Празни опаковки #18 (Юли 2015)

by - август 11, 2015


Винаги изпитвам страшно удоволствие пишейки постове с празни опаковки. Без значение дали продуктите са ми харесали или не и дали бих ги купила отново, знам, че не съм похарчила парите си на вятъра щом стигнала дъното на опаковката.



Batiste Dry Shampoo Medium & Brunette
Това е любимият ми сух шампоан. Опитах оригиналната и флоралната версия, но харесвам повече този като аромат и действие. При напръскване не оставя бели следи. Създаден е за по-тъмни коси и самата пудра е оцветена в кафяв цвят. Не забелязах при мен да зацапва дрехи или мебели както прочетох на някои места. В момента се опитвам да изразходвам оригиналния Batiste, но веднага след това ще купя отново този за брюнетки.
Vaseline Spray Moisturiser
Няма да скрия, бях тъжна когато този спрей-лосион свърши. Много е лесен за ползване и ми спестява време сутрин. Попива бързо в кожата и не оставя следи. Освен това има и много лек и ненатрапчив свеж аромат. Подхранва кожата добре, но смятам, че през по-студените месеци когато кожата ми е по-суха не би бил достатъчно хидратиращ. От марката предлагат продуктите си с различна степен на хидратация, като варианта който имам аз е най-лек. За съжаление точно тези спрей-лосиони на Vaseline не се предлагат у нас (като цяло марката тук е представена с една малка част от асортимента си). Ако имам възможност бих го купила отново. Скоро мернах, че  Balea предлага подобен продукт. Не съм го купила все още, но със сигурност ще се пробва.
S.T. Dupont Passenger
Обожавам този аромат, защото е много свеж, лек и ненатрапчив. Не се съобразявам със сезоните и се пръскам с каквото пожелания, но все пак го свървзам с лятото. В момента се опитвам да намаля бройката на парфюмите си и не купувам нови попълнения. Предполагам, че бих го купила отново някога.
Nivea Fresh Natural дезодорант
Не ми хареса. Не предпазва през целия ден от неприятна миризма. При пръскане след бръснене щипе кожата. Не бих го купила отново.
Refan Rosa Damascena крем за ръце
Не съм пробвала кремовете за ръце на марката и честно нямах кой знае какви очаквания към него. Оказа се, че не е никак лош - подхранва добре, лек е и попива сравнително бързо. Ароматът му на рози не беше никак силен. Изразходих го много бързо. Определено бих го купила отново.
Лили Маслен лакочистител 
Любим лакочистител, който харесвам защото не изсушава и маха лака бързо. От доста време използвам единствено него и не смятам да купувам скоро друг.


Avene Термална вода
Обикновено ми отнема доста време да изразходвам едно флаконче с термална вода. Този месец я изразходих главно като средство за разхлаждане в жегите. При пръскане освежава и разхлажда (макар и за кратко). Купувам термални води на различни марки и гледам да имам поне едно шишенце, ей така за всеки случай.
La Roche-Posay Effaclar измиващ гел
Това е втората опаковка от измиващия гел, която изразходвам. Има гелообразна консистенция, но се пени добре. Необходимо е малко количество от него, което го прави доста икономичен продукт. Не изсушава и не дразни кожата. Почиства я добре от грима когато го използвам вечер. Не забелязвам обаче да влияе по-някакъв начин на акнето ми (серията Effaclar на La Roche-Posay е предназначена за склонна към акне кожа). Бих го купила отново, но не веднага. Имам доста измиващи продукти за изразходване, а искам и да опитам други марки.
Avon Anew Clinical E-defence Multi-Shield Lotion SPF30
Преди време от марката ми бяха изпратили продукта за проба. Не беше лош. Има консистенция на обикновен крем и му трябва време, за да попие напълно в кожата. Не е ароматизиран и има малко странен аромат. Не намалява трайността на грима през деня. Не влияе по никакъв начин на акнето ми. Не ми хареса толкова, че да го купя.
Bioderma Photoderm AKN Mat SPF30 Matifying Fluid
Това е любимият ми слънцезащитен крем за лице, защото матира кожата. Има по-течна консистенция и характерен аромат на продукт за слънце. При нанасяне се абсорбира от кожата доста бързо и само след няколко минути мога да нанеса грим продукти. Не намалява трайността на грима ми, дори обратното - заради матиращият си ефект забавя омазняването на Т-зоната. Не влияе по никакъв начин на акнето ми. В момента имам няколко слънцезащитни крема за изразходване, но щом свърша тях ще си взема отново Bioderma Photoderm AKN Mat SPF30 Matifying Fluid.
Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief
Минитата на Clinique купих миналата година със списание Grazia. Кожата ми е комбинирана и кремът я хидратира без да я омазнява допълнително. Има гелообразна консистенция и при нанасяне се абсорбира от кожата бързо. Бих го купила в реален размер.
Clinique Moisture Surge Overnight Mask 
Този продукт не успя да ме впечатли. Предпочитам да използвам по-хидратиращи продукти вечер, за да подхраня кожата си през нощта когато тя се възстановява. Заради името си Overnight Mask очаквах по-силна хидратация и останах леко разочарована. Нанася се като обикновен крем и се усеща като такъв. Не бих купила продукта в реален размер.



Bell HypoAllergenic спирала
Спиралата е предназначена за чувствителни очи. Моите не са, но и до сега не съм попадала на продукт за очи които да ги дразни. Иначе самата спирала не беше никак лоша, но и не беше нещо страхотно. Дори до края на ползването й, тя беше с по-водниста формула. Чудесна е за ежедневието, защото не прави миглите драматични.  Придава обем и дължина, формулата и е наситено черна и не мърда през деня. Както казах не е лоша, но не е нещо което бих искала да имам отново. Ревю за нея може да прочетете тук.
Max Factor Wild Mega Volume спирала
Използвайки тази спирала, смених мнението си за нея безброй пъти - един път ми харесва, друг път не. Обичам да пиша ревюта за спирали, но така и не успях да формирам крайното си мнение за нея. Четката и е малко странна и смятам, че именно заради нея не успяхме да се спогодим. Наподобява формата на пясъчен часовник и понякога правеше миглите ми рошави. Не придава и толкова обем колкото обещават от марката. Не бих я купила отново.
Catrice Eyebrow Filler Гел за вежди
Това е трето или четвърто подред шишенце от гела за вежди на Catrice. Държи веждите ми под контрол през целия ден без да оставя разни странни следи както някои прозрачни спирали. Страхотен продукт на достъпна цена. Вече имам нова опаковка от него.
Avene Couvrance Молив за вежди
Получих този молив за вежди заедно с още няколко продукта на марката на едно събитие на Avene. На самия молив не е упоменато какъв цвят е, но си спомням, че имаше и по-светъл. Той не беше прекалено сух или мазен и издържаше цял ден. Бих го купила отново, но до момента не съм видяла някъде да се предлага декоративната козметика на Avene (може просто да не съм била наблюдателна в аптеките).
Essence Extra Longlasting Eyeliner pen
В началото очната линия беше с плътен черен цвят и издържаше цял ден, но след едва няколко ползвания формулата и се разреди и ми бяха необходими няколко повтаряния, за да не стои прозрачна на места. Горе-долу по това време започва и да се размазва ужасно през деня. Не бих я купила отново.
Rimmel Match Perfection 2в1 коректор и хайлайтър
Много хвален продукт, който не се предлага у нас. Поръчах го онлайн заради всичките положителни отзиви които съм чувала и чела за него. Спрях се на цвета 010 Ivory. Ами, не успя да оправдае очакванията ми. Започвам първо с опаковката, която поне на мен ми се струва доста странна. Вместо апликатор, тубичката завършва с четчица за нанасяне, която единствено поставя продукта върху желаната зона. С нея не може да се разнесе коректора. Няма голяма полза от нея. Иначе самият коректор е средно покривен, озарява съвсем леко (бих казала дори почти незабележимо) и не мърда през деня. Ок продукт е, но очаквах повече. Не бих го купила отново. Ревю за него може да прочетете тук.
Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream 
Съвсем наскоро пишейки пост за коректорите които ползвам в момента, останах леко разочарована колко малко количество продукт има в тази писалка. Едва 1,5мл (за сравнение другите коректори в колекцията ми са по 10-15мл). Макар да ми стигна за дълго време и да харесвам самия коректор, не знам дали бих го купила отново.
EOS Балсам за устни
Не намирам този балсам за нещо по-специално от останалите балсами за устни. Освен може ни по-интересната му форма и опаковка. За мен балсамът не беше достатъчно подхранващ устните ми. Предпочитам да си взема някои от балсамите на L'occitane, Nuxe или Bioderma, които са на горе-долу същата цена отколкото за EOS. Ревю за него може да прочетете тук.
Maybelline Baby Lips Mint Fresh балсам за устни
Макар да бях почти сигурна, че балсамите Baby Lips няма да ми харесат, реших да взема един за проба. Освен свежия ментов аромат и лекото изтръпващо усещане върху устните нищо друго не ми хареса в балсама. Беше прекалено мазен според моите критерии и не усетих кой знае какво подхранващо действие. Ревю за него може да прочетете тук.




Sephora Instant Moisturizer Хидратиращ крем
И преди са ми попадали тестери на този крем и макар да ми харесва ми е странно да използвам продукти в грижата си за кожата на марката Sephora. За момента не бих го купила в реален размер.
Revive Regenerating Power Serum
Използвах го вместо нощен крем и не ми хареса. Сутрин усещах кожата си сякаш не съм нанасяла нищо предишната вечер. Може би грешката е била моя, защото е трябвало да нанасям и нощен крем. Ще спомена само, че серумът не мирише странно. На няколко места бях прочела за крема на същата марка, че има странна миризма.
Kerastase Resistanse шампоан, маска и мляко
Тази серия на Kerastase е предназначена за реконструиране на увредената коса. От шампоаните за коса нямам кой знае какви очаквания. Тяхната идея е да измият косата и тъй като те седят едва няколко минути не очаквам да направят чудеса за това време. За това аз лично бих купувала продукти от по-висок клас за подхранване (маски, масла и т.н.). Разбира се всеки има право на мнение и не бих ви ангажирала с моето.
Шампоанът на Kerastase не беше по-различен от всеки друг шампоан. След като погледнах съдържанието му открих два парабена.
Върху тестера на маската за коса не беше упоменато колко време трябва да се стои с нея и оставах с нея докато свърша други неща под душа (ексфелиране, бръснене и т.н.). Не усетих тя да бъде по-подхранваща или да прави косата ми по-мека от други продукти.
Млякото от серията се нанася след измиване върху влажна коса без да се отмива. Използвах го едва 3-4 пъти, но го изхвърлям, защото без значение колко малко количество нанасях омазняваше краищата на косата ми. Общо взето останах разочарована от продуктите.
Apivita Дълбокопочистваша маска със зелена глина
Страхотна маска! Необходимо е малко количество от нея, за да се нанасе върху цялото лице. Една такова опаковка от 2 сашета ми стига за поне 5-6 ползвания. Не изсушава и не опъва кожата. Почиства я добре. След измиване кожата ми е мека, чиста и подхранена. В момента купих маската с розова глина, за да пробвам и нея, но съм сигурна, че отново бих купила тази.
Neutrogena Deep Clean Makeup Remover Wipes
Една бих казала разочароваща покупка. Всички хвалят мокрите кърпички на Neutrogena, но на мен не ми харесаха. Да, махат грима колкото и обикновените бебешки кърпички на Play Time, които ползвам. Но не това е проблема ми с тях. Усещах ги доста груби върху лицето си. Не бих ги купила отново.


Това бяха всички продукти, които успях да изхабя през юли. За сега и август започва добре и вече имам 5-6 изхабени продукта :)





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Споделям мнението ти за балсамите на EOS и Baby Lips. Kоректора на Буржоа седи забравен в някой шкаф- не е лош, но очаквах повече, а и освен това ми се събира в линиите (сега като казваш, че е малко количество ме радваш, ще се опитам да го изразходя и да го махам).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знам аз, че с теб сме на едно мнение за тези балсами :)
      Учудващо коректорът ми стигна за достааа време. Чак се изненадах предвид малкото му количество.

      Изтриване