Ревю: Essence Colour & Care Лак за нокти

by - юни 04, 2016


Здравейте! Не много отдавна Essence пуснаха нова серия лакове Colour & Care, която освен цвят върху ноктите трябва и да се грижат за тях. Или с други думи, това е продукт 2в1 - лак+заздравител. Лаковете от серията обещават да заздравят и предпазят ноктите. Предлагат се в 4 цвята.

Essence Colour & Care Strengthening Nailpolish
Количество: 10мл
Цена: около 5-6лв

Аз имам два цвята - 01 Take a Break и 02 I Care For You. Лаковете са с любимата ми широка четка и се нанасят много лесно. Това което обаче много ме изненада е колко са плътни цветовете. Много рядко се намират плътни пастелни лакове и то на достъпна цена. С лаковете на Essence са ми необходими два слоя, за да постигна равномерен цвят. Самостоятелно лаковете нямат достатъчно блясък за моите предпочитания и отгоре задължително нанасям топ лак. Трайността им също не е никак лоша. При мен издържат около 3-4 дни, което не е никак малко време за моите нокти. 
За съжаление не съм ги използвала постоянно, за да видя дали наистина имат заздравяващ ефект върху ноктите.


Take a Break е много бледо жълт цвят. Ще стои страхотно върху кожа с тен през лятото.


I Care For You е много нежен прасковен цвят. Определено това е фаворитът ми от двата цвята и го нося много често.


Оценка: 5/5
С другите серии лакове на Essence нямам особено голям късмет. Обикновено попадам на цветове, които бързо се лющят. Но двата цвята от серията Colour & Care се оказаха страхотно попадение. Надявам се марката да пусне и още много нови цветове от нея.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара