Ревю: Lorac Pro 1 Палитра сенки

by - март 21, 2016




Здравейте! Днес ще направа ревю на палитрата със сенки на Lorac Pro. Исках тази палитра доста дълго време и се радвам, че я имам вече може би повече от година. Харесвам подбора на цветове в нея и с изключение на два цвята използвам всички останали.

Lorac Pro Palette
Количество: 8,8гр
Цена: 44$
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав: 
Talc, Zinc Strearate, Dimethicone, Mineral Oil, Ethylhexyl Palmitate, Boron Nitride, Silica, Sythetic Fliorphlogopite, Methylparaben, Water, Lauroyl Lyssine, Propylparaben,Propylene Glycol, Cucumus Sativus (Cucumber) Frit Extract, Carum Petroselinum (Parsley) Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Althaea Officinalis Root Extract


Палитрата е създадена от професионалния гримьор Carol Shaw, която е основател и създател на марката Lorac. Това е оригиналната палитра и тя включва по-топли цветове. След нея беше пусната и втора част с по-студени цветове. Освен това марката лансира и Mega Pro палитри с 32 цвята сенки.
Lorac Pro Palette пристига в картонена опаковка. Освен нея получавате и мини размер на базата за сенки на Lorac Behind The Scenes Eye Primer, но за нея ще ви спомена накратко след ревюто на палитрата. Опаковката на самата палитрата е направена от черен картон. Изглежда много добре първите няколко дни, но след това по нея полепват всякакви следи от грим и остават отпечатъци от пръсти. Почистването и става трудно. В нея липсват апликатори или четки за нанасяне, което е плюс за мен защото така или иначе не ги използвам. Поместено е доста добро като размер огледало, което използвам често когато правя очния си грим. Палитрата е лека и много тънка. Би била много удобна при пътуване, защото не заема много място.


Палитрата включва 16 цвята сенки от много светли до черно. Горният ред включва само матови, а долният перлени и блестящи сенки. Палитрата предлага разнообразие от цветове и финиши и залагам на нея както за ежедневен така и за по-силен грим.
Текстурата на всички цветове е много мека и кремообразна. Преливат се много лесно. С малки изключения всички цветове са пигментирани и не е необходимо наслояване за получаване на наситен цвят. Единственият минус за мен е, че заради мекотата на сенките те се прашат малко повече. Но с няколко потупвания на четката премахвам излишните прашинки от сенките. Трайността на сенките е много добра. С база издържат цял ден и забелязвам известно събиране на сенките когато съм с грима си +12 часа.
Сега ще спомена по нещо и за всеки един от цветовете. Започвам първо с матовите и след това с блестящите.



White е бял цвят. Не харесвам как стои самостоятелно върху кожата ми - някак тебеширена ми е. За това я смесвам със следващият цвят от палитрата.
Cream е много светло розов почти бял цвят.
Taupe е топъл кафяв цвят с леко сив отенък. Това е един от любимите ми цветове в палитрата. Използвам го най-вече в сгъвката на окото.
Lt. Pink е бебешко розов цвят. Да си призная не съм използвала този цвят до момента.
Mauve е кафяво-лилав цвят. Понякога го използвам в сгъвката на окото, но предпочитам да го нанасям върху целия клепач.
Sable е умерено кафяв цвят. Страхотен цвят за подчертаване на външния ъгъл на окото.
Espresso е тъмно кафяв цвят.
Black е черен цвят, който обаче не е толкова пигментиран колкото Espresso. Обикновено го използвам вместо очна линия. Но ако случайно реша да заложа на грим с черен опушен цвят не бих избрала този.



Nude е светъл почти бял цвят с по скоро сатенен финиш отколкото перлен. Много подходящ е за нанасяне във вътрешния ъгъл на окото.
Champagne е цвят шампанско с по-едри сребристи бляскави частици. Заради тези по-едри частици не го нося самостоятелно, а в комбинация с Nude и Lt. Bronze.
Gold е разкошен златен цвят с почти метален финиш. Не е прекалено жълт, а е по скоро по-бронзово златно.
Lt. Bronze е топъл прасковен цвят. Това е най-любимият ми цвят от палитрата. Вече успях да стигна до дъното му.
Pewter е умерено кафяв цвят. Това е любимият ми цвят за дните в които нямам време и искам да нанеса нещо бързо върху очите си
Garnet е меден цвят. Страхотен е за есента.
Deep Purple е тъмно лилав цвят. Отново завършекът е по скоро сатенен отколкото перлен. Макар да изглежда доста обикновено в палитрирата нанесен върху очите този цвят е разкошен.
Slate е тъмно сив цвят с фини светло сини блестящи частици. Не харесвам подобни цветове върху очите си и за това този цвят не е използван до момента.
Оценка: 5/5 


Базата за сенки Behind The Scenes е в мини размер от 5,5гр. Тя обещава да подсили цветовете и да удължи трайността на грима върху очите. Базата е с телесен цвят и кремообразна консистенция. При нанасяне не изравнява тена на клепача. Забелязвам, че разлика от други бази тази на Lorac се прелива малко по-трудно. Честно аз не забелязвам разлика когато използвам нея или нанасям сенките без база. За мен няма промяна в наситеността на цветовете, нито пък прави сенките ми по-трайни. Не бих я купила в реален размер. Предпочитам пред нея любимата ми Urban Decay Primer Potion.
Оценка: 1/5

С две малки изключения (Pink и Slate) използвам всички цветове в палитрата. Дали тази Lorac Pro Palette е толкова страхотна колкото казват всички? Да, за мен успя да оправдае всички положителни отзиви за нея. 
Сдобиването с нея е доста трудно. Палитрата се предлага единствено в САЩ и доставката до тук излиза доста соленичко. С няколко мои приятелки направихме обща поръчка и разделихме цената на доставката по между си и палитрата ми излезе с доставката около 110-120лв (по спомени). Дали си заслужава цената? Отново да. Доволна съм от подбора и разнообразието на цветовете в нея, както и от качеството на сенките. Освен това я използвам ежедневно и за мен това е една много успешна покупка.

 

Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара