Pinks Юни 2014

by - юни 25, 2014


Здравейте! Вчера получих таз месечното издание на кутията. В момента, в който взех кутията  ръцете си, си казах "Леле, тежка е". 

Но преди да ви покажа какво има вътре, ще пожелая Happy Birthday на кутията и хората, които стоят зад нея с пожелание да ни предлагат още по-интересни и разнообразни издания на кутията.

А ето какво имаше вътре:




Май пълноразмерният лак на Inglot беше най-желания продукт от всички поръчали този месец. Ето и една снимка на цвета, който ми се падна на мен:


  • Bilka околоочен гел Rosa Damascena (оригинален размер)
  • Yves Rocher крем душ с бразилско кафе (оригинален размер)
  • Yves Rocher Cle Vegetale серум за отслабване (1х5мл)
  • Yves Rocher Ceresier en fleurs тоалетна вода (1х1мл)
  • L'oreal Professionnel Vitamino Color шампоан (2х10мл)
  • Mixa СС крем (1х2мл)
  • Mixa Хидратиращ крем (1х2мл)
  • Biotrade Acne Out активен лосион за склонна към акне кожа  (1х15мл)
  • Revive Snails Extraxt регенериращ серум (2х2мл)
  • Inglot лак за нокти (оригинален размер)


Обожавам кафе и аромата на душ гела на Yves Rocher много ми допадна, но знам, че не би се харесал на всеки. Харесва ми и цвета лак, който ми се падна. Общо взето всичко от кутията ми харесва и ще използвам и ще влезе в употреба..


Вие поръчахте ли Pinks този месец? Допадна ли ви съдържанието и?

P.S. Някой знае ли как се ползват тестерите на парфюми в сашета? Аз се притеснявам, че като го отворя ще се излее навсякъде около мен.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

12 коментара

  1. Кутията този месец изглежда страхотно, малко съжалявам, че не я поръчах. А за парфюмчето нямам идея как се използва от саше, ако имаш малко тестерче на парфюм от 1 мл. с помпичка, може да пробваш да го отсипеш в него :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен ми се падна най-ужасния кафяв лак на света! А като си помисля, че се молех "само да не е синьо" :D . Душ гела е уникален, въпреки, че струва 4лв това е продукта от който съм най-доволна, защото по нашия край марката не се предлага. А за сашето парфюм - за щастия съм запазила едно тестерче с помпа :)

    ОтговорИзтриване
  3. След два месеца пауза си я поръчах и останах доволна.

    ОтговорИзтриване
  4. Ако лаковете на Инглот бяха толкова НЕкачествени, със сигурност бих му се израдвала най-много.....Имам 3 броя на марката и трите са ужасни :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не съм ги пробвала до сега и не съм чувала много за тях. Сега като се замисля можех сама да се разходя до магазина им в Сердика и да си избера нюанс. Ама пусто му любопитство да поръчам рожденната им кутия: )))

      Изтриване
  5. Исках да кажа ако не бяха толкова некачествени :)

    ОтговорИзтриване
  6. Сашетата вътре не са течност, а кърпичка ;)

    ОтговорИзтриване
  7. И аз останах доста доволна този месец! А иначе за парфюмът е точно така - усетете, че вътре се напипва нещо ръбесто - кърпичката. :))

    ОтговорИзтриване
  8. Аз съм много доволна от кутията този месец! ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз :) Но се надявам такива кутии да не само за рожденни дни :)

      Изтриване