Ревю: EOS балсам

by - април 27, 2015


Здравейте! В началото на годината от Luxury Ediotion на кутиите Pinks се сдобих с така прочутите балсами на EOS. Никога не съм проявявала интерес към тях, но се радвам че имах възможността да ги опитам, макар и да не съм очарована от действието им.



EOS Lip Balm

Количество: 7гр
Цена: варира от това от къде го купувате (от 11,50-18лв). В enzo май излизат най-изгодно .

EOS балсамите за устните са органични с 100% натурален състав. Не съдържа парабени и вазелин. Формулата им е обогатена с витамин Е и масло от ший и жожоба.
Много са популярни в САЩ и там могат да намерят във всеки магазин. У нас може да се намерят най-вече онлайн - в някои магазини, продавалник или в различни фейсбук групи. Ако решите да поръчвате внимавайте, защото понякога предлагат и имитации. В този пост на Nail Polish Addict може да видите разликите между оригинала и копието. 

Балсамите на EOS са в интересна и различна яйцевидна опаковка (в момента Flormar са пуснали продукт в подобна опаковка). Формата на самия балсам вътре в опаковката отново е по-различна и по-интересна. На мен ми е удобен за нанасяне.
Ароматът който имам аз е ягодов. Усеща се доста химичен и не съм доволна от него. Самата консистенция на балсама също не ми допада особено много. Доста хлъзгава и мазна е, а аз предпочитам по-сухите балсами. Не намирам балсама за хидратиращ или подхранващ устните, което е и най-важното което търся в един балсам. Изчезва бързо след нанасяне, като не подобрява състоянието на устните ми. 




Не останах впечатлена от омекотяващите или подхранващи свойства на балсама. Не е нищо особено и нищо не го различава от обикновените балсами. Ще го изразходвам, но не бих го купила никога повече.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Aбсолютно споделям мнението ти. Имах огромни очаквания към този балсам, но нито подхранва, нито хидратира, нито омекотява напукани устни (тествах го зимата). Определено не си заслужава парите, просто е джиджан и е яко да го извадиш от чантата да се мацонтиш с нещо по-различно от традиционните стикове :)

    ОтговорИзтриване
  2. Добре че не съм се излъгала да си го взема, че всичкият този хайп за малко да ме подмами и мен :D

    ОтговорИзтриване