Ревю: Avene Gentle Eye Makeup Remover

by - септември 29, 2014


Здравейте! Днес пак ще си поговорим за продуктите за премахване на очен грим. В момента се опитвам да намеря подходящата комбинация от продукти за мен, която да използвам всяка вечер.

Количество: 125мл
Цена: около 22лв
Годност след отваряне: 6 месеца
Състав:

Консистенцията на демакианта е гелообразна. В него плуват множество балончета. Не знам каква им е точно идеята, но са много сладурски. Малко по-течен и е лесно да се прекали с количеството необходимо за премахване на грима. Има лек свеж аромат. Предназначен е за чувствителни очи и за хора носещи лещи. Продукта е без парабени, некомедогенен и хипоалергенен.


Формулата му е обогатена с термална вода, която има успокояващо действие върху кожата. Не съдържа агресивен почистващ агент и не изсушава кожата около очите. С pH близко до това не сълзите, не дразни очите.
Използвам го върху памучен тампон. От шишенцето изстисквам сравнително голямо количество от демакианта, за да премахна грима и на двете си очи и за мен това го прави неикономичен предвид малкия размер на опаковката. Иначе премахва всякакъв грим - кремообразни и прахообразни сенки, молив, гел очна линия, спирала. Не използвам водоустойчива спирала и не мога да ви кажа дали се справя и с нея. След употреба кожата около очите не е суха или опъната, липсват и лепкавото и мазно усещане, което оставят някои демакианти. Очите ми не са много чувствителни и не усещам никакво дразнене докато го използвам.

Като заключение бих казала, че Gentle Eye Makeup Remover се справя с премахването на очен грим без да дразни очите или да изсушава кожата около нежната зона, но не бих го определила като икономичен продукт. 





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

* Продукта ми беше предоставен за проба от PR, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

5 коментара

  1. Чудесно ревю. благодаря :) бях загледала този деразг. продукт отдавна :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За нищо. Ако решиш да го вземеш сподели дали и на теб ти е харесал :)

      Изтриване
  2. Хубаво ревю :) Имам подобен продукт на Ив Роше и той е с такива сферички :) И аз идея си нямам за какво служат аахахха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може да нямат приложение, но пък изглеждат много сладурско :)

      Изтриване
  3. Благодаря ти за ревюто! Чудя се между този дегримьор и между мицеларната вода на Ла Рош Позе, но ще видим :))

    ОтговорИзтриване