Ревю: Garnier Ambre Solaire Tinted Self-Tan Cream For Face

by - август 09, 2015


Здравейте! Използвала съм различни продукти за постепенно придобиване на тен, но никога автоброзанти, които от едно нанасяне да правят кожата по-тъмна и по-бронзова. Това е първият такъв, който пробвам.

Garnier Ambre Solaire Tinted Self-Tan Cream For Face
Количество: 50мл
Цена: около 17лв
Къде: може да се намери онлайн

От Garnier обещават продукта да даде естествен златист блясък на кожата за 7 дни. Кожата изглежда толкова озарена, че не е необходимо да се нанася фон дьо тен. Формулата му е обогатена с екстракт от кайсия, който да подхранят кожата. 
Преди да се нанесе автобронзиращ продукт е добре кожата да се ексфолира, за да се премахнат всички мъртви клетки и цветът да се нанесе равномерно. На пазара се предлагат специални ръкавици за нанасяне, но аз нямах такава под ръка и използвах памучни тампони. Свършиха работа, но абсорбираха доста продукт.
Автоброзантът има почти гелообразна консистенция и тъмен бронзов цвят. Мирише странно - едновременно на плодово и нещо химично. При нанасяне не попива бързо и има време добре да се прелее с кожата, за да се получи равномерен цвят. На опаковката е упоменато, че може да се нанесат няколко слоя до получаване на желаната наситеност на цвета. При нанасянето на първи слой цветът не беше равномерен и не стоеше естествено, но с втори и трети слой всичко си дойде на мястото. Цветът стой естествено без да оранжавее. Не е прекалено тъмен, а е няколко тона над моята кожа. Дава едно естествено сияние на кожата. Първият и може би вторият ден, кожата ми освен бронзов цвят изглеждаше по-сияйна, но след това тази озареност изчезна.
Формулата му не изсуши кожата ми и не я раздрани. В денят на нанасянето забелязах, че лицето ми е малко по-мазно от обикновено . През останалите дни нямах такива проблеми.
В деня на нанасянето кожата ми мирише на бронзиращ продукт силно. Не знам дали хората около мен усещаха, но аз долавях този така неприятен аромат. Макар самият крем да не мирише така в опаковката, няколко минути след нанасянето тази миризма се появи.
Въпреки, че е автобронзатът е предназначен за лице, аз го нанесох и върху шията, деколтето и ръцете. Направих грешката в деня на нанасянето да нося по-светли дрехи и вечерта забелязах, че презрамките на сутиена ми бяха леко оцветени, но друго оцветяване не забелязах. На следващата сутрин не намерих никакви кафяви следи върху чаршафите или калъфката.
Макар от Garnier да обещават трайност 7 дни, при мен издържа около 3-4 дни. Продуктът изчезва равномерно и не се превърнах в петниста хиена. 



Отляво на дясно: Преди/След

Автобронзиращият крем на Garnier не е лош продукт, но не прави това което обещава. Трайността му при мен е на половината от упоменатата на опаковката и тази озареност на кожата изчезна много бързо. За мен не успя да замести фон дьо тена, както обещават от марката.
Оценка: 2/5

Много съм "боса" и нямам представа кои продукти си заслужават пробата, за това ако имате любим автоброзант за лице или тяло ще се радвам да напишете името му долу в коментарите.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Най-доброто е муса на St. Tropez. Писах за него миналото лято. Ползвала 3-4 подобни продукта и истината е в St. Tropez. Силно го препоръчвам.
    А Гарние не е моята фирма... :/
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване