Топ 5 бюти инструмента

by - август 04, 2014

Здравейте! Не само продуктите, които използваме имат значение, а и бюти инструментите. Днес ще ви покажа пет бюти инструменти без които не мога и използвам всеки ден.


1.Пинсета
Ако случайно сте родени с перфектни вежди и нямате нито едно излишно косъмче, то вие сте късметлийки и аз искрено ви завиждам. Аз без пинсета просто не мога, защото веждите ми са гъсти и дебели. Нямам предпочитана марка, но винаги избирам скосени.


2.Миглоизвивачка
Да, ако не сте използвали миглоизвивачка до сега може да ви изглежда страшно и може би ненужно, но опитайте и ще се убедите, че определено има разлика.


3. Гъба
Не обичам да ползвам пръстите си много докато се гримирам и за мен най-бързият начин за нанасяне на фон дьо тен е като използвам гъба. Преливането на продукта става за секунди. С нея нанасям коректор под очите и разнасям коректор върху пъпчици и белези. Гъбата, която имам аз е на Real Techniques Miracle Complexion Sponge (ревю за нея тук).


4. Блендинг четка
Не съм привърженик на ясните и прекалено видими линии на сенките върху очите. Обичам нещата да са бленднати или с други думи цветовете да са преляти. За тази цел използвам блендинг четки. Всеки ден дори и да нанасям само един цвят използвам такава четка по крайната линия на сянката, за да прелия цвета. Любими са ми Real Techniques Essential Crease Brush и Eco Tools Highlighting Brush.


5. Real Techniques Multi Task Brush
Както може би вече сте се досетили аз много обичам четките на Real Techniques. Но аз наистина обожавам тази четка. Multi Task е чудесна за нанасяне на всякакви прахообразни продукти - пудра, бронзър, руж. За съжаление както и блендинг четката им не се продава отделно, a в комплекти - тук и тук.


Това бяха моите пет инструмента без които не мога. А кои са вашите?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара