TAG: За мен...

by - август 31, 2014


Кръстен ли си на някого?
Да, на дядо ми Кирил. За съжаление никога не съм го виждала.

Кога плака за последно?
Не помня. Лесно се разчуствам и очите ми се насълзяват. Но това май не се брой?

Имаш ли деца?
Не.

Ако беше някой друг щеше ли да бъдеш приятел със себе си?
И да, и не. Смятам, че съм много верен приятел, но пък съм странен човек със странно чувство за хумор.

Имаш ли някакви guilty pleasures?
О, да - шоколад и клюкарстване. За второто ме е малко срам да си призная, ама какво да се прави - любопитна съм си.

Обичаш ли да пишеш на ръка?
Не, загубила съм тренинг от ученическите си години и в момента буквите ми са криви и несъразмерни. Грозна работа :)

Коя е любимата ти зърнена закуска?
Нямам любима, а и рядко ям зърнена закуска. 

Кое е първото нещо, което забелязваш у хората?
Външният вид. Да, знам повърхностно е, но наистина това е първото нещо което забелязвам у някой.

Какъв цвят са очите ти?
Пъстри.

Страшни филми или щастлив край?
Щастлив край. Ако гледам страшни филми не спя спокойно със седмици.

Любим сериал?
Приятели.

Зима или лято?
Лято и морето :)

Прегръдки или целувки?
И двете ;)

Специален талант?
За съжаление няма нищо специално с което да се похваля.

Къде си роден?
В София, в Майчин дом.

Хобита?
Освен блога, друго не.

Имаш ли домашен любимец?
Да, най-готиния куч на целият свят - Уилям.


Любим филм?
Де да беше само един.

Какъв цвят е колата ти?
Пешеходец съм.

Какъв искаш да станеш като пораснеш?
Човек.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара