Ревю: Milani Baked Blush Luminoso

by - май 12, 2015


Здравейте! Това е може би най-популярният руж от по-ниския ценови клас. Ако се интересувате от козметика, няма как да не сте чували за него. 
Milani е американска марка, която за съжаление не се предлага на нашия пазар. Предлагат огромен избор от продукти на достъпни цени. Поръчах ружа от чешкия сайт http://milanicosmetics.eu/. Пристигна доста бързо (за около 5 работни дни ако не се лъжа). Използваха куриер за доставката, а не нашите пощи. Заедно с още момичета направихме обща поръчка и всичко беше добре опаковано. Със сигурност пак ще поръчам от сайта. 


Milani Baked Blush Luminoso
Цена: 6,36 евро
Количество: 3,5г


Опаковката на ружа е пластмасова и се усеща доста евтино. Ани от Beauty Galore, която има Luminoso от доста време ми сподели, че надписите върху капачето бързо се изтриват. Опаковката на Baked Blush е доста голяма и обемиста, защото когато се повдигне самият продукт има огледалце и четка за нанасяне. За мен лично те са излишни, но това е мое мнение. Всички тези недостатъци на опаковката обаче нямат никакво значение за мен, защото продуктът е разкошен.
Luminoso е прасковен руж, който не е нито прекалено оранжев, нито прекалено розов. Не съдържа едри частици брокат. Има сатенен завършек, който придава един озарен вид на кожата. Когато съм с него рядко ползвам хайлайтър. В момента имам доста тен и този цвят руж стои чудесно върху тъмната ми кожа. Не стои лошо и върху по-светла кожа, но наистина е разкошен върху тъмна. Много добре пигментиран е, по-прашлив е като текстура, но пък се прелива много лесно. Заради прашливостта си и добрата си пигментация винаги го нанасям по-внимателно, защото е лесно да прекали с него. Откакто го имам не съм използвала друг руж. Марката обеща техните печени ружове да оформят, подчертаят и озарят и наистина го правят.
И малко допълнително инфо - тези ружове са произведени в Италия и марката не тества върху животни.


Наистина има защо Luminoso да е толкова хвален продукт. Със сигурност ще поръчам още цветове от Baked Blush на Milani.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара