Празни опаковки #24 (Януари и Февруари 2016)

by - март 06, 2016

Постовете с празни опаковки са едни от любимите за четене и за писане. Има нещо ужасно удовлетворяващо за мен щом видя, че торбата с изразходени продукти е пълна и е дошло време да пиша за тях. За това без повече бавене ето какво изразходих през последните два месеца.
 

Batiste Medium & Brunette A Hint Of Colour Сух шампоан
Няма как да бъде пост с празни опаковки без няколко изразходвани бутилки от любимия ми сух шампоан на Batiste. Не оставя толкова бели следи както обикновените сухи шампоани. Освежава косата и ми позволява да отложа миенето й с един ден. Има ли смисъл да казвам, че вече имам нова опаковка от него?
Balea Sweet Smoothie Душ гел и крем за тяло
Тези два продукта от серията с името "Захарна целувка" ме спечелиха веднага със страхотния си аромат на лимонов десерт. За съжаление към днешна дата ароматът им вече ми поомръзна и доста трудно изхабих останалата по-малко от 1/4 от душ гела. Иначе той си вършеше работата както всички други подобни продукти и по нищо (освен аромата) не се различаваше от тях. Кремът за тяло обаче не ми допадна като консистенция и не го намерих за никак подхранващ. Ако не се лъжа тази серия беше лимитирана и вече не може да се намери. Но така или иначе не бих го купила отново, защото ароматът им вече не ми допада.
Sephora Let It Snow Крем за ръце
Останах много приятно изненадана колко много ми хареса този крем за ръце на Sephora. С много лека консистенция, при нанасяне попива бързо без да оставя ръцете мазни и прави кожата много мека и я подхранва. Освен това имаше и много свеж аромат. Бих купила отново този или друг крем на марката. 
Balea Крем за ръце с лайка
Откакто дрогериите DM се появиха у нас съм изразходила не малък брой от тази мини разфасовка крем за ръце. Ужасно много го харесвам, защото е удобен за носене в дамската чанта, подхранва и омекотява кожата и мирише много приятно. Освен това и цената му е много достъпна. Този път обаче реших да купя голямата тубичка от него, защото тези минита свършват много бързо.
Weleda Лосион за тяло за чувствителна кожа
В миналия пост с празни опаковки (линк към него тук) изразходих мини опаковка и от душ гела от същата серия. Общо взето мнението ми и за двата продукта е сходно - не са за моя тип кожа и не ми харесаха. Консистенцията на лосиона беше прекалено течна за моите предпочитания и не усетих кожата си достатъчно подхранена след нанасянето му. Не бих го купила в реален размер.
 

Apivita Почистваш гел с прополис и цитрус
Много ми хареса този измиващ продукт за лице и със сигурност бих го купила пак. Предназначен е за мазна и комбинирана кожа каквато е моята. Използвах го сутрин и вечер като нито един път не усетих изсушаване, дразнене или опъване на кожата. Въпреки, че е много нежен продукт успява да изчисти кожата и дори с едно измиване да премахне остатъци от грим вечер. Има помпичка, която улеснява използването му значително. Количеството от натискането на една цяла помпичка е повече от това което ми е необходимо. Стига да се използва внимателно, би стигнал за доста време. Ревю за него може да прочетете тук.
Avene Cleanance Мицеларна вода
В сутрините в които усещам, че кожата ми няма нужда от измиване с почистващ продукт използвам тампонче напоено с мицеларна вода. Имам това мини на Avene като подарък към покупка. Като цяло не намирам мицеларните води за задължителни в моята грижа за кожата. Не ги използвам за премахване на грим, защото за мен има други продукти които се справят по-лесно и по-бързо със свалянето на грима. Не бих я купила в реален размер.
Bioderma Мицеларна вода
Чувствата ми към мицеларната вода на Bioderma са същите като чувствата ми към тази на Avene. Но тази мини бутилчица мъча вече сигурно една година и най-после успях да я изхабя. Не бих я купила отново.
Biotrade Pure Skin Ексфолиращ тоник
Този продукт беше включен в Project Pan пост преди няколко месеца (линк към него тук). Радвам се, че успях да го изхабя. Подробно ревю за него може да прочетете тук. Накратко това е тоник който съдържа съставки, които да премахнат горния слой кожа и да разкрият една по-здрава и сияйна кожа. Използвах с две главни цели - изсветляване на белези от акне и свиване на пори. Забелязах известна промяна в цвета на белезите, но ефект върху размера на порите не. Не бих го купила отново.
Ziaja Дневен крем за лице с козе мляко
Получих този крем от представители на марката за тест. Предназначен е за суха кожа предразположена към бръчки. Моята не е такава и го използвах само върху шията и деколкотето. Направи кожата ми там много мека и подхранена. След като свърши бях готова да го купя пак, но забелязах течен парафин в състава му и се отказах. Винаги когато мога избирам продукт без тази съставка. Предполагам не бих го купила пак, но наистина ми хареса колко мека правеше кожата ми.
Weleda Нощен крем с шипка
Наскоро си купих този нощен крем заедно с околочен от същата серия на Weleda. Докато околоочният крем ми хареса, то нощният не толкова. Има силен аромат на роза и по-мазна консистенция. Освен, че успя да подхрани кожата на лицето ми, не забелязах някакъв друг ефект от него. Ревю за крема може да прочетете тук. Макар да има още продукт останал в опаковката забелязах промяна в консистенцията и аромата му. Имам го и го ползвам от сравнително малко време, но е възможно да не съм ги съхранявала правилно и кремът да се е развалил по-бързо.
Decleor Ylang Ylang Почистващ серум
Въпреки, че на шишенцето той се води серум, консистенцията му е точно като на масло. Използвах го за първи път през лятото и тогава не се сработи добре с по-мазната ми през този сезон кожа. Изпробвах го отново през януари и ми хареса. Подхранваше кожата ми добре и не ми беше нужно да използвам крем върху него. Въпреки това не е продукт който бих искала да имам отново.
Apivita Ексфолиант за лице с маслина
Apivita ще се окаже една от любимите ми марки за почистване на лицето. След като заобичах маските с глина и измиващия гел, сега обожавам и ексфолианта с маслина. Отново много е нежен към кожата. Частиците не са силно абразивни, но успяват да почистят кожата добре. Определено бих го купила в реален размер.

 

Clinique High Impact Спирала
Ревю за спиралата може да прочетете тук. Това е първата спирала на марката, която пробвам и макар да не останах разочарована, то по нищо не се отличи от много други спирали които съм пробвала. Цветът на спиралата е наситено черен и не мърда цял ден. Май това е всичко положително което мога да кажа за нея. Тя не успя да подреди миглите ми, а ги правеше рошава и изведнъж формулата й стана много суха.  Не бих я купила отново.
Too Faced Better Than Sex Спирала
Не съм използвала друга спирала която да прави миглите ми толкова разкошни - придава им обем и дължина, извива ги и ги прави наситено черни, но за съжаление се размазва както никоя друга спирала. Толкова харесвам миглите си с нея, но не мога да направя компромис с липсата на трайност (особено предвид цената й). Не бих я купила отново.
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Основа за сенки
Мислех, че тази база няма свършване никога. Имам я от доста време и я използвах всеки ден. През последните няколко седмици консистенцията й се промени, стана по-суха и по-трудна за нанасяне, но това е разбираемо предвид това от колко време я имам. Разделям се с базата с хубави впечатления от нея и предполагам, че бих я купила отново. Единствен неин недостатък е че някои сенки се преливат по-трудно нанесени върху нея, но иначе прави цветовете наситени и удължава трайността на очния грима. 

Това бяха всички продукти които успях да изразходя през последните два месеца.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Недоумявам6 март 2016 г. в 13:44

    Наистина не разбирам как може нормален човек да се чувства удовлетворен от това , че е изхабил някакви си продукти и да му текат лигите пред куп празни опаковки.
    По-безумни от тези публикации няма.
    Ако ти наистина се чувстваш удовлетворена от това, че си употребила разни продукти и съвсем искрено употребяваш думи запазени само за любими хора описвайки някакви гадни продукти е добре за теб да си запишеш час за психиатър. Спешно.
    А ако това е поредното лизане на насрания гъз на някой мързелив фирмен пиарсамо и само за да получиш порция безплатни продукти, то какво да ти кажа? Всеки решава сам за себе си до каква степен може да позволи да го унижават. Твоята цена е няколко безплатни продукта явно.
    Бъди жива и здрава, дано пораснеш умствено и разбереш с какво се занимаваш пишейки тези безумни публикации.
    Целувки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Недоумявам (обръщам се към теб така защото не си написал/а името си),
      Първо, ако не разбираш смисъла и не харесваш постове с празни опаковки защо си отворила този след като от заглавието му се подразбира за какво съм писала в него? Ако за теб тези публикации са "безумни", то за някой друг може да са от полза. Аз ако не харесвам нещо и то не представлява интерес за мен не го отварям и не го чета (както е в този случай). Второ, благодаря за загрижеността, но съм психически здрава. И последно, гъзове за безплатни продукти не лижа и ако ти си останала с такова впечатление явно не ме четеш достатъчно и за първи път влизаш в моя блог. Мисля да спра до тук.

      Изтриване
  2. На мен пък много ми хареса поста :) и щях да те поздравя за количеството изразходени продукти. Набелязала съм си пяната за лице и мисля да я взема, напоследък не съм доволна от продукта, който използвам и искам нещо ново.

    ОтговорИзтриване