Ако можех да имам само 5 цвята лак

by - август 29, 2014




Здравейте! Наскоро подреждах лаковете си и осъзнах, че имам не малък брой. Със сигурност има момичета чиято колекция е в пъти по-голяма от моята, но за момента смятам, че имам всичко необходимо. Замислих се колко цвята биха ми били напълно достатъчни - и отговорът е 5. Смятам, че в тези пет цвята има подходящи нюанси за всеки сезон и всеки повод. А ето и петте цвята на които се спрях:


Golden Rose Rich Color 113
Този лак не би се харесал на всеки. Цвета е (много труден за обяснение) сивкаво-бежаво-зелен или накратко казано тоуп. Харесвам формулата на серията Rich Color, широката им четка ми е много удобна, а цвета е траен.


Essie Eternal Optimist
Перфектният нюд лак за мен. Отива на всичко, по всяка време и за всеки повод. Цвета е бежаво-розов. Формулата на лаковете на Essie ми е любима, четката е ужасно удобна и върху моите нокти лаковете на Essie са много трайни.


Rimmel 60 Seconds 440 Sun Downer
Това е любимият ми летен лак. Стои невероятно върху пръстите на крачетата. Цвета е оранжево-червен и много наситен - дори и с един слой получавам цвета в шишенцето. Четката е широка и удобна за нанасяне, лака наистина съхне бързо. Върху моите нокти цвета е много траен.


Rimmel Salon Pro 702 Simply Sizzling
Тази серия лакове на Rimmel придават невероятен блясък на ноктите. Цвета е ярко розов. Четката отново е широка, формулата е някак по-гъста веднъж щом се нанесе върху нокътя, много траен и бляскав цвят.


Essie Wicked
Любимият тъмен лак за зимата и есента. В шишенцето изглежда доста кафяв, но върху ноктите е тъмно червен. Всичко което споменах за формулата и трайността на Eternal Optimist, важи и за Wicked.


Това бяха моите пет цвята лак без които не мога и дори и цялата ми останала колекция да изчезне, биха ми били напълно достатъчни. Кои и колко са вашите?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Аз имам на Golden Rose Rich Color 24, съгласна съм с това, че четката е много удобна и сравнително дълго е издържал лака въпреки че е червен нюанс и мислих, че по бързо ще да се люпи в края на нокътят. Извадих лаковете си ... и може би само 5 бяха тези, които не ми се сториха особено подходящи и се зачудих защо съм си ги купила ... Обичам всичките си лакове и всеки, които си взимам има специално място в сърцето ми и определено би ми било трудно да избера само 5 лака.

    ОтговорИзтриване