Good Box Юни 2016

by - юни 29, 2016


Здравейте! Това е последната кутия Good Box за това лято. Екипът които стои зад кутията излиза в дълга почивка и нова кутия ще има чак през септември. А ето какво се крие в тазмесечното издание на Good Box:



Студен чай Мурсалска Магия
Този студен чай има приятен малко по-сладък вкус, но ми хареса много. Не съдържа, консерванти и оцветители.
Quin Bite Сурово барче
Това бадемово барче веднага беше хапнато за закуска. Беше много вкусно и изненадващо много сладко. 
Crossfit Овесена каша
За закуска сутрин предпочитам мюсли, но ще опитам и овесаната каша на Crossfit.


Hristina Охлаждащ и хидратиращ спрей за след слънце
Съдържа Д-пантенол и алое вера, които помагат за регенерирането, охлаждането и успокояването на кожата след излагане на слънце. Със сигурност този спрей ще ми влезе в употреба през летните дни.
Ексфолиант за тяло с лавандулово масло
От Good Box май са ми прочели мислите, защото тъкмо бях решила да си купувам ексфолиант за тяло. Този ексфолиант съдържа кафява захар и натурални масла.
Natural Cosmetics Озаряващ елексир арган и макадамия
Обогатен е с хилуаронова киселина и есенция от златни цвета. Обещава да хидратира кожата през деня без да я омазнява и да я остави озарена. 
BioSolis Слънцезащитен флуид SPF50+
Защитава кожата от UVA и UVB лъчи до 450 минути. Обещава да се абсорбира бързо от кожата без да оставя бели следи.
RuscoVen Био гел за крака 
Това е продукт за крака, който обещава да намали чувството на тежест в края на дена и да направи кожата по-еластична.

Ако не знаете какво е Good Box. това е месечна кутия на абонаментен принцип, която предлага натурални и био продукти. Цената й е 19,99лв плюс разходите за доставка (които са около 2-3лв).

И този месец кутията много ми хареса и ще продължава да поръчвам и следващите й издания.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара