката до самия продукт. Опаковката е стабилна, но не прекалено тежка. Има и огледалце. Държа я във велуреното калъфче, което вървеше с пудрата, за да не я надраскам. Самата пудра представлява комбинация от четити различни нюанса - 3 матови и 1 с блестящи частички. Идеята на тези няколко цвята както при този продукт, така и при други подобни е да се смесват цветовете, за да получим желаният нюанс в зависимост от различните ни нужди през различните сезони. През лятото когато кожата е изложена на повече слънце е по-тъмна, отколкото през зимата когато слънцето не е толкова силно и кожата ни е по-светла
Като консистенция пудрата е много фина, липсва каквото и да е разпрашване на продукта. Всички цветове са  наситени, нанасят се лесно, преливат се с други продукти без особени усилия. Блестящите частички в единият от цветовете са съвсем леко забележими. Ужасно трайна е. Има и SPF 10.
Ако имате излишни пари и не ви се свиди да ги дадете за бронзираща пудра, горещо ви препоръчвам тази. Не съжалявам за нито една стотинка от цената и.



Inglot AMC Bronzing powder № 73
Цена:  около 30лв
Количество: 9гр
Предлага се в: 5 цвята

Много харесвам опаковките на продуктите на Inglot - черни и изчистени, но пък се цапа и драска лесно. Вътре има и огледало. Подробно за нея съм писала тук, но много набързичко ще спомена 2-3 неща за нея. Ужасно наситена, не мърда цял ден. Единствената ми забележка е, че се разпрашва много. В нея има златни блестящи частички, които са доста забележими върху кожата. Използвам я само през лятото заради частичките и защото е доста тъмна.
Много ми харесва като трайност и наситеност. Решила съм да проверя дали има вариант без блестящи частички и малко по-светъл нюанс, който да не ползвам само през лятото.



Bourjois Bronzing powder № 52


Цена: около 20лв
Количество: 16,5гр
Предлага се в: 2 цвята

Прословутата шоколадова пудра на Bourjois от която май-май не съм много доволна. Опаковката е картонена, затваря се с магнит, стабилна и надеждна, че няма да се отвори сама. Щом отворя опаковката усещам аромат на какао. Официално марката предлага два нюанса, но аз съм виждала само този в нашите дрогерии (поправете ме ако греша). Основният ми проблем с тази пудра е, че по незнайно какви причини моята хваща коричка, която чегъртам с нож, за да мога да използвам продукта. Знам, че не при всички има подобен проблем. Това не се случва с всички, но за мен това е причина да не харесвам продукта. Въпреки, че е сравнително тъмна и добре пигментирана, с нея ми е трудно да получа желаната наситеност на цвета върху кожата. Когато нанеса продукта първоначално той е неравномерен и тъмен като цвят, но започна ли да преливам с четка цвета губи наситеността си. Съдържа блестящи частици, но те не се забелязват върху кожата. Има прилична трайност. Забелязвам, че към края на деня, цвета леко започва да изчезва.
Пудрата не е никак лоша. Не с всяка може да имате същият проблем с коричката като мен, но имайте едно на ум.


Golden Rose 3 Colors Bronzing Powder SPF 15


Цена: около 5-6лв
Количество: 12гр
Предлага се в: 1 цвят

Използвам тази пудра най-вече върху шията и деколтето, за да изравня тена на кожата и на лицето. Има SPF 15. Сравнена с горните три бронзиращи пудри, тази не е така фина и се усеща някак тебеширено. Хубавoто както и при тази на Guerlain е, че може да се смесват цветовете, за да се получи желаният нюанс - по-светъл или по-тъмен. Пудрата е матова, наситена, но не е трайна колкото останалите. Забелязвам, че по средата на деня, цвета не е толкова наситен, а по-късно почти не се забелязва. Капачето и се счупи малко след като си я купих, но предвид цената и не съм очаквала някаква по-стабилна опаковка.
Пудрата не е лоша, но все пак не ви я препоръчвам горещо.

От ляво на дясно: Guerlain, Inglot, Bourjois, Golden Rose

От ляво на дясно: Guerlain, Inglot, Bourjois, Golden Rose
Както се вижда и на снимките, пудрите на Guerlain и Inglot стоят много по-естествено дори и само нанесени с пръст. Пудрата на Bourjois стои на петна, а тази на Golden Rose неестествено. Последните два брозанта не са лоши като продукти, просто при нанасянето им трябва да се отдели повече време за преливането на цветовете, за да изглеждат естествено.
Забележка към трайността имам единствено към бронзиращата пудра на Golden Rose.

Ето и три бронзиращи пудри, които искам да опитам:



Коя е вашата любима бронзираща пудра?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. Полезен пост :) Clarins Bronzing DUO в цвят 01 е бронзиращата пудра, която съм открила и харесвам. Цвета е по-удачен за зимата, защото е наистина пригодена за светли кожи и през лятото малко става по-незабележима на кожата ми, но винаги затопля тена. В началото я разнасях без калъфчето и доста се надра, за което много съжалявам. Скоро смятам да взема шоколада на Too Faced и съм помолила да ми донесат и една бронзираща пудра на The body Shop. Чудя се за кремообразния на Боржуа, но от ревюта не ме грабва. Да, на хората им харесва и е интересен продукт, но може би сама сега ще пропусна да си го купя
    В момента се боря със бронзиращото дуо на Лореал в тъмния цвят, но май ще го ползвам, докато си взема пудрата на Too faced и леко съжалявам, че го купих.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хехехехе, сладурке и аз мисля да си взема тази на The body Shop ужасно много я хвалят и цената й е много добра :)) за на Too Faced съм чувала само хубави неща :))

      Изтриване
    2. @*murfeishun* И аз смятах да взема и да опитам кремообразния на Буржоа, но често казано не се разбирам много много с кремообразни продукти, а и ревютата, които прочетох за него съвсем ме отказаха.
      Иначе и аз чувам само хубави неща за бронзъра на The Body Shop и когато поръчвам измиващото им олио (зариби ни всички до е един Мариета ;) )сигурно ще го поръчам и него :)

      Изтриване
    3. Ох, ами аз от малко покупки не мога да се оплача. Все още обмислям. Открих как да ми хареса пудрата на Лореал. За сега съм спокойна и няма да купувам :)

      Изтриване
  2. Едсна много стара и отдавна спряна пудра на Лумене ми е любима :-)
    Хубав пост :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Да ти кажа това с коричката и аз го забелязах, че се получава при мен на пресованите ми метеорити на Guerlain, дали не е нещо във формулата на тези продукти и при съприкосновение на четката с кожата на лицето (все пак тя си има себум) и обратно с повърхността на продукта да става някакво взаимодействие и да се получава тази коричка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз се ядосвам, че пудрата ми на Буржоа хваща коричка, но ако бях отделила стотина лева за Метеоритите на Герлен и хващаха коричка, щях да съм бясна :))))

      Изтриване
  4. Видяла си дъното на цели няколко бронзъра - браво! А относно въпроса нямам любим бронзър, харвсвам всичките ми налични : D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кажи или направи публикация да ги видим кои са :))) Аз въпреки,че смятам че имам достатъчно бих си купила още защото ги ползвам всеки ден (не всички едновременно) и знам, че все някога ще ги изхабя.

      Изтриване