Ревю: Avon Eye Shadow Primer

by - април 14, 2014


Здравейте! Освен с мазна Т-зона, мога да се похваля и с мазни клепачи. Благодарение на тях имам проблем с трайността на сенките ми през деня. Аз никога не съм била от момичетата чиито грим издържа цял ден.

Какво представлява базата за сенки?
Идеята на базата за сенки е да се нанася преди сенките или друг очен грим, за да създаде една по-гладка и равна повърхност върху която да се нанесе гримът. Заедно с това да увеличат трайността на грима и да направят цветовете по-наситени.
Различните базите идват в различни опаковки - тубички или бурканчета. Може да се нанасят с пръст, апликатор или четка. Различават се и като консистенция - по-течни или по-гъсти кремчета или под формата на мус. Най-често са с цвят близък до цвета на кожата и при нанасяне освежават тена, но е възможно и да са прозрачни.



Avon Eyeshadow Base

Цена: редовна 10лв, но може да се намери с намалена цена в различните каталози
Количество: 3гр
Предлага се: в нюанс light beige

Базата идва в стъклено бурканче. Опаковката не е кой знае колко удобна  за пътуване, защото е по-тежка от да кажем пластмасова. Консистенцията и наподобява мус, с телесен цвят е и при нанасяне изравнява и освежава тена. Използвам базата всеки ден дори и да не нося нищо друго освен спирала. А сега за трайността - без база грима ми издържа от 3-4 до 6 часа в зависимост от качественото на сенките, които ползвам. С база трайността им отново варира в зависимост от качеството на продуктите, които ползвам до 6-8 часа. На снимките долу може да видите как базата променя наситеността на цветовете.


Тази база се превърна в задължителен за мен продукт всеки ден. Самостоятелно стои естествено, разнася се лесно и удължава живота на сенките ми.


Каква база използвате вие? Пробвали ли сте тази база? Хареса ли ви?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

8 коментара

  1. Не съм я пробвала, но след ревюто ти със сигурност ще я пробвам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тази база е страхотна! Толкова е нежна и лека на окото, а сенките издържат за мен от сутринта до вечерта! Препоръчвам я с две ръце!
    Ели

    ОтговорИзтриване
  3. И аз не съм я пробвала все още, но се пишат само хубави неща за нея. В момента аз използвам бяла база на NYX . Пак е в такова бурканче , което ми се вижда една идея по-неудобно и странно... По принцип не обичам да бъркам в гримовете с пръсти.. може би за това още не съм се сдобила с нея.

    ОтговорИзтриване
  4. Криси само 6-8ч ли?? Аз й се бях заканила, но при положение че само на работа стоя 9ч??
    -Теди

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моите клепачи са много мазни и сенките при мен без база издържат 3-4 часа. Ако твоите не са толкова мазни, грима ти ще издържа повече :)

      Изтриване
  5. Аз не нося сенки, но много често я ползвам, просто за да предотвратя омазняване по клепачите, когато съм с очна линия, опредлено виждам смисъл да я ползвам и определено има разлика. Страхотно изравнява тена на клепачите ми и линията изпъква ;)

    ОтговорИзтриване