What's In My Makeup Bag #2

by - август 12, 2014


Здравейте! Ако сте пропуснали първата част на What's In My Makeup Bag може да я видите тук. Накратко стремя се да използвам повече и по-различни продукти от колекцията си. И тук, както и в предишната козметичната чантичка са включени любими и не толкова любими продукти. Съдържанието на продукти за очи в предишната ми омръзна много бързо, за това включих малко повече в тази.



Bioderma Photoderma AKN Mat SPF 30 използвам всеки ден от началото на лятото, за да защитя лицето си от слънцето. Bioderma Sebium Al correcteur представлява тониращ крем и зелен коректор за скриване и лекуване на несъвършенствата. Тониращият крем, дори и сега когато имам тен продължава да ми е тъмен, но пък коректора винаги влиза в употреба. L'oreal Infallible 24H обещава трайност цели 24 часа. Разбира се, не издържа 24 часа :) Фон дьо тена ми харесва - лек и покривен е и мисля съвсем скоро да попиша повече за него. Продължавам да мъча базите на Benefit, но те не искат да свършат и това е. Любимият ми наскоро BB крем на La Roche-Posay Hydreane нямаше как да не включа в козметичната чантичка.


Golden Rose Mineral Terracotta е комбинация от пудра и хайлайтър. Пудрата е в съвсем светъл бронзов цвят. В нея няма блестящи частички. Хайлайтъра дава на кожата съвсем лек и естествен блясък. Golden Rose Silky Touch номер 209 са матови сенки в умерено кафяв цвят. Не са тебеширени и са добре пигментирани, но трайността им не е особено впечатляваща, дори и с база. Бронзиращата пудра на Inglot (ревю тук) е много харесван продукт от мен и заради по-тъмният си цвят и наличието на златни блестящи частици в нея, според мен е много подходяща за лятото. Сенките на Bourjois Color Edition (ревю тук) са чудесен цвят за ежедневието, но за съжаление не са никак трайни. Четворката сенки на Manhattan Eyemazing Effect Pastel TheTruth (ревю тук) е чудесна комбинация от цветове за пролетта и лятото. Съмнявам се да използвам жълтия и зеления цвят в палитрата, но нищо не се знае. Дуо ружът на Catrice в цвят 050 Apricot Smoothie е розово-коралов цвят, който стои много естествено върху кожата. Всеки ден използвам коректора на  Catrice Camouflage (ревю тук), за да прикрия пъпчици и белези. Ружът на Golden Rose Soft & Silky в цвят 05 отново е розово-кораловата гама, но е по-светъл и в него има златисти блестящи частици. Сенките на WetnWild имам от някоя от бюти кутиите и никога не съм ги ползвала.  Сенките на Maybelline Colorama в цвят 101 са едни от любимите ми за вътрешната част на окото. Пудрата на Max Factor Creme Puff взимам с мен през деня, за да матирам лицето когато имам нужда. В коректорът на Maybelline Fit Me е останало съвсем малко продукт и искам да го изразходя докрай. Използвам го под очите. Има доста добра покривност, но пък аз нямам тъмни кръгове под очите. Не се събира в линиите през деня. Моливът на Rimmel в нюанс 031 Jungle Green e в тюркоазената гама и ще го използвам като акцент или вместо очна линия. Продължавам да се опитвам да изхабя черният молив на Max Factor. Мнението ми за него си остава същото - не е достатъчно наситено черен. Със спиралата на Max Factor смятам да ви запозная по-подробно съвсем скоро, но искам да я изразходя преди да отворя нова спирала.



Надявам се тези публикации да ви харесват :)






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Чудесна публикация!!
    Сянката на Maybelline и ружът на Golden Rose изглеждат примамващо добре хах :)))

    ОтговорИзтриване