Empties #11 (и няколко не съвсем празни опаковки)

by - ноември 14, 2014



Здравейте! Днес станах много рано сутринта, за да мога да започна и завърша тази публикация за един ден. Защо ли? Защото имам много да ви показвам. Не знам как успях да видя дъното на толкова много продукти, но не мога да скрия, че съм доволна от себе си. В момента се опитвам да изхабя всички мини продукти и тестери които имам. Така че очаквайте да видите доста мострички тук и в бъдещи подобни постове.
Както винаги измежду празните опаковки се намира и по някои друг продукт, който не е изразходван до край, а просто не го харесвам и не искам да го използвам повече.




Balea мини дезодорант
Гледам винаги да имам едно такова мини в чантата за всеки случай. Мирише много приятно, освежава и предпазва от неприятен аромат. Бих го купувала отново и отново. Вече имам нов.
Dove Go Fresh стик дезодорант
Харесвам стик дезодорантите на Dove и нямам претенции към аромата. Върши си работата, а именно да предпазва от изпотяване и неприятна миризма. Бих го купила отново.
Malizia душ гел с боровинка и мускус
Душ гелът мирише божествено, измива без да изсушава кожата, икономичен е и прави хубава пяна. Бих го купила отново.
Avon Спрей за тяло, душ гел и лосион за тяло с боровинка и орхидея
Не харесвам продуктите за тяло на Avon  от серията Naturals. Ароматът на спрейовете за тяло изчезва след няма и 30 минути, душ геловете са много неикономични и трябва да използвам огромно количество продукт, за да се чувствам чиста след като изляза от банята, а лосионите за тяло са прекалено течни, попиват бавно и не са особено хидратиращи.. Сета ми е подарък, сама не бих си го купила - нито този аромат, нито който и да е.
Ziaja какаов боди бътър
Мирише много приятно, попива бързо, има помпичка, с която използването на продукта става значително по-лесно. Накрая когато в опаковката останаха около 3-4 пръста продукт, помпата не пускаше нищо и малко се усложни изкарването на лосион от шишенцечо. Втората му съставка е течен парафин и именно заради нея не бих го купила отново.
L'Angelica лосион за тяло с овесено мляко
Въпреки странният си аромат, лосионът много ми хареса. Попиваше бързо и оставяше кожата мека и подхранена. Тази опаковка ми беше подарена при отварянето на нов магазин Lilly. Бих купила отново лосиона с този или друг аромат.
Carefree интимен душ гел
До последно се колебаех дали да включвам този продукт в публикацията. Реших да ви го покажа най-вече защото не останах с положителни впечатления от употребата му. След използването му ми липсваше онова чувство на чистота, което оставят други продукти. Не бих го купила отново.
SNB Ексфолиант за тяло с манго
Ексфолиантът ми хареса - беше много нежен към кожата. Сигурна съм сте попадали на някое и друго ревю за продукта из бг бюти блоговете. Откакто нямаме вана вкъщи, предпочитам всички продукти, които ползвам да са в тубички, защото това ме улеснява значително при използването им. Ексфолира кожата толкова добре колкото и други подобни продукти на различни марки и не успя да се отличи с нищо. Не бих го купила отново.
Alverde Масло за тяло с макадамия и масло от ший
Купих това масло за тяло заради Снежи. Мирише божествено, много е леко и попива веднага, освен това в състава му няма парабени и парафин. Едвам се удържам да не купя голямата разфасовка от него веднага. Искам да изхабя няколко други лосиона за тяло преди да го купя отново, но този път в голям размер.


Dove Nutritive Solutions шампоан
Харесвам много шампоаните на Dove и всеки път взимам различен за проба. Измиват косата ми добре и дори този предназначен за мазна коса не изсушава прекалено. Продължавам да купувам шампоаните на Dove, без значение кой вариант.
Здраве Шампоан против пърхот с лимон
Проблемите ми с пърхота се появяват когато използвам прекалено агресивни и изсушаващи продукти върху скалпа си. В тези моменти винаги залагам на този шампоан, защото много бързо успокоява раздразнението на скалпа и спира пърхота. Бих го купила отново, но когато имам нужда от него (дано скоро нямам проблеми).
Garnier Fructis Шампоан и балсам за боядисана коса
Имам публикация за двата продукта, която може да видите тук. В следствие употребата на шампоана скалпът ми се изсуши, появиха се сърбеж и пърхот. Изхабих го използвайки го за да почиствам четките си. Нужно ли е да казвам, че не бих го купила отново никога.
Това е втората опаковка от балсама за коса, която изхабявам. Прави това, което искам от един балсам - да улеснява разресването на косата. Като бонус балсамът на Garnier прави косата ми мека и когато нямам време да използвам маска мога да разчитам на него. Искам да опитам и балсами на други марки и за момента не бих взела нова опаковка от него.
Schauma Шампоан
Намирам шампоаните на Schauma за дълбоко почистващи и ги използвам един път седмично. За по честа употреба ми идват прекалено изсушаващи. Бих купила отново този шампоан, както и други видове на марката.
Alverde Маска за коса с хибискус и алое вера
И аз и сестра ми много харесахме тази маска за коса. Както се вижда и на снимката, срязах тубичката, за да съм сигурна, че ще използвам всичко от нея. След употребата и усещах косата си мека и подхранена. Със сигурност ще я купя отново.
Balea Trend It Up сух шампоан
Не харесвам сухите шампоани на Balea и този не прави изключение. Оставя прекалено много бели следи в косата и едно усещане за прекалено много продукт в корените. Не бих го купила отново.
Schauma сух шампоан
За момента това е любимият и предпочитан сух шампоан. Премахва омазняването в корените без да оставя прекалено много бели следи. Ще го купувам докато не си намеря нов любимец.
Wella Wellaflex лак за коса
Не използвам лак за коса всеки ден, а само за по-специални случаи. Обикновено една такава опаковка ми стига за няколко години. За времето в което го имах не ме впечатли особено. Ако използвах по-голямо количество от него на места косата ставаше на клечки. Не бих го купила пак.


Lilly Маслен лакочистител
Никога не съм мислела, че мога да имам любим лакочистител. Не просто предпочитан, а любим. Откакто го опитах не искам да ползвам друг.
Avon Кремове за ръце
За кремовете за ръце на Avon нямам какво по отделно да кажа. Не подхранват кожата на ръцете достатъчно, съставът им също не е впечатляващ - има и парафин и парабени. Не бих ги купила отново.
Titania Крем за крака
Нищо по-специално не мога да кажа за този крем за крака. Вършеше си работата за която е предназначен. Бих го купила пак.
Avon Gel Strengh база 
Не харесвам нито лаковете, нито грижата за нокти на марката и не бих ги купила отново. Не забелязах базата да прави нещо за ноктите ми - с нея и без нея няма разлика.
Sally Hansen Insta-Dri топ лак
Любимият ми топ лак в момента. Придава много блясък и изсушава лак доста бързо. Вече имам нова опаковка от него.
Avon Писалка със зелен чай за кожички
Би трябвало да подхранва и омекотява кожичките, но реално нищо не прави. Не бих го купила отново.


La Roche Posay Effaclar измиващ гел
Гелът ми хареса, защото беше нежен към кожата, почистваше я добре без да я изсушава или дразни. Използвах го сутрин и вечер. Бих го купила пак, но първо искам да опитам някои други подобни продукти.
Neutrogena Deep Clean измиващ гел
Гелът съдържа ексфолиращи частички, които не дразнят кожата. Използвах го вечер. За сутрешното измиване на лицето ми идваше малко по-силен. Хареса ми, но не мисля, че може да се намери у нас. Но пък не ми хареса толкова много, че да проверя дали не мога да го поръчам от някои онлайн магазин.
Bioderma Sebium измиващ гел
Това ми е трета опаковка от него и имам още една. Въпреки, че много го харесвам, смятам че кожата ми вече свикна с него и скоро не мисля да го купувам отново.
Рефан Измиващ гел с хмел и салвия
Ревю за него може да прочетете тук. Това е гелът, който обичам да използвам сутрин за почистване на лицето, защото е много нежен и не дразни и не изсушава кожата ми. Вече имам нова опаковка от него.
Freeman Пилинг маска с краставица
В процеса на ползване на тази маски осъзнах, че пилинг маските не са ми много любими и не бих я купила отново. Иначе самата маска не е никак лоша. Може би при нанасяне първоначално ми беше по-лепкава в сравнение с други пилинг маски.
Freeman Ексфолиант с праскова
Този ексфолиант много ми хареса и в момента се чудя дали да не го взема пак. Беше подходящ за по честа употреба - частичките му не бяха прекалено агресивни към кожата и го използвах през ден. Съдържа парабени за съжаление. Освен това количеството продукт е ужасно много и ми отнема доста време да го изразходя, а аз обичам да опитвам нови продукти. Абе май ще се въздържа.
Bioderma Sebium маска
Имам ревю за нея което може да видите тук. Има малко странна консистенция, която при нанасяне ставаше на шупли. Хареса ми това, че и бяха необходими само 5 минути. Бях решила да я купувам пак, но ми се отдаде възможност да опитам маската на Avene Cleanance и тя ми хареса повече от маската на Bioderma.
Oriflame Oxygen Boost маска
Опитах се да използвам тази маска 2 или 3 пъти, но при всеки опит щипеше кожата ми ужасно много. Изхвърлям я пълна и не бих я купила пак никога.
Agiva Розова вода
Използвах я като тоник сутрин и вечер след измиване на лицето. Не забелязах да се отрази по някакъв начин на кожата ми, но след употребата и усещах кожата си освежена. Не съм голям фен на аромата на рози и може би за сега само това ме спира да я купя отново.
La Roche Posay Effaclar Duo (+)
Много хвален крем, но на мен въобще не ми хареса и не видях никакъв ефект от него върху кожата ми. Не бих го купила пак.


Velnea Мокри кърпички за лице
Случайно купих тези кърпички и не бяха никак лоши. Но продължавам да предпочитам бебешките защото самата кърпичка е по-плътна.
Gabrini Мокри кърпички за лице
Ужасни са. Кърпичките беше толкова тънки, да не говорим и че не бяха много мокри. Не бих ги купила за нищо на света отново.
Икаров Масло от жожоба
Използвах маслото, за да премахвам грима си вечер и се справяше перфектно. Маслата на Икаров  не са натурални и за това бих предпочела да се спра на друга марка.
Bioderma Sensibio мицеларна вода
Откакто започнах да използвам масла, за да премахна грима си забравих що е това мицеларна вода. Мицеларната вода на Bioderma ми е фаворит от всички опитани от мен до сега води, но в момента не би намерила място нито в сутрешния, нито във вечерния ми режим и не бих я купила скоро.
Дева Околочен крем с витамин C
Това ми е 2 или 3 опаковка от околоочният крем на Дева. Явно кожата ми вече свикна с крема и на момента я усещах недостатъчно хидратирана. Не бих повторила покупката в скоро време.
Essence лентички за черни точки за нос, чело и брадичка
Изхабих по една опаковка от тях, но не бях сигурна дали ги харесвам или не, за това взех по още една и от двата варианта. Вече със сигурност мога да кажа, че лентичките не махат почти нищо при наличието на огромен брой черни точки най-вече върху носа ми. Не бих ги купила пак.
Montagne Jeunesse Кална маска
Поредна празна опаковка от една от любимите ми маски за лице въобще. След употребата и усещам кожата си почистена без изсушаване или опъване. Вече имам нова опаковка от нея.
Alverde Овлажняваща маска за лице 
Маската е в опаковка от две дози, като всяка доза ми стигна за поне 2 ползвания. Не забелязах някаква разлика в състоянието на кожата преди и след ползване. Не бих купила тази маска отново, но бих пробвала други маски на Alverde заради добрият им състав.
Montagne Jeunesse Маска за лице с масло от чаено дърво
Използвах маската в момент когато кожата ми беше много раздразнена и имах доста новопоявили големи червени и раздразнени чудовища. Маската успокои кожата ми и някои от пъпките. Има доста силен аромат на чаено дърво, така че ако не сте фен на аромата, маската може и да не ви хареса. Бих я купила отново.

Ziaja какаов боди бътър
Изхабих една цяла опаковка от този какаов боди бътър, но не бих повторила покупката му.
L'oreal Revitalift Laser Renew
Кремът ми допадна, но не бих го купила в реален размер.
Mixa CC+ успокояващ крем
В момента се колебая дали да не купя този крем в реален размер. Хареса ми как го усещам върху кожата си. Цветът му е зелен, за да тушира зачервяванията върху кожата. При редовна употреба трябва да изравни тена на кожата.
Mixa хидратиращ крем
Кремът беше ок, но не бих го купила в реален размер.
Bio G Baby мляко за тяло със сребърна вода
Това саше не ми стигна дори и за едно нанасяне върху цялото тяло и нямам какво да кажа за него.
Regal Подхранващ дневен крем с водна лилия
Regal Възстановяващ нощен крем с магнолия
Реших да използвам двата крема заедно защото са на една марка, а са и дневен и нощен. Не знам дали комбинацията от двата или единия от тях, но след като започнах да ги използвам ми се появиха пъпки по цялото лице и ми отне доста време, за да ги излекувам. 
Vichy AqualiaThermal хидратиращ крем
Харесвам много този крем и съм го ползвала преди време, но напоследък по незнайни за мен причини, не искам да купувам продукти на Vichy. Просто когато застана в аптеката пред продукти на марката си казвам "Ех, Vichy. Не!". Нямам логично обеснение, а и до сега не съм оставала разочарована от техни продукти.
Sephora Хидратиращ крем
Това саше много ми хареса. Дори бях малко тъжна когато свърши. Обмислям покупката му в реален размер.
Avon Anew Clinical Derma-Full серум
Доколкото намерих информация серума е предназначен за по-зряла кожа, за това го използвах върху една мимическа бръчка на челото ми. Нямам какво да кажа за него.
Yves Rocher Cle Vegetable Minceur
Продукта представлява стягащ лосион за тяло. Стигна за едно мазане на краката и нищо не мога да кажа за него.
Ziaja Крем за лице с маслина
Използвах крема вечер. Беше ок, нищо специално.



Clinique Anti-Blemish фон дьо тен
Купих си този фон дьо тен с голям кеф, но консултантката която ми помагаше да избера цвят, ми избра много розов цвят при положение, че кожата на цялото ми тяло е с жълт подтон. Беше ми ужасно трудно да накарам цвета му да изглежда добре на моята кожа. Самият фон дьо тен не беше никак лош, но не бих повторила покупката му дори и в друг цвят.
Bourjois Шоколадова бронзираща пудра
Пудрата не е изхабена напълно, но на повърхността и постоянно се образуваше коричка, която не изчезваше, независимо колко я чегъртах с нож. Пудрата е в срок на годност и при купуването и самият продукт беше запечатан. Коричката започна да се образува веднага след първото ползване. Не бих я купила отново.
Rimmel Stay Matte пудра
Остана ми съвсем малко количество пудра по страните на опаковката, но ми беше много трудно да го достигна с четка, Да не говорим, че капачето и се счупи и ми се наложи да го лепя няколко пъти с тиксо. Хареса ми, матираше кожата доста добре и стоеше естествено, но опаковката е много евтина и въобще не е стабилна. Бих я купила отново, но за момента искам да опитам и други пудри (вече май имам нова любима пудра).
Une Glimmer Gloss  01
Имам цяло ревю за гланца, което може да видите тук. Той е с натурален състав. Имаше малко странен аромат и не особено добра трайност, но ми допадна. Не бих повторила покупката му, защото предпочитам повече червила пред гланцове.
С червилата на Manhattan и Golden Rose се разделям, защото не смятам, че са подходящи цветове за мен.
Golden Rose Terracotta Powder 103
Имам тази пудра от ужасноооо много време и не съм я ползвала от години. Време е да се разделим. Не бих я купила отново.
Четка на Oriflame
Разделям се с нея, защото е прекалено рошава. Така я получих и не си оправи формата. Използвала съм я няколко пъти за нанасяне на хайлайтър. Не е лоша, върши си работата, но при наличието на доста четки в колекцията ми не виждам защо да я пази при положение, че изглежда така сякаш кучето ми я е дъвкало.
Classic Сенки за очи
Отдавна не използвам сини сенки за очи и е време да се разделим.
Следващите три гланца - два на Avon и един на Nivea, изхвърлям защото не съм фен на балсамите тип гланц за устни. Не са моят продукт и се разделям с тях.
Golden Rose Ultimate Colour 06
Ако си търсите достъпен гланц за устни, който да не изсушава устните, това е вашият продукт. Цветът, който имам аз е розов с перлени частици. Ще го купя отново задължително, но първо искам да изразходя още няколко гланца за устни, защото както вече ви казах предпочитам повече червилата пред гланцовете. Подробно ревю може да прочетете тук.
Catrice Eyebrow Filler
Цветен гел за вежди от Catrice. Харесвам го защото освен, че придава мъничко цвят,държи под контрол веждите ми през деня. Вече имам нова опаковка
Catrice Eyebrow Stylist молив за вежди
Изразходила съм до момента вече 2 или 3 такива молива и бих го купила отново, но преди това искам да опитам и други подобни продукти.
Avon База за сенки
Много хвалена база за сенки. Аз също не правя изключение и на мен ми хареса. Подробно за нея може да прочетете тук. Вече имам нова опаковка от нея.
Catrice Матиращи листчета
Не ми харесаха. За мен същата работа върши и обикновена салфетка или носна кърпичка. Не бих ги купила отново.

Това са всички празни опаковки за последните два месеца. Чувствам се доста изморена в момента и пръстите на ръцете в момента ме болят от толкова много писане. Но заедно с това се чувствам освободена, защото най-накрая ще мога да изхвърля този боклук.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

14 коментара

  1. Ухааааааа!
    Колко време ти отнеме да изхабиш/довършиш тези неща.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зависи :) Този път се случи така че много неща взеха да свършват по едно и също време

      Изтриване
  2. Това за колко време е? :D :D Супер

    ОтговорИзтриване
  3. Уау има защо да те заболят пръстите от писане :D Интересно ми е да чуя коя е новата любима пудра :))

    ОтговорИзтриване
  4. Леле, колко много неща! Браво, че си имала търпението да ги събереш, аз току хвърля някое емпти преди да се сетя, че трябва да го включа в публикация, хихи. Иначе съм съгласна за шампоана на Гарние, направо е отвратителен и го чака много негативно ревю, и ти благодаря за поредния добър отзив за маската на Алверде, със сигурност ще си я взема, като се прибера в България :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз си ги събирам много старателно, но има разни доброжелатели с които съжителствам и смятат че се затрупвам с боклуци и от време на време изхвърлят по някоя празна опаковчица. Маската е страхотна :)

      Изтриване
  5. Чудесен пост! Браво за търпението както при събирането на опаковките, така и при писането на поста :)

    ОтговорИзтриване
  6. Много ми беше приятно да прочета поста ти и си го запазих, за да мога да си купя някои набелязани неща. :))

    ОтговорИзтриване
  7. Хахаха, наистина си за похвала :)

    ОтговорИзтриване