Ревю: Bioderma Sebium маска за лице

by - август 15, 2014


Здравейте! Толкова дълго време отлагам писането на тази публикация, че в тубичката е останал продукт за едва 2-3 ползвания. Но както са казали хората - по-добре късно, отколкото никога :)
Маските заемат важна роля в грижата за кожата ми. Опитвам се да използвам различни маски възможно най-често (разбирайте през ден или два). Най-големите проблеми на кожата ми са черните точки, омазняването и порите и използвам главно продукти, които са таргетирани към тези проблеми, като от време на време редувам с някоя хидратираща.
Днес ще ви запозная с една от любимите ми маски напоследък, а именно - Bioderma Sebium Masque.

Количество: 40мл 
Цена: около 25лв
Годност след отваряне: 9 месеца
Къде: в аптеките, в които се предлага марката
Състав:



Маската на Bioderma e част от серията Sebium, която е предназначена за склонна към омазняване и акнетична кожа. Тя обещава да почисти кожата от несъвършенствата и мръсотията и да регулира количеството себум отделяно от кожата.
Маската има характерния аромат на продуктите от серията Sebium, който много ми харесва. Съдържа каолин и антибактериални агенти, които обещават да почистят кожата. Изстискана от тубичката, консистенцията на маската е кремообразна, но нанесе ли се върху лицето става на шупли. Препоръчва се да се нанесе дебел слой от маската и да се остане с нея 5 минути. След изтичане на времето, маската не трябва да се измие веднага, а с влажни ръце да се масажира върху кожата, за съвсем леко ексфолиране. След измиване усещам лицето си чисто, но без онова сухо и опънато усещане. По отношение регулирането на себума - има ефект, но краткотраен. Не очаквайте, че ако нанесете маската един път, ще има резултат в продължение на седмица или две.
В началото заради по-странната консистенция на продукта, той не ми беше особено любим. Не харесвах Sebium Masque може би и защото след изтичане на 5 минутки не масажирах с влажни длани, а директно измивах - а така върху лицето ми оставаше филм от продукта, който се премахваше единствено с почистващ продукт или тоник. Но към днешна дата си я обичам и ползвам редовно (спазвайки инструкциите за употреба).


Плюсове:
*изисква само 5 минути
*след това кожата не е суха или опъната
*след употребата и усещам кожата си почистена
*стига да се използва правилно не оставя следи върху кожата след премахване

Минуси:
*по-различна консистенция, която изисква свикване


Ако имате комбинирана или мазна кожа и обичате почистващи маски, ви препоръчвам да я опитате.


Колко често използвате маски и коя ви е любимата?






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Много харесвам тази серия, особено хидратиращия гел. Не съм обръщала внимание на маската, ще погледна при следващо ходене :)
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм решила да си взема хидратиращия гел през зимата. Май само него не съм пробвала от серията Sebium

      Изтриване