Essie Perennial Chic

by - август 24, 2015


Здравейте! Знам, че напоследък пиша често за лакове на Essie, но те са ми любими като формула, четка и трайност. Освен това предлагат и страхотни цветове. Мисля скоро да направя пост с всички лакове на марката, които притежавам. 

Essie Perennial Chic
Количество: 13,5мл
Цена: 15,49лв 

Предполагам, че много пъти съм виждала този цвят на стените на марката, но явно не ми е правил впечатление, защото не помня да съм се заглеждала в него до сега. Но когато видях негови суочове онлайн знаех, че го искам и трябва да бъде мой.
Perrennial Chic е светъл прасковен нюд. Част е от пролетната колекция на Essie от тази година. В шишенцето не изглежда нещо кой знае какво, но върху ноктите стои страхотно. Подходящ е за всякакви поводи. Стои много елегантно и нежно върху ноктите.
Формулата му и цветът са наситени и са необходими два слоя, за да се получи плътен и равномерен цвят. Обожавам широките четки на лаковете на Essie и тази не прави изключение. При мен лаковете на марката са най-дълготрайни в сравнение с други марки. 
Оценка: 5/5





Колекцията е лимитирана за това ако ви харесва побързайте да се сдобиете с него преди да е изчерпан.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара