Празни опаковки #26 (Май 2016)

by - юни 10, 2016


Торбичката с празни опаковки се напълни и е време да ви покажа какво успях да изразходя през последния месец. Продължавам да се опитвам да изразходвам повече продукти от декоративната козметика, защото купувам най-много такива продукти и обикновено за тях трябва повече време, за да бъдат използвани докрай. Нямам кой знае колко продукти от тази категория включени в днешния пост, но все пак има няколко. 



Batiste Сух шампоан
Не мисля, че съм писала пост с празни опаковки през последната година, в които да няма изразходван сух шампоан на Batiste. Този път изразходих оригиналния вариант, защото любимият ми за брюнетки беше изчерпан в близката дрогерия. Макар и този да си върши работата, предпочитам шампоана с цвят, защото не оставя следи в косата.
Balea Лак за коса
Не съм особено придирчива към лаковете за коса, които ползвам, защото това е продукт който не използвам ежедневно. Обикновено купувам лак за коса който е на промоция или този на по-ниска цена. Конкретно този на Balea обещава силна фиксация на косата. Не мога да кажа, че успяваше да задържи косата ми в положението в което исках за дълго време. Най-интересното е, че в момента ползвам лак за коса на същата марка, но с по-ниска степен на фиксация, който според мен се справя далеч по-добре.
Balea Душ гел "Захарна целувка"
Много харесвам ароматът на тази серия на марката. Всички продукти от нея миришат на лимонено-ванилов десерт. Тази мини опаковка душ гел се различаваше като консистенция и действие от продукта в реалния размер. Първо, цветът на самия дущ гел е различен, което не е кой знае какъв проблем, но освен това има и разлика в представянето. Второ, необходимо ми е много по-голямо количество душ гел, за да измия тялото си, защото не се пенеше достатъчно. Бих го купила отново в голям размер, но не и в малък.
Sante Био душ гел с лимон и папая
Първоначално ароматът ми се стори много свеж и цитрусов, след това обаче ми мирисът му ми напомняше препарат за почистване на баня. Като изключим това обаче, душ гелът ми хареса. Измива добре тялото и се пенеше добре особено като се има предвид био съставът му. Не ми беше необходимо и кой знае колко голямо количество от него за едно измиване. Бих купила душ гел на Sante, но не с този аромат.

Alverde Измиваща пяна с лайм и ябълка
Това е втората опаковка от пяната, която изразходвам. Пяната е нежна и измива лицето добре без да го изсушава или опъва. Мога да я ползвам сутрин и вечер като се справя добре и с премахване на остатъци от грим. Забелязах обаче докато използвах втората опаковка съвсем леко дразнена на очите при измиване. Поради тази причина се съмнявам да купя трета опаковка от нея на този етап.
Neutrogena Liquid Facial Cleanser
Опитах се да използвам този гел няколко пъти, но след всяко измиване усещах кожата си суха и опъната. След няколко опита се отказах от него и го изразходих за почистване на четките си. С тях се справяше много добре. Но сигурно се досещате, че не бих купила друга опаковка от него.
Garnier Eye Makeup Remover
Този дегримьор се справяше много добре с почистване на грима от очите. Единствено при премахването на някои спирали се налагаше да го задържам повече време върху очите си и да използвам по-голямо количество продукт. Не е никак лош дегримьор, но не е продукт кой бих искала да имам и ползвам постоянно.
Antipodes Aura Manuka Honey Mask
Подробно ревю за маската може да прочетете тук. Тази маска много ми хареса като ефект и действие върху кожата. След нанасяне, тя оставя кожата мека, подхранена и почистена. Забелязвам и че спомага за по-бързото завяхване на активни пъпки. Със сигурност бих купила маската пак, но преди това има други маски които бих опитала.

Too Faced Born This Way Фон дьо тен
Подробно ревю може да прочетете тук. Фон дьо тенът оставя кожата с много естествен завършек. Освен това има средно до пълно покритие и добра трайност върху моята кожата. За съжаление не би бил подходящ за мен през лятото когато кожата ми е мазна. Но бих го купила отново през есента и зимата когато кожата ми е комбинирана. Цветът Light Beige е малко по-тъмен за мен и бих заложила на по-светъл нюанс следващия път.
Maybelline Superstay Better Skin Concealer
Това е един много добър коректор, който за съжаление не може да се намери у нас. Прикрива добре тъмни кръгове и умората. Формулата му е кремообразна и не изсушава кожата под очите. Има и много добра трайност и не се събира във фините линии. 
Maybelline Lash Sensational Mascara
Подробно ревю може да прочетете тук. Без да преувеличавам това е най-любимата ми спирала. Прави миглите ми наситено черни, придава им обем и дължина и ги подчертава без да ги слепва. Освен това издържа цял ден без да се рони и размазва. При последното намаление на спиралите на марката се запазих с няколко тубички от нея.
Logona Балсам за устни с невен
Подробно ревю може да прочетете тук. Балсамът омекотяваше и подхранваше устните ми, но беше прекалено мазен за моите предпочитания. Хареса ми, но не бих го купила пак.

Phyto Express Conditioner
Балсамът е предназначен за изтощена и увредена коса. Това саше ми стигна за няколко нанасяния върху косата. Разплиташе добре и не утежняваше косата. Не беше лош продукт, но това саше не успя да ме спечели, за да купя балсама в пълноразмерен вариант.
Loveresipe Apple Mask
Това е корейска шийт маска с ябълков екстракт, която трябва да омекоти и изравни кожата. След използване на тази маска категорично реших, че шийт маските не са за мен. Платнената част напоена с течността (каквото всъщност представляват тези маски) винаги са прекалено големи за моето лице и ми коства много усилия, за да положа правилно маската върху кожата. Или не съм достатъчно сръчна или има някакъв начин за по-лесно поставяне за който аз не знам. Като оставим това настрана, маската ми хареса. След използването й кожата ми беше мека и озарена. 
Balea Мокри кърпички с грейпфрут
Взех тези мокри кърпички при последното ми пътуване с идеята да премахна с тях грима на повърхността на кожата. Не знам дали аз съм попаднала на лоша партида, но тези кърпички бяха почти сухи още при първото отваряне. Съответно не успяха да премахнат грима добре. Не бих ги купила отново. 



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. И аз, откакто се появи в България, използвам само шампоана на Batiste, но моят любим е "Fresh" :) Т.к. и аз като теб рядко посягам към лаковете за коса, преди време си бях взела едно мини за обем на Balea и според скромният ми опит с лаковете, мога да кажа, че не е никак лош и дори вероятно бих повторила покупката му някога.

    ОтговорИзтриване
  2. Спиралата е страхотна. Аз лично съм много доволна от нея. :)

    ОтговорИзтриване