Ревю: Maybelline Vivid Matte Течни червила

by - юни 22, 2016


Матовите устни продължават да бъдат актуални и все повече марки започват да предлагат такива продукти. Не много отдавна Maybelline пуснаха течните червила Vivid Matte, които обещават наситен цвят и матов финиш.



Maybelline Vivid Matte Liquid Lipstick
Количество: 8мл
Цена: около 15лв (а до края на месец юни може да ги вземете за 10,5лв)
Годност след отваряне: 24 месеца

Започвам ревюто на Vivid Matte Liquid Lipstick като спомена няколко думи за опаковката им. Тя е изчистена и стилна, направена от пластмаса. Долната й част е прозрачна и ако имате много цветове от серията, лесно ще се ориентирате кой цвят търсите, което винаги е плюс.
Апликаторът на пръв поглед съвсем обикновен е по-издължен от други. С него лесно се нанася червилото върху устните. Заради кремообразната им формула обаче предпочитам да нанасям продукта във вътрешната част на устните с апликатора и да разнеса с четка, за да оформя контура по-прецизно. Червилата имат и лек сладникаво-химичен аромат, който не се задържа върху устните при нанасяне. 
Имам цветовете 35 Rebel Red* и 05 Nude Flush. Rebel Red е класически червен цвят, а Nude Flush неутрално розов.
Ето тук идва и голямото ми разочарование. Финишът на тези червила не е напълно матов, а сатенен. За мен лично марката трябва да обмисли смяна на името на серията, защото е доста подвеждащо и ако като мен обичате матови продукти за устни ще очаквате напълно матов финиш. Като оставим това настрана, формулата на червилата е много комфортна за носене и не изсушава устните. И двата цвята са много пигментирани и само с едно нанасяне се получава интензивен цвят. Не са дълготраен продукт за устни. При мен издържат около 4-5 часа, като оставят лек стейн върху устните.


Оценка: 3/5
Давам по-ниска оценка само и единствено заради финишът им. Ако името на серията не съдържаше "matte" в себе си, бих дала много по-висока оценка. Формулата на тези червила е много комфортна за носене и не изсушава устните, а двата цвята които имам са разкошни.

Вие опитвали ли сте Vivid Matte на Maybelline?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара