Ревю: Revlon Parfumerie China Flower

by - юни 11, 2014




Здравейте! Съвсем на скоро Revlon пуснаха на пазара ароматизирани лакове. Официално серията Parfumerie се предлага в 24 нюанса, но в България могат да се намерят не повече от 10. Марката обещава наситени и бляскави цветове, който оставят лек аромат върху ноктите.

Количество: 11,7мл
Цена: около 7-8лв
Къде: в Елитис и навсякъде другаде където поддържат заредени стените на марката

Купих лака не заради ароматните му качества, а заради опаковката. Шишенцето му ми напомня малки френски парфюми. Това е единствената причина да си купя този лак. Но защото отделям цяла публикация на този лак? Е, сега ще разберете.
Четката е ужасно тънка и на мен лично не ми е никак удобна за нанасяне. На снимката долу може да видите каква мацаница сътворих. Но знам, че сме различни и вие може да харесвате подобни четки. Не това е най-големият ми проблем с този лак.
Лакирах се в 4 следобяд, нанесох топ лак както обикновено и на следващата сутрин лака беше започнал сериозно да се бели по краищата на ноктите. Ужасна трайност ( да не кажа че направо липсва)!
Иначе съм нанесла 3 слоя, но спокойно можеше да остана и само с 2.
Колкото до аромата му, той се усеща след като лака започне да съхне нанесен върху ноктите. Да, аромата беше лек и много приятен, но не ми е нужно ноктите ми да са ароматизирани. Жалко за цвета, наистина ми хареса.



Вие опитахте ли ги? На вас харесаха ли ви?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Az gi opitah sashto I pri men izdarja povechko ot den , pri drugite blogarki chetoh che se zadarja za 3 dni.Moqt cvqt e African tea rose.Cvetat mu e hubav , no aromatat e ujasen.

    ОтговорИзтриване
  2. При мен държи, но това е и до нокът. Не ми харесва миризмата и цвета, но ти това го знаеш ;)

    ОтговорИзтриване
  3. Имам желание да пробвам тези лакове /също заради опаковката/, но прочетох толкова негативи, че ще предпочета да ги гледам на снимка :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За да си спестиш 8лв за лака си принтирай опаковката, в една рамка и готово ;)

      Изтриване
    2. Първата ти снимка е като за плакат :-)

      Изтриване