Ревю: Rimmel Match Perfection фон дьо тен и коректор

by - февруари 25, 2015


Здравейте!Мисля, че е крайно време да ви споделя мнението си за фон дьо тена на Rimmel Match Perfection. Имам го от доста време и съвсем скоро ще го изхабя. Заедно с него ще ви поговоря и за коректора от същата серия, които за съжаление не може да се намери у нас.



Rimmel Match Perfection фон дьо тен
Цена: около 18лв
Количество: 30мл
Къде: навсякъде където се предлага марката


Фон дьо тенът Match Perfection идва в стъклена опаковка с пластмасова капачка. За съжаление моята капачка постоянно пада и хич не е надеждна. Има помпичка. Фон дьо тенът е с лека консистенция, която попива бързо в кожата. Не е прекалено течен (като L'oreal True Match например), но не е и прекалено гъст. За него трябва да се отдели повече време за блендване с кожата, защото понякога стои на черти. Дава леко до средно покритие на кожата. Не прикрива белези и пъпчици, така че коректорът е задължителен с този фон дьо тен. Оставя кожата леко озарена. И тук идва момента, в който ви предупреждавам, че ако сте с комбинирана кожа (като мен) или мазна, Match Perfection не е за вас. По-подходящ е за тези от вас с нормална и суха кожа. При мен 2-3 часа след нанасяне Т-зоната е леко омазнена. Попивам омазняването и нанасям пудра няколко пъти през деня, но към края на деня фон дьо тена е изчезнал на някой места - най-вече носа и брадичката. Има SPF17. Ароматизиран е. Match Perfection не е лош продукт, но не е за моята кожа.

Преди/След




Rimmel Match Perfection коректор
Цена: 5,99 £
Количество: 7мл
Къде: предлага се само онлайн (поръчах моя от feelunique)

Коректорът Match Perfection на пръв поглед идва в стандартна тубичка, но вместо отвор през който излиза самия продукт има четчица. Не е особено хигиенична и може да се използва единствено за нанасяне на коректора в желаните зони, но не и за преливане с кожата. Има лека, малко по-гъста консистенция от фон дьо тена от същата серия. Цветът който имам аз е светъл (най-светлият предлага) и го използвам единствено под очите (не е подходящ цвят за прикриване на пъпки и други несъвършенства върху лицето). Блендва се бързо и лесно, стои естествено, не изсушава зоната около очите и не подчертава фините линии. Намирам го за доста траен. Коректорът Match Perfection обещава освен да прикрие несъвършенствата и да озари зоните върху които е нанесен. За мен той е по-скоро озаряващ продукт отколкото прикриващ и ако имате по-сериозни тъмни кръгове не ви бил достатъчен като покривност.


Преди/След

И двата продукта от серията имат своите плюсове и муниси и не бих нарекла нито един от тях любим или пък задължителен за мен. Радвам се че ги опитах, защото положителните мнения за тях са много, но за съжаление не оправдаха очакванията ми.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Желая коректора силно :дд Фон дьо тена ще го пропусна щом не е дълготраен. Имам ти доверие по този показател ;) Макар че любимата ни Fleur го хвали много :))

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм чувала за този, че е нетраен и по-сочен, изглежда доста естествено на лицето ти :)

    ОтговорИзтриване
  3. Коректора съм го ползвала много отдавна, имам ясен спомен, че ми хареса и бе нещо, което бих си купила отново, но така и не стигнах до него. В момента съм фенка на Age Rewind на Maybelline и ползвам поредна тубичка :) Ако не си го пробвала и търсиш хубав коректор за прикриване на пъпките, мога да го препоръчам. За съжаление не е много евтин и икономичен, но ефекта оправдава цената.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, на коректора на Maybelline съм му хвърлила око отдавна и това ще е следващият коректор който ще си купя :))

      Изтриване
  4. Тъкмо го купих днес този фон дьо тен. Беше на промо заедно с другия на Римел- wake me up. И двата ги взех, ама не съм много наред, защото имам поне 7 отворени. Карай, само дето ме притеснява това дето си го написала с омазняването... Точно поради тази причина искам да разкарам озаряващия на Макс Фактор, а сега и този ако ми прави подобни изпълнения.....

    ОтговорИзтриване