Разочарования #1

by - август 17, 2014

Здравейте! Обикновено в моите публикации ви занимавам само с любими продукти, но не и днес. Днес ще ви покажа няколко разочароващи продукта. 
* Това, че един продукт не прави нищо за мен и аз не съм доволна от него, не означава, че няма да проработи при вас. Ние всички сме различни и продукти действат по различен начин на всяка от нас :)

Garnier Fructis шампоан
Няма да ви занимавам дълго с него, защото имам половин публикация, в която разяснявам колко много не се харесваме с този шампоан. Накратко, раздразни скалпа ми - усещах постоянен сърбеж и ми се появи пърхот.

Biotrade Sebomax шампоан
Това май е първият продукт на марката, с които не се разбираме. Купих го, след като използвах горе споменатият шампоан. Шампоана обещава да успокои скалпа, облекчи сърбежа и контролира омазняването. Предназначен е за всеки тип коса. За да измия косата си ми е необходимо по-голямо количество продукт. Независимо дали използвам повече или по-малко шампоан, след това ми е трудно да го отмия. След употреба скалпа ми не е раздразнен, но косата ми е много суха и стои на клечки.

Почистващ препарат за четки
В няколко блога бях чела за този спрей за почистване на четки. След като напръскам четките си (за лице и за очи) и премахна мръсотията от тях върху салфетка, при нанасяне на различни продукти, усещам щипане върху частите от кожата, които са имали досег с четката. Предполагам това се дължи на факта, че първата съставка в спрея е алкохол, но въпреки, че спрея е удобен за употреба не бих го използвала отново.

Avon Makeup Setting Spray
За този продукт съм отделила цяла публикация, която може да прочетете тук. Накратко - добра идея, лошо изпълнение. Спрея изсушава кожата ми и не забелязвам по някакъв начин да удължава трайността на грима ми.


Inglot лак за нокти 
Цвета, който имам аз е 947. Лака получих от бюти кутията Pinks. Цветът много ми хареса и сама сигурно не бих си го избрала. Формулата му много ми хареса, но при мен лакът се бели на следващия ден.

Revlon Parfumerie лак за нокти 
Може да прочетете повече тук. Много често седя и гледам лака и си мисля "какво невероятно шишенце, какъв прекрасен цвят, но се бели още на същия ден след нанасяне". И наистина е така.

Maybelline Colorama Bleached Neons лак за нокти 
Тази година пуснаха на пазара колекция лакове с името Bleached Neons. Всички цветове са страхотни. Аз си взех един за проба - 241 и останах много разочарована. Имам лакове от стандартната серия Colorama и съм много доволна от тях - трайни са и наситени като цветове. Проблемът ми с Bleached Neons е формулата - цвета не е плътен и равномерен. Независимо колко слоя нанасям или дали слагам бял лак като основа, цветът никога не е равномерен и стои на черти. От други приятелки и блогръки разбрах, че това е проблем и на останалите цветове от серията.


Manhattan High Shine гланц за устни
Цвета, който имам аз е 35Т - прасковен цвят с множество сребристи блестящи частички. Формулата на гланца е малко по-лепкава, но не това е проблемът ми с него. След нанасянето му във вътрешната линия на устните ми се появява онази ужасна бяла линия, която ненавиждам.

Avon Colortrend червило
Червило в розово-червената гама с много закачливото име Coral You Later, но много сухо. След 1-2 часа дори и с нанесен балсам преди червилото, устните ми са сухи, напукани и неприятни за гледане.


Това бяха няколко продукта, които не ме впечатлиха и ме оставиха разочарована. Вие попадали ли сте скоро на такива продукти?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. Колко жалко :) И аз не се спогаждам с повечето шампоани на Гарниер. За лаковете, все я отлагам тази покупка на парфюмерийните на Ревлон, явно има защо.
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
  2. Все по-недоволни хора виждам от продукти на Avon :/ явно качеството като цяло е драстично занижено.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Както всички марка, така и Avon имат добри и лоши продукти. В момента се сещам за поне 5 продукта на марката, които много харесвам :)

      Изтриване
  3. Тъкмо преди малко прочетох случайно една много уронваща престижа статия за продуктите на Avon, но не бих си позволила да коментирам повече :) на едно мнение сме за лака Colorama :)

    ОтговорИзтриване
  4. При мен пък Ревлона издържа 3-4 дни с хубава основа и топ.Жалко, че при теб е така нетраен.А спреят за четки го ползвам след като приключа с четките и ги оставя да изсъхнат :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз така правя с четките, но когато реша да ги ползвам на следващия ден ми дразнят кожата.

      Изтриване
  5. Шампоанът на Биотрейд според мен си е за хора със сериозен проблем със скалпа. Бившият ми приятел го ползва и е много доволен, но той е със себорея и косата му е изключително мазна заради това. Преди да вземе този, корените се омазняваха още няколко часа след къпане. Себомаксът намалява лющенето и спира омазняването на косата поне за два дни. Няма начин да действа добре на нормална коса при това положение.
    Шампоаните на Гарние пък са много различни като ефект. Ужасно харесвах серията Long&Strong преди да я спрат. Сега оранжевата за изтощена коса е едно от основните неща, които ползвам (въртя четири шампоана). Всички останали неща на марката, които съм пробвала ми се струват ужасни. Явно при тях е важно да попаднеш на точната серия.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моята също е мазна, а не нормална и по онова време беше и много раздразнена, за това се спрях на шампоана. Напълно възможно е да за хора с по-сериозни проблеми :)

      Изтриване
  6. И аз не дъм доволна от colorama-та , нито са трайни, нито с хубава четка. Жалко защото имат готини цветове. :)

    ОтговорИзтриване