Ревю: Maybelline Color Tattoo Кремообразни сенки

by - юни 06, 2016


Здравейте! Днес ще ви поговоря за мои много любими продукти за очи - Color Tattoo на Maybelline. Харесвам ги защото са много лесни за употреба и бързо и лесно получавам завършен очен грим с минимални усилия. Повече за тях може да прочетете по-надолу.


Maybelline Color Tattoo Cream Eyeshadow
Количество: 4гр
Цена: около 10лв
Годност след отваряне: 24 месеца

В момента имам цветовете 35 On and On Bronze, 80 Creamy Beige, 91 Creme De Rose и 70 Metallic Pomegranate. През годините съм имала още цветове от сенките, но се разделих с тях защото вече не ги използвах и годността им беше минала.
Опаковката на всички кремообразни сенки представлява стъклено бурканче с черно пластмасово капаче. Единствено опаковката на Creamy Beige се различава от другите с черният си етикет, защото е купувана от чужбина. Исках точно този цвят дълго време, но не се предлагаше у нас. Малко след като се сдобих с Creamy Beige, го пуснаха и у нас (страшна късметлийка съм), но това е друга тема. Лично аз предпочитам опаковката с цветни етикети, защото така е много лесно да се ориентирам кой цвят кой е без значение дали опаковката е с капачето нагоре или надолу.
Консистенцията на сенките е кремообразна, но не са толкова меки. Ако ги нанасям с пръст трябва да натисна повече, за да взема достатъчно продукт. При преливането с пръсти се губи интензивността на цвета и е необходимо нанасянето на няколко слоя за получаването на интензивен цвят. Аз обаче предпочитам да ги нанасям с четка, защото получавам наситен цвят по-бързо и не си цапам пръстите. Малко след нанасянето, сенките изсъхват и не помръдват. Добре е веднага след поставянето им да се прелеят, защото веднъж изсъхнат ли нямат мърдане. Позволяват нанасянето на други прахообразни продукти, което ги прави чудесна база за сенки.
Maybelline обещават 24 часа трайност. При мен без база издържат целия ден, като към края на деня има известно избледняване на цвета и леко събиране. Нанесени със сенки отгоре или с любимата ми база на Urban Decay Primer Potion отдолу, Color Tattoo издържат повече време.


On and On Bronze е може би най-популярният цвят от серията. Цветът е по-тъмен бронз с миниатюрни частици брокат.
Creamy Beige е топъл матов кафяво-сив цвят. Сравнение с другите цветове, този не е толкова пигментиран и цветът не е толкова интензивен. Но пък е достатъчен, за да изглеждам добре с минимални усилия. Имала съм и Permanent Taupe, който е много по-сив и по-студен в сравнение с Creamy Beige. 
Creme de Rose е матов неутрален розово-бежов цвят. Това е и цветът който използвам най-често от четирите, защото е подходящ като основа за повече нюанси сенки. При нанасяне изравнява тена на клепача. Макар да съм със жълт подтон на кожата, Creme de Rose не е прекалено розов за мен.
Metallic Pomegranate е разкошен червено-кафяв цвят със златисти блестящи частици. Купих го с идеята да го ползвам през есента и зимата, но го използвах една 2-3 пъти. Съжалявам, защото суочвайки го днес виждам колко е красив цвета всъщност.

От ляво на дясно: On and On Bronze, Creamy Beige, Creme de Rose, Metallis Pomegranate

Оценка: 4/5
Единствената причина да не дам максимална оценка на Color Tattoo е трайността им. И по-конкретно това че самостоятелно не издържат цял ден без забележка. Иначе това са едни наистина страхотни кремообразни сенки.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара