Празни опаковки #15 (Април 2015)

by - май 19, 2015


Здравейте! Днес ще ви покажа продуктите, които успях да изхабя през април. Продуктите са по-малко от обикновено и в началото мислех да събера продуктите от април и май заедно, но накрая реших да не го правя. Просто когато има много празни опаковки гледам да съм по-кратка в мнението си за всеки един от тях, защото не искам поста да стане прекалено дълъг и да ви отегча по средата на публикацията.


Syoss Volume Lift Сух шампоан
Напоследък това е предпочитаният от мен сух шампоан. Не харесвам зеления вариант за мазна коса на марката. Въпреки, че обещава да даде обем на косата, аз не мисля, че го прави. Харесвам го защото освежава косата, абсорбира омазняването в корените, като не оставя бели следи или прах (стига да се среши добре след използване разбира се). Вече имам нова опаковка от него, но след като изхабя и нея, ще опитам сухите шампоани на Batiste. Ако случайно не сте разбрали, те вече се предлагат у нас за около 6-7лв.
All Nature Honey & Linden Blossom балсам за коса
Радвам се, че изхабих този балсам за коса, защото въобще не ми хареса. Има приятен ненатрапчива аромат и удобна опаковка, но това са единствените му плюсове за мен. При нанасяне го усещам като вода и не забелязвам да подхранва косата ми по какъвто и да е начин или да улеснява разресването след това. Не бих го купила отново и не мисля, че бих опитала други балсами на марката.
Avon Colour Moisture маска за коса
Маската е предназначена за боядисана коса, каквато е моята. Има приятен парфюмен аромат, който обаче понякога ми идваше малко по-силен. При нанасяне върху косата се усещаше като богат крем и правеше косата мека след измиване. Не видях обаче някакъв страхотен резултат, нито пък цвета на косата ми се запази по-наситен за по-дълго време. В съдържанието и има и един парабен. Не ме впечатли с нищо, беше ок и не бих повторила покупката и.


Alverde Пилинг за лице с кайсия и невен
Много харесван продукт на марката, но мен някак не успя да ме впечатли. Ексфолиращите частици в него бяха от кайсиеви ядки. Не бяха прекалено нежни или много агресивни при използване. Те ми харесаха. Не ми хареса консистенцията му. Беше прекалено водниста за мен и по-трудно имах контрол къде нанасям продукта. Не бих повторила покупката му.
Avon Planet Spa Почистваща маска с минерали от Мъртво море
Любимата ми маска на марката. Това ми е трета или четвърта изхабена опаковка от нея. Тази я изразходвах докато бях под душа и нанасях балсам и маска за коса. Успяваше да почисти кожата на лицето дори и без да изсъхне напълно заради парата под душа. След използване кожата ми никога не е суха и опъната, а е много мека. За момента не бих я купила отново, защото имам доста маски за изразходване, а и ми се иска да опитам нещо ново и различно.
Avene Gentle Eye Make-up Remover
Тук може да прочетете ревюто ми за този дегримьор. Много ми хареса заради по-различната му консистенция. Усеща се едновременно по-воднист и гелообразен и при нанасяне не дразни очите. Маха доста добре дори и по-упорити спирали, без много търкане. Не оставя мазен слой след използване. В момента имам няколко нови дегримьора за тестване и не бих го купила веднага. Не е особено икономичен, но пък е наистина много нежен към очите. 
Бебешки мокри кърпички
Вечер когато започна да почиствам грима от лицето си, винаги започвам с мокра кърпичка с която да махна горния слой грим. Има доста хора, които твърдят, че мокрите кърпички не са особено полезни за кожата заради съставките в тях. За мен обаче това е навик и не мисля, че мога да се откажа от използването им. Вече имам нова опаковка от тях.


Mixa Repairing Surgas крем за ръце
Кремът има много приятен и лек аромат. Не съдържа парабени и алкохол. Консистенцията му е на по-гъст крем. В началото когато го използвах омекотяваше кожата на ръцете ми. Когато обаче преполових тубичката, спря да действа по какъвто и да е начин на кожата. Освен това не попиваше веднага, а му трябваше време. Не бих повторила покупката му.
L'oreal True Match фон дьо тен
Ревю за него може да прочетете тук. Фон дьо тенът много ми хареса като завършек върху кожата, защото стоеше естествено, но не беше достатъчно траен. Купих го през декември и докато не го изхабих не използвах друг. За момента не бих го купила отново, заради нетрайността му.
Catrice Camouflage коректор
Ревю за него може да прочетете тук. Все още не мога да повярвам, че успях да изразходя една опаковка от този коректор. Доста покривен продукт е и с него прикривам пъпчици и други несъвършенства. Вече имам нова опаковка от него.
Himalaya Балсам за устни
Ако следите блога, вече знаете, че балсамите на Himalaya са ми любими. Не съдържат парафин или минерално масло. Омекотяват устните без да ги оставят прекалено мазни. Чудесни са за нанасяне и преди матови червила. Искам да опитам и други балсами за устни и за момента не бих повторила покупката.
Benefit They Are Real спирала
Тези две минита са отдавна изхабени, но явно съм ги забутала и забравила да ги включа в предишни постове. За тази спирала съм чувала главно положителни мнения, но на мен не ми хареса толкова. Не е лоша, но не е нещо страхотно. Харесвам силиконовите четки, но тази четка е доста бодлива и ако я натисна по-силно към миглите, усещам известен дискомфорт. Прави миглите наситено черни и им придава страхотен обем. Наистина изглеждат като изкуствени. Това което обаче не разочарова е трайността на спиралата. При мен тя се ронеше и размазваше през деня. Не бих я купила отново.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Браво за фдт-а :) и за коректора. Аз изобщо не виждам как ще го изхабя в срок, едва 6 месеца, аз го ползвам от малко повече от 1 и има само вдлъбнатина :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако те успокоява - аз моя го ползвах поне година и си беше ок :)

      Изтриване