Нови покупки #17

by - август 07, 2014


Здравейте! Напоследък съвсем съм го ударила на камък с пазаруването. По принцип винаги ми е трудно да попадна на дрехи, които да харесам (много странни неща има по магазините), но с козметиката никога не съм имала подобен проблем до този момент. Нещата, които си купих не са никак малко, но определено бях хвърлила око на повече неща.

Крем за ръце Atrix 
Имам нужда от нов крем за ръце и знам, че този конкретно е хвален в няколко блога и взех един за проба. 

Любимият ми маслен лакочистител на Лили

Душ гел, лосион и спрей за тяло с орхидея и боровинки Avon
Рядко използвам продукти с един и същи аромат, но реших за разнообразие да опитам.

Душ гел с орхидея и малина Avon Senses 
Странно ми е да го показвам редом с останалите нови покупки, защото вече използвах 2/3 от него. Много ми харесва аромата му (ако сами не сте се досетили вече).

Сух шампоан Schauma
Поредната опаковка от любимия сух шампоан.

Солен спрей Balea Trend It Up
И аз като много други трябваше да се сдобия с опаковка от соления спрей и да го опитам. Използвала съм го веднъж до момента и нищо не мога да кажа на този етап за него.

Сух шампоан с аромат на ягоди Balea Trend It Up
Стандартният вариант на сухия шампоан е с прекалено задушлив за мен аромат. Този определено мирише доста по-приятно, но Schauma си остава мой любимец.

Лакове Rimmel Salon Pro 701 Jazz Funk, 702 Simply Sizzling & 237 Soul Session
Една от любимите ми серии лакове въобще е 60 Seconds на Rimmel. До момента не бях опитвала Salon Pro серията им, главно защото лаковете са много като количество - цели 12мл, а аз не съм човек, който изразходва лакове, но реших да ги опитам. В момента съм с 702 и мога да кажа само, че има невероятен блясък.

Лак Rimmel 60 Seconds 513 Let's Get Nude
Явно наполесък съм на вълна телесни лакове - само такива си харесвам. От същата серия има и един светло сив на който съм хвърлила око.

Лакове Golden Rose Selective 82 & 83
Номер 82 видях върху ноктите на Меги от Meggie and her eternal makeup love и веднага си го взех и аз. А 83 взех, защото реших, че ще е добре върху крачетата когато искам нещо по-светло.

Червило La Creme на Too Faced в цвят Bon Bon
Влюбих се в цвета на това червило от пръв поглед и го взех въпреки не малкият брой червила в колекцията и поне два почти идентични нюанса. И не съжалявам. Скоро очаквайте ревю за него.

Червило Maybelline Color Whisper в цвят 720 Mocha Muse
Реших, че цвета ще е много подходящ за есента. Формулата на тази серия е много балсаместа и за нанасянето му не е необходимо огледало.

Полираща пила Titania
Преди използвах пили, на които всяка страна служеше за нещо. Откакто ги смених със стъклена пила го няма големия избор на различни повърхности и реших да си взема полираща пила.

Балсами за устни Nivea с малина и ванилия и макадамия
Преди няколко седмици се сдобих с тези два балсама на промоционална цена от DM (може все още да са намалени). 

Коректор CC Eye Cream на Bourjois в цвят 22 Light Beige
Харесвам продуктите на Bourjois за лице и когато имах нужда от нов коректор не се изненадах, че се спрях пред тяхната стена.

Бронзираща пудра и руж Dream Sun Maybelline в цвят 10 Bronzed Tropics
Голямо мислене падна дали да взимам този продукт или не. Исках го само и единствено заради опаковката му. В крайна сметка се поддадох на изкушението. Не очаквах много от към трайност и пигментираност, но останах много приятно изненадана.

Хидратираща маска за лице Nivea Pure & Natiral
Имам маски за по-мазна кожа и понякога просто усещам, че имам нужда от нещо хидратиращо.

Маска за лице с чаено дърво Montagne Jeunesse
Не съм опитвала този тип маски марката. Харесвам маските на Montagne Jeunesse и нямам търпение да опитам тази. 


Ленти за лице и нос Pure Skin Essence
Не успях да преценя дали харесвам лентите или не. За това взех по още една опаковка, за да затвърдя мнението си за тях :)






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара