Любими продукти Април 2015

by - май 01, 2015





Здравейте! Днес ще споделя с вас кои бяха любимите ми продукти през април и използвах през по-голямата част от месеца. 

Urban Decay De-Slick Фиксиращ спрей
Дали наистина удължава трайността на грима ми? Да, определено грима ми е по-траен. Не оставя кожата матирана през целия ден, но използвам матиращи листчета по-късно винаги когато използвам спрея. Харесвам го най-вече защото след пръскане придава на кожата един по-естествен вид.
Milani Baked Blush Luminoso
Страхотен прасковен руж, който дава достатъчно цвят и достатъчно блясък. Чудесен е за пролетта и лятото. Към края на деня започва да изчезва, но е толкова разкошен, че това никак не ме притеснява.
Bourjois CC cream
Откакто започнах да използвам CC крема на Буржоа, не съм използвала друг продукт. Много е лек и дава доста добро покритие за CC крем - изравнява тена и прикрива дребни недостатъци. Стои естествено и има добра трайност върху моята мазна Т-зона. Дори и в дългите дни ( 12 часа +) не е изчезвал напълно от носа или брадичката ми. Страхотен продукт!
Inglot Cream Concealer номер 23
Имам този коректор от съвсем скоро, но веднага го заобичах. Използвам го не под очите, а във вътрешната част на окото където обикновено слагаме светли сенки за озаряване. Там имам едни зеленикави сенки, които ме карат да изглеждам изморена. Коректорът е с по-прасковен подтон и скрива сенките перфектно. Има доста добро покритие и със сигурност ще си взема цвят подходящ за използване върху лицето за скриване на пъпчици и други несъвършенства. Опитах да го използвам и под очите, но е прекалено сух за там. Спомням си обаче, че Inglot предлагат още един коректор в тубичка подходящ за около очите и май ще купувам и него.
Rimmel 60 Seconds 503 Mind The Gap, Victoria
Имам този лак от доста време, но съвсем наскоро го използвах за първи път. Просто не ми беше достатъчно пролетно, за да се лакирам с него. Цветът е синьо-лилав и е малко по-ярък и се забелязва отдалече. Необходими са два слоя, за да се получи плътен и равномерен цвят. Получих страшно много комплименти за него.
Mesauda Crystalac Топ лак
Забравям да включа този топ лак в месечни любимци вече два поредни месеца. Придава страхотен огледален блясък на маникюра. Ефектът се задържа около 2 дни след което ако лака не е обелен нанасям отново от топ лака. Не смятам, че удължава трайността на маникюра, но пък придава много блясък.
Essie Maximillian Strasse Her
Доста се чудех дали да купувам този цвят на Essie. Не е нещо което бих носила през пролетта и лятото, но цветът му е толкова интересен и го грабнах. Не съм сигурна, но мисля, че  Maximillian Strasse Her е лимитиран цвят. Представлява много интересна смес от сиво и зелено, но не е нито сив, нито зелен.
Essie Flowerista
През около 80% от април бях с този лак. Имам цял пост посветен на лака, които може да го видите тук.
Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Stick 002 Bulletproof Beige
Дълго време подминавах този цвят молив на Rimmel. Все смятах, че ще е прекалено златист, но цветът му е шампанско. Стои много нежно върху клепача и е много траен.
L'occitane Cherry Blossom Hand Cream
През изминалия месец, ръцете ми бяха сухи постоянно. Кремовете, които имах налични вкъщи и които харесвам не успяха да помогнат. Опитите ми да намеря крем за ръце без съставки като парафин в дрогериите се оказаха неуспешни. Кремовете за ръце на  L'occitane са доста хвалени. Исках да опитам оригиналният вариант на крема, но той беше наличен само в една огромна тубичка, която не би била удобна за носене в чантата. Спрях се на крема с черешов цвят. Мирише превъзходно. Кремът има много лека консистенция, която попива бързо и не оставя ръцете мазни или лепкави. Успя да се справи със сухите ми ръце.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. И аз грабнах онзи ден Максимилиан. :) Тук при нас не е лимитка, поне така мисля, но е един от най-купуваните цветове :) В неговата редичка на 3 от 5 щендера имаше само по една бройка хахаха :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубав цвят е Максимилиан, не е лимитка, заради големия интерес са го направили част от постоянните цветове. Прилича на OPI Mermaid tears май и отива и на хора с жълта кожа, като мен:)
    Илияна

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, какви хубави продукти показваш само! Искам лака много. Сега за пореден път се навих да си го купя и като гледам май няма да ми се размине. Крема също съм ползвала в няколко разновидности и е много хубав. Жалко, че цената е толкова висока, иначе щях да се мажа с него постоянно.
    Ружовете на Milani също ми грабнаха окото, при нас тази марка набира популярност и се предлага в много от локалните сайтове, но имам толкова много ружове и все си казвам, че нов не ми трябва и така до следващия път, когато не се стърпя и си купя такъв.

    ОтговорИзтриване