Ревю: Manhattan Matt Bronzing Powder

by - август 21, 2015



Здравейте! Бронзиращата пудра е задължителна за мен винаги когато се гримирам. Смятам, че за моя тен на кожата бронзиращите продукти правят повече отколкото ружовете и хайлайтърите. С тях лицето ми е по-добре оформено и излъчва повече топлина. Макар да имам и използвам бронзиращи пудри с частици, предпочитам тези със сатенен завършек или напълно матовите. Днес ще ви споделя мнението си за матовата бронзираща пудра на Mahnattan.


Manhatta Matt Bronzing Powder
Количество: 7,5гр
Цена: около 13лв
Къде: стените на марката
Цвят: имам я в цвят 020 Medium, но се предлага и в по-светъл цвят

Когато за първи път видях бронзиращата пудра помислих, че ще е прекалено тъмна за мен, но се оказа, че цветът 020 Medium върху кожата не стои толкова тъмен колкото се притеснявах, че ще бъде. Но още след първото нанасяне притесненията ми за нея се изпариха и в момента я използвам всеки ден.
Опаковката и е съвсем обикновена. Представлява прозрачна пластмаса. Макар да е лека се усеща стабилна. Няма опасност и да се отвори сама.
Тази бронзираща пудра е напълно матова. В нея няма никакви блестящи частици. Такива бронзиращи продукти се намират по-трудно в дрогериите, защото повечето марки предлагат бронзъри със сатенен завършек или такива с частици.
Текстурата на бронзиращата пудра е фина и мека. Не се праши много при вземане с четка. При нанасяне се блендва лесно и равномерно. Добре пигментирана е и лесна за работа. Въпреки тъмния си цвят стои естествено върху лицето.



Оценка: 4/5
Ако си търсите матова пудра на достъпна цена, която да не стои брашнено и да е лесна за блендване ви препоръчвам да потърсите Manhatta Matt Bronzing Powder. Наскоро проверих стената на марката в магазини Лили, но не я видях там. Тъй като пудрата е лимитирано издание се надявам да не е изчерпана.
Вие имате ли любима матова бронзираща пудра от дрогериите?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

2 коментара

  1. Изглежда ми подходяща за контуриране, тъй като е със студен тон. Ще я потърся определено! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Изглежда много красиво, обожавам да чета за бронзъри и контур-ни пудри <3

    ОтговорИзтриване