Любими продукти: Юни 2014

by - юни 30, 2014


Здравейте! Без излишни приказки ще ви покажа любимите си продукти през месец юни.


Bioderma Attoderm балсам за устни
Покрай желанието си да изхабя няколко балсама за устни съвсем забравих за този. Когато отново започнах да го използвам този месец си спомних защото толкова много го обичам. Прави устните меки, не е сух като този на Хималая, нито прекалено мазен като тези на Нивеа и върху него мога да нанасям всякакви продукти за устни.
Lancome Bi-Facil дегримьор
Преди да опитам този продукт не бях фен на двуфазните дегримьори заради мазния филм, който оставят след себе си. Но с Bi-Facil премахвам всякакъв очен грим без търкане за секунди. 
La Roche-Posay Effaclar почистващ гел 
Много нежен измиращ гел, който почиства кожата без да я изсушава и без да оставя онова скърцащо усещане за чистота. Има много лек и свеж аромат. Предназначен е за чувстивтелна склонна към акне кожа. Не съдържа сапун, парабени, оцветители и алкохол. 
Масло от чаено дърво
Никога не съм харесвала химичните забъркани разтвори за третиране на пъпки. Мястото на което съм ги нанесла веднага става чувствително и много сухо. Знам, че изсушаването е в следствие на салициловата киселина (най-честата съставка в тях), но аз по скоро говоря за лющене на кожа. Маслото от чаено дърво е чудесен, далеч по-натурален продукт за третиране на пъпчици. Никога не го ползвам директно от шишенцето, защото е много силно. В 20мл вода слагам 4-5 капки и след това нанасям където има нужда сутрин и вечер и още на следващият ден пъпчицата е завехнала. Не го използвам много често, а само при нужда, защото кожата ми свиква с него.
La Roche-Posay Effaclar Duo+
Кремът е предназначен за чувствителна склонна към акне кожа. Обещава много неща, но за момента забелязвам, че единствено има много добър ефект върху новопоявяващите се пъпчици и в момента кожата ми е много по-чиста откогато и да било. Крема е лек, попива бързо и е чудесна основа за грим. Не съдържа парабени и алкохол. 
Bioderma Sensibio Tolerance+
Крема е предназначен за нетолерантна и алергична кожа. Използвам го само вечер, най-често локално, по-рядко върху цялото лице. Периодично без конкретна причина, кожата отстрани около устата ми се изсушава и започва да се лющи. Използвала съм много и различни хидратиращи продукти, но единствено този крем решава проблема от първото нанасяне. 
Bioderma Photoderm AKN Mat SPF 30
С две ръце гласувам, че това е любимият ми SPF крем. Не оставя кожата мазна или лъщяща след нанасяне, а я матира. Първоначално при нанасяне оставя бял цвят, но след като крема се разнесе добре, той изчезва.
Dove Intensive Nourishment крем за ръце
Още един позабравен любимец. Крема прави това което обещава - веднага омекотява сухите ми ръце.


Bourjois Color Boost хидратиращо червило 03 Orange Punch
Един от любимите ми продукти за устни. Чъбито на Буржоа хидратира устни, придава им лек цвят и блясък. Има и SPF 15. Повече за него тук.
L'oreal Volume Million Lashes Excess
В началото спиралата хич не ми харесваше заради по-воднистата си формула, но сега след като изсъхна малко съм с нея всеки ден. Четката и е силиконова, формулата наситено черна. Придава обем и разделя добре миглите. Понякога забелязвам известно размазване на долния клепач в следствие на жегите. Вечер се маха лесно с дегримьора на Lancome.
Rimmel Moisture Renew 660 In Love With Ginger
Невероятен оранжево-червен цвят. Формулата на червилото е много хидратираща и никога не усещам устните си сухи. Винаги когато съм с него за всеки случай нанасям молив за устни преди червилото, за да предотвратя евентуално размазване заради по-меката текстура на продукта. Има трайност около 2 часа, но на мен не ми пречи да подновявам цвета по-често.
Flormar руж 91 Sunny Coral
Прекрасен розово-коралов руж с блестящи частици. Освежава всеки грим. За съжаление при мен не издържа цял ден, но и моята кожа е доста мазна през по-топлите дни.
L'oreal Infallible Lips дълготрайно червило 109 Blossoming Berry
Подробно за него може да прочетете тук. Червилото е много трайно, не изсушава устните ми, трябва да се нанася по-внимателно. А цвета е невероятен и много свеж. Може да го видите в публикацията.
Sally Hansen Insta-Dri бързосъхнещ топ лак
Нанасям го 2 минути след като съм нанесла последния слой лак (винаги използвам хронометъра на телефона когато се лакирам) и след още 2 минути маникюра  ми е изсъхнал и още по-бляскав. Няма кой знае какъв ефект върху трайността на лака, но пък добавя много блясък. 
Rimmel 60 Seconds 440 Sun Downer
Цвета е оранжево-червен и много отива на червилото, което ви показах малко по-нагоре. С удобна широка четка за нанасяне е, цвета е много наситен и когато нямам много време го нанасям само веднъж и маникюра е готов.


Това бяха моите любими продукти през юни? А кои са вашите?

P.S. В търсене съм на хубава водоустойчива спирала, ако имате предложения споделете ги в коментарите.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. оите любими продукти в момента са Colorbust Butter червилата на Revlon, пресованите метеорити на Gurlain, както и балсам за устни на Caudalie. Имам още много като теб, но ще се спра :), за да не ти спамя блога :) чъбито на Borjois изглежда страхотно :)

    ОтговорИзтриване
  2. Лакът на Rimmel е прекрасен! Мислех, че имам точно този нюанс, но се оказа, че го бъркам с друг, сходен. Така или иначе ще го потърся, изкуши ме :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сега Римел пуснаха у нас и колекцията на Рита Ора. Има страхотни цветове лакове :))

      Изтриване
  3. От къде мога да купя топ лака?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има го в Sephora в The Mall и Paradise Mall ако си в София. Иначе предполагам може да се поръча и от някой сайт :)

      Изтриване
  4. Благодаря ти, ще го потърся :)

    ОтговорИзтриване