Ревю: Rimmel Scandaleyes & Kate Shadow Stick

by - май 04, 2015


Здравейте! Малко след като джъмбо моливите на Rimmel Scandaleyes бяха налични у нас, грабнах цвета 011 Bluffing. Веднага ми стана любимец. Него сте го виждали и в поста с любимите ми моливи за очи (линк към него тук). Съвсем наскоро се сдобих и с цветовете 003 Bad Girl Bronze и 002 Bulletproof Beige, както и от серията Kate 100 Rose Gold. Ако за разлика от мен предпочитате цветният грим има няколко разкошни цветове и за вас - лилаво, тюркоазено и синьо.



Rimmel Scandaleyes Shadow Stick
Количество: 3,25гр
Цена: около 7лв



Kate Shadow Stick
Количество: 3,25гр
Цена: около 7лв

Моливите имат много кремообразна текстура и са много лесни за нанасяне. Заради по-меката си текстура не дърпат и не драскат клепача. Не изсъхват веднага и има достатъчно време за преливане на цвета. Заедно с това са и много пигментирани като цветове. С едно нанасяне се получава желаната наситеност на цвета. При работа с четка обаче малка част от цвета изчезва и се налага да се повтори. Може да работите с пръсти, за да избегнете избледняването на цвета, но аз предпочитам да използвам четки. Но без значение как решите да работите с тях, те са много лесни за работа. През деня не мърдат. Много са трайни. Не ги нося самостоятелно, но и моите клепачи са по-мазни и базата за сенки за мен е задължителна.
Може да се носят като база и върху тях да се нанесат сенки, а може и самостоятелно. Единственият им минус е, че не са автоматични и трябва да се острят. Бих ви дава съвет ако ги съхранявате вертикално, капачката да бъде нагоре, защото графита на един от моливите ми се счупи.

Kate 100 Rose Gold
Въпреки името си цветът не е розово злато, а е по-меден. Много интересен и различен цвят.
Rimmel Scandaleyes 002 Bulletproof Beige
Цвят шампанско, които стои много нежно върху окото и е подходящ за ежедневието. В зависимост от светлината може да изглежда малко по-различно.
Rimmel Scandaleyes 011 Bluffing
Този цвят си остава мой любим. Смес от кафяво и сиво. Използвам само и единствено него винаги когато нямам време, но искам да нещо върху очите си. Отива си с всичко.
Rimmel Scandaleyes 003 Bad Girl Bronze
Тъмно кафяв леко червенеещ цвят с малки брокатчета, които не се усещат върху клепача и не дразнят окото.


От ляво на дясно: Rose Gold, Bulletproof Beige, Buffing, Bad Girl Bronze


Ако не сте разбрали от поста, аз ОБОЖАВАМ тези моливи поради три причини - предлагат се в страхотни цветове, трайни са и много лесни за нанасяне. Тези моливи на Rimmel много бързи се превърнаха се в задължителни за мен.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. Много ме изкушават тези моливи. Наистина цветовете са страхотни, а и щом са трайни какво повече да искам, хаха :) Супер ревю!

    ОтговорИзтриване
  2. Сега и аз трябва да се сдобия с тези моливи! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно изглеждат за лятото <3 Малко слънчев загар + някой от тези ми звучи много секси :))))

    ОтговорИзтриване