Нови покупки #24

by - май 24, 2015


Здравейте! Днес ще ви покажа новите си покупки за последните няколко седмици. Въпреки, че се опитвам да огранича купуването на нови неща и да наблегна на изразходването на наличните продукти в колекцията ми, съм доволна от всички което си купих - със сигурност продуктите ще ми влязат в употреба (а някои от тях дори вече се превърнаха и в любимци)



Rimmel Scandaleyes Extreme спирала*
Нямам особено голям опит със спиралите на марката. На пръв поглед четката и много ми хареса, но още не съм я пробвала.
Miss Sporty Mission Correction фон дьо тен*
Единственият продукт на Miss Sporty, който съм опитвала някога е лак за нокти. Интерсно ми е да опитам фон дьо тена, но за момента тестването ще почака, защото в момента цветът 002 Light е прекалено светъл за мен.
Rimmel Oh My Gloss! 130 Purrr. Glossy Cat*
Това е последното предложение за устни на марката. Съвсем скоро ще пусна ревю за него.
Astor Matte Style Lip Lacquer 205 All About Style*
По-топлото време може и да е дошло, но аз продължавам да нося матови продукти за устни. Това е и първият продукт на марката, който ще опитам.
Milani Baked Blush Luminoso
Това е може би един от най-популярните продукти на марката и има защо. Цветът е прасковен и страхотно подчертава тена на кожата. Без да съдържа каквито и да е едри частици брокат озарява. Подробно ревю за него може да прочетете тук.
Essence I Love Nude 03 Creme Brulee
Не бях особено развълнувана когато колекцията I Love Nude на марката се появи в козметичните магазини. При едно скорошно посещение на стената на марката си избрах този разкошен светъл цвят. За съжаление трайността му никаква я няма. 
Inglot Multicolour Bronzing Powder 80
Посетих Inglot за да си купя бронзираща пудра. В колекцията си вече имам една тяхна, но тя е доста тъмна и има много блестящи частици. Не си падам по продуктите за лице с няколко цвята, но след като консултантката ми я показа не мислих много и я взех. Скоро ще пиша повече за нея.
Inglot Cream Concealer 23
Имах нужда от нов коректор и след като прочетох за този в пост на Ида (поста може да видите тук) го купих. 
Golden Rose Color Sensation 103
Любимият ми гланц за устни. От момента в който го имам се превърна в мой любимец. Дори го включих в любимите си продукти за месец март (линк към поста тук).
Rimmel Kate Eye Shadow Stick 100 Rose Gold & Scandaleyes Eye Shadow Stick 002 Bulletproof beige & 003 Bad Girl Bronze
Възползвах се от намаленията в DM и се сдобих с останалите цветове от моливите на Rimmel, които ми допадат. Съвсем наскоро пуснах пост за тези моливи на Rimmel. Него може да видите тук.
Essie Maximillian Strasse Her, Flowerista, Bikini So Teeny, Too Too Hot
През април се възползвах от намалението на лаковете на Essie и се сдобих с четири нови цвята. Ако следите блога редовно вече знаете, че лаковете на Essie са ми любими.




Garnier Tinted Self-tan Cream
До момента не съм използвала подобен продукт за лице. Веднага щом придобия впечатления от продукта, ще споделя.
Garnier Golden Protect SPF15
Отдавна не съм ползвала слънцезащитни продукти на марката. Предпочитам спрейовете, защото са много лесни за нанасяне. Купих си и слънцезащитен спрей на Vichy, който почти изхабих и не смятам да показвам в този пост.
Avene Cleanance Hydra Sooting Cream
Преди години съм използвала различни кремове на марката предназначени за борба с акнето. Ако преди години кожата ми беше мазна, то в момента тя е по скоро комбинирана и определено усещам нужда от по-хидратиращ и ускопояващ продукт. Надявам се и този крем от серията Cleanance да ми хареса.
Avene Cleanace Micellar Water
Като подарък при покупката на крема получих тази мицеларна вода. Мицеларните води не са предпочитан от мен продукт за премахване на грим. Залагам на мокрите кърпички за лицето и дегримьор за очите. От това което прочетох за нея в интернет, тя е подходяща за употреба от хората с акнетична кожа (каквато е моята).
Vichy Термална вода
Използвам термални води главно през лятото за освежаване през деня. Не забелязвам някакъв страхотен ефект когато ги използвам и за това и не са задължителен продукт за мен.
Antipodes Manuka Honey Mask
Възползвах се от скорошно намаление в lookfantastic и се сдобих с тази маска. Чувала съм единствено положителни неща за нея. Както споменах кожата ми се нуждае от повече хидратация от време на време. Тази маска съдържа мед, който е известен с антибактериалните си и подхранващи свойства. От марката обещават Manuka Honey Mask да почисти, успокои и подхрани кожата.
L'occitane Cherry Blossom Hand Cream
Включих го в любимците си за месец април (линк към поста тук) и въпреки, че е почти изхабен го показвам и тук. Страхотен крем, който подобри състоянието на кожата на ръцете ми доста бързо.
L'occitane Ultra Rich Lip Balm
В момента имам няколко започнати балсами за устни под формата на стик, но нито един от тях не ми харесва. Реших да пробвам този на L'occitane. В него няма парафин или минерално масло. Това са все съставки, които избягвам в балсамите си за устни.
Handmade Naturals Ексфолиант за лице
Поръчах този продукт от zoya.bg. От много време исках да направя поръчка от сайта им, но продуктите, които си бях набелязала обикновено все бяха изчерпани. Нуждаех се от нов ексфолиант за лице, за това направих избора си от сайта им. Подходящ е за всички типове кожа, не е тестван върху животни и в съдържанието му липсват странни и неразбираеми съставки.


Преди няколко дни се върнах от почивка в Турция и ето какво успях да си купя от там. Някои от продуктите имат залепени стикери с името и описанието на турски, могат да се махнат, но доста трудно и реших да ги оставя за сега. По надолу съм използвала оригиналните имета на продуктите.

Neutrogena Liquid Facial Cleanser
Да си призная честно никога не съм виждала или чувала за този измиващ продукт на маркта. Реших да рискувам и го грабнах. От марката обещават продукта да почисти кожата от излишното омазняване без да оставя следи върху нея, които да запушат порите на кожата. Не съдържа парфюм и агресивни съставки. Като плюс бих отбелязала наличието на помпичка.
Neutrogena Pink Grapefruit Facial Wash
Според сайта на марката това е най-препоръчваният измиващ гел за борба с акне от дерматолозите. Обещава да почисти кожата без да я изсуши и да предотврати появата на акне и черни точки. Бонус за мен е аромата на грейпфрут, който аз обожавам
Neutogena One Step Gentle Cleanser 
Грабнах продукта заради приликите с извествният дегримьор на марката за който ще ви разкажа веднага след този. Всъщност One Step Gentle Cleancer обещава да почисти кожата и да премахне грима едновременно в една стъпка като така спестява време.
Neutogena Oil Free Eye Makeup Remover
За този дегримьор бях чувала много и го грабнах веднага щом го зърнах. Обещава да махне дори и водоустойчив грим без да оставя мазен слой.
Neutogena Deep Moisture лосион за тяло
Нямах желание да пробвам продуктите за тяло на марката, но този лосион за тяло беше намален и взех един за проба. Опаковката му е огромна и съдържа 400мл. Има помпичка с която да се изкара продукт. Обещава да подхрани веднага сухата кожа.
Vaseline Spray Moisturiser
Щом зърнах спрей-лосиона на марката ме обзе необяснимо чувство на щастие. Не съм използвала продукти на Vaseline до момента и нямах кой знае какъв интерес към марката. По особеното при него е консистенцията му и начина на нанасяне. Впръсква се в тялото и след това се разнася с ръце. Много е лек и не е мазен. Само ще ви кажа, че в момента много ме е яд, че не взех по една опаковка и от другите два варианта в които се предлага спрей-лосиона. Скоро ще го видите в пост с любимци.
Neutogena Rapid Clear Treatment
Представлява гел който се нанася върху пъпчици. От марката обещават той да се пребори с акнето за 4 часа като успокои засегнатия участък без да го изсушава. Съдържа 2% салицилова киселина. 
Clinique Eye Definition
На границата се сдобих с този комплект на марката. Той включва черен молив за очи, спиралата High Impact, Take The Day Off дегримьор за очи и устни и околоочния крем All About Eyes. С изключение на молива за очи, искам да опитам всички останали продукти на Clinique.
L'oreal Infallible Pro Matte 24hr Foundation
В единствения магазин за декоративна козметика, който успях да намеря в града в който бях се предлагаше новият фон дьо тен на L'oreal, който за съжаление все още не е наличен у нас. Не мисля, че съм попаднала на лош отзив за него до момента. Използвам го от няколко дни и имам единствено добри впечатления от него до момента.
L'oreal Colour Riche Extraordinaire Liquid Lipstick
Заедно с фон дьо тена се сдобих и с тези течни червила и са страхотни. Скоро ще направя ревю за тях.
Neutogena Make-up Remover Wipes
Обичам да използвам мокри кърпички, за да премахна грима от повърхността на кожата.За тези съм чувала единствено хубави отзиви и взех един пакет за проба.
L'oreal Brow Artist Genius Kit Medium To Dark
И с този сет на L'oreal за вежди успях да се сдобия на границата. Въпреки, че предпочитам да използвам молив за вежди, прецених че още един комплект със сенки и вакса за проба не би бил излишен. Освен това в него са поместени малка четка и супер сладки малки пинсети.
Vaseline Total Moisture Healing Cream
Още един продукт за тяло с който се сдобих заради намаление. Предназначен е за суха кожа. От марката обещават да не оставя мазни следи.


И малко нови покупки от последните дни:



Astor Eyeartist 130 Intense Brown*
Забравих да включа тези сенки в предишните снимки. Astor обещават мека и кремообразна текстура на сенките. Те могат да се нанасят със сух и мокър апликатор. 
Revlon Colorburst Balm Stain 001 Honey
Исках този цвят стейн на Revlon от доста дълго време, но всеки път убеждавах себе си, че имам прекалено много продукти за устни и нямам нужда от още един. Е, колекцията ми не е намаляла, но вече държа в ръцете си Revlon Honey.
MAC 217
До момента използвах тази четка точно 2 пъти, но без капка съмнение мога да кажа, че всичко чуто за нея е вярно. Първият път реших да я използвам със сенки, с които работя малко по-трудно и 217 се справи бързо и безпроблемно.
MAC French Twist
От една от последните колекции на марката се сдобих с този лимитиран цвят червило. Цветът е неутрален.
Essence The Gel Nailpolish топ лак
Напоследък много блогърки похвалиха топ лака и основата на марката. За използването му не е необходима лампа. Нанася се като обикновен топ лак. Обещава много блясък и до 60% повече дълготрайност на маникюра. Наистина придава много блясък на ноктите и определено удължава трайността на лака, но дали с 60% няма как да ви кажа, защото хич не ме бива с цифрите. Определено ще си купя и основата, която върви към топ лака.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.




*Продуктите ми бяха предоставени 
за проба от PR на марката.

You May Also Like

6 коментара

  1. какъв невероятен haul, всичко е прекрасно, нямам търпение да чета повече за тези продукти! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно пазарче си спретнала <3

    ОтговорИзтриване
  3. Кристин, направо ми се завъртя главата да чета :)) Аз държа да направиш ревю на продуктите на Нютроджина ;) Вазелиновия спрей... вече ми е вкарана мухата ;дд

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни покупки!Ще чакам подробни отзиви за всичко :)

    ОтговорИзтриване
  5. Лосиона на Neutogena е хубав, но аз го използвам зимата, когато кожата ми става по-суха, за летните дни ми идва по-тежък. Обаче не съм го виждала в нашите магазини, в Елитис има същата по-малка опаковка, но с червена помпичка. От олиото на Garnier също съм доволна, бързо хващам загар с него и мирише хубаво. ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лосионът на Neutrogena e купен е от чужбина. Нямам търпение да замина на почивка и да опитам олиото на Гарниер :)

      Изтриване