Нови продукти от Essence & Catrice

by - март 10, 2016


Здравейте! Днес ще си поговорим за няколко нови продукта от марките Essence и Catrice, които пуснаха наскоро у нас, както и няколко продукта които не са нови за марката, но са нови за мен.


Catrice Defining Blush #100 Rose Couture
Количество: 5гр
Цена: около 7-8лв
Годност след отваряне: 12 месеца
 

Много харесвам ружовете от серията Defining Blush на Catrice. Това е третият цвят от серията които имам. Отдавна го заглеждах, но се притеснявах, че толкова светъл цвят сигурно няма да се забележи върху не чак толкова тъмната ми кожа и отлагах покупката му. Rose Couture е много светло розов цвят руж със сребристи частици в него. Макар частиците в опаковката да изглеждат много при нанасяне не се забелязват толкова върху кожата. Има си ги, но частиците и блясъкът от тях не е толкова интензивен. Да, налага се да нанеса ружа няколко пъти, за да получа наситен цвят, но като изключим това много го харесвам и използвам редовно, защото придава една свежест и озареност на лицето. 


Essence The Velvets Eyeshadow #05 Taupe Secret
Количество: 2,8гр
Цена: около 4-5лв
Годност след отваряне: 36 месеца
  

Не харесвам като качество и трайност единичните сенки на Essence за разлика от сенките в палитрите им, но въпреки това си взех цвят от новата серия The Velvets. Цветът Taupe Secret е сиво-кафяв тоуп цвят. Лично аз харесва и предпочитам такива цветове за ежедневния си грим, защото са нещо по-различно от добре познатите златисти и шампанско цветове. Сянката не е напълно матова. В нея има мънички сребристи частици, които не се забелязват толкова върху очите при нанасяне. Цветът не е силно пигментиран и за да се получи интензивност на цвета на сянката трябва да се нанесе няколко пъти или да се ползва база в близък цвят (аз използвам Maybelline Color Tattoo Creamy Beige). Сянката не е дълготрайна, дори и с база. След около 6-7 часа започва да се събира. И това е основният й недостатък за мен.

Отгоре надолу: Catrice руж, Essence сенки








Catrice Liquid Camouflage Concealer #010 Porcelain
Количество: 5мл
Цена: около 7-8лв
Годност след отваряне: 6 месеца 

Камуфлажният коректор на Catrice в бурканче е един от любимите ми коректори въобще и останах много приятно изненадана когато видях, че марката вече го предлага и в течен вариант. Макар да имам не малък брой коректори, които използвам в момента, любопитството ми надделя и си взех най-светлия цвят Porcelain. Коректорът обещава пълно покритие което да прикрие тъмни кръгове, белези и дори татуировки. Освен това той трябва и да е дълготраен и водоустойчив.
Използвам коректорът вече няколко седмици и мога да кажа, че наистина е много дълготраен. Издържа +12 часа без да мръдне, да се събера, да подчертае фините линии и без да избледнее.  Има средно до пълно покритите и според мен би бил чудесен за тези от вас които търсят наистина покривен коректор. Иска ми се обаче да разбера дали наистина може да прикрие татуировка. Аз нямам, за да пробвам върху себе си. Ако случайно вие имате и си вземете коректора, ще се радва да споделите дали наистина ще успее да ги прикрие.


Essence Forbidden Volume Topcoat Mascara
Количество: 10мл
Цена: около 6-7лв
Годност след отваряне: 6 месеца 

Това не е обикновена спирала, а такава която се нанася като последна стъпка върху друга спирала, за да направи миглите наситено черни и драматични, все едно са изкуствени. Във формулата на спиралата има тънки и малки фибри които да направят миглите по-гъсти и по-плътни. Освен това ги прави още по-черни, по-извити и повдигнати. За мен лично обаче не наслоява прекалено много продукт върху миглите, а това не е ефект който харесвам. Спиралата не се рони или размазва, не забелязвам да падат и фибри около очите ми през деня. Но спиралата става една идея по-трудна за сваляне.
Не забелязвам някаква страхотна разлика когато използвам тази спирала на Essence и не я намирам за продукт, който бих използвала всеки ден.




Essence XXXL Nude Lipgloss #03 Taste The Sweets*
Количество: 5мл
Цена: около 4-5лв
Годност след отваряне: 12 месеца

За тези гланцове на Essence съм попадала само на положителни отзиви, но избягвах покупката им, защото опаковката им не е запечатана и съм ставала безброй пъти свидетел как гланцовете се отварят, пробват върху устните и се връщат обратно на мястото им. За това и предпочетох да поръчам гланца онлайн. Сдобих се с него от parfimo.bg.
Essence предлагат гланцовете в не малко цветове, дори има и такива с матов завършек. Taste The Sweets е розов неутрален цвят. Цветът е част от стара лимитирана колекция на марката и мисля, че вече не може да се намери, но пък Essence предлагат и други подобни цветове. Гланцът има сладникав аромат. Формулата му не е лепкава и не изсушава устните. Колкото до трайността - издържа колкото всеки друг глос. За цената си това е един страхотен продукт и аз определено бих си взела още цветове.

А ето и всички продукти върху мен:


Като изключим спиралата и сенките съм доволна от всички останали продукти. Съвсем скоро ще напиша ревю и за новите контуриращи палитри от Catrice.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

*Продуктът ми беше предоставен за проба, 
но мнението ми за него не е повлияно от това. 

You May Also Like

1 коментара