Любими продукти: Април 2014

by - април 29, 2014



Здравейте! Края на месеца за мен означава, че е време да ви покажа любимите си продукти за април. Ще запомня този месец с желанието от моя страна да започна да се грижа повече за кожата си и в резултат сега тя изглежда много добре. Тъй като голяма част от продуктите, които ползвам са нови ще ги тествам още малко и скоро ще ви запозная с тях.


Балсам за боядисана коса Garnier Fructis
Сигурна съм, че балсама не е с най-добрите съставки, но прави косата ми много мека и много лесна за разресване след баня. Мекотата се запазва до следващото миене.
Хидратираща маска Biotrade
Ако до преди година не мислех, че кожата ми има нужда от хидратиращ продукт, то днес знам, че имам и особено около по-сухите участъци от лицето ми. Маската е от тези overnight маски, има консистенцията на крем, нанася се като крем, аромата е някак странен, но не е неприятен. Използвам я като нощен крем задължително след използване на излющващият лосион на Biotrade и понякога когато усетя кожата си по-суха. Сутрин се будя с малко по-мазна от обикновено Т-зона, но кожата ми е мека и подхранена.
Avon Anew E-Derence Защитаващ крем с SPF 30
Използвам кремът всеки ден след дневния крем и преди фон дьо тена. Не намалява трайността на грима ми по никакъв начин. Нанасям го върху лицето, шията и деколтето. Някакви резултати върху състоянието на кожата ми не забелязвам, но мисълта, че защитавам кожата на лицето си от вредните слънчеви лъчи ми е достатъчна.



Bourjois Healthy Mix Serum фон дьо тен
Любовта между мен и този продукт започна с първото му ползване. Много е лек, средна покривност, доста добра трайност върху мазната ми кожа. Със сигурност ще опитам и други фон дьо тени на марката.
Oriflame The One Volume Boost спирала
Съвсем наскоро публикувах пост с мнението ми различни спирали (линк) и единствено тази на Oriflame ми хареса. Четката е малка, силиконова, разресва добре всяка мигла и придава обем.
Revlon Colorburst 008 Peony
Този месец забравих за червилата и през по-голямата част от времето използвах този гланц на Revlon. Гланца не лепне, има златист брокат и остава върху устните за 1-2 часа. Подробно за него може да прочетете тук
Maybelline Color Sensational Shine Gloss 420 Glorious Grapefruit
Този гланц имам от една седмица и съм влюбена в него. Има много кремообразна формула, не лепне, не изсушава устните, трайността отново е около 1-2 часа.
Real Techniques Buffer brush
Първоначално тази четка не ми беше много любима, но се оказа перфектна за нанасяне на Bourjois Healthy Mix Serum. Удобна дръжка, меки, но гъсто разположени косъмчета, с нея нанасям фон дьо тена си за секунди.
Korres Jasmine Lip Butter
Консистенцията му ми напомня масло, придава блясък на устните и ги оставя меки. Има аромат, който на мен ми напомня карамел.







Avon Quad Stone Topes & Maybelline Color Tattoo 040 Permanent taupe
Доста често през април бях с един и същи грим върху очите. Нанасям малко количество от кремообразните сенки на Maybelline върху целия клепач. От четворката сенки нанасям първия цвят под веждата, от втория върху целия клепач и от третия и четвъртия в края на клепача за опушен ефект. С тънка четка нанасям четвъртия цвят като очна линия върху горния и долния клепач. И това е!
Guerlain Terracotta 4 Seasons 02 Naturel - Blondes
Много добре пигментиран, много фина текстура, прелива се лесно и различните нюансите може да се комбинират според личните предпочитания. В три от цветовете липсват блестящи частици. 




Това бяха моите любими продукти. Кои са вашите?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара