Review: Golden Rose Ultimate Colour гланц за устни

by - август 06, 2013


Здравейте! Наскоро Golden Rose пуснаха нова серия гланцове с името Ultimate Colour. Тя обещава дълготраен цвят и нелепкава текстура и неб съдържанието на парабени и силикони. Серията предлага 17 различни цвята. Аз се спрях на цветове #06 и #11.
 

Golden Rose Ultimate Colour гланц за устни
Количество: 8,2мл
Цена: 4,50лв

Аромат: Аромата им е една доловим и ми е малко трудно да определя на какво точно миришат. Хем е нещо сладко, но усещам и нещо като мента. Никак не ме бива при определянето на ароматите, но в никакъв случай не миришат неприятно.
Текстура: Имат много приятна и лесна за нанасяне текстура. Блестящите частици на червения нюанс номер 11 не се усещат върху устните.
Трайност: Очаквах тези гланцове да издържат около 1-2 часа върху устните и останах много приятно изненадана когато се оказа, че са доста по-дълготрайни.
Хидратация: Моите устни са много сухи и за мен винаги е било важно продуктите за устни, които ползвам да не ги изсушават допълнително. Нанасяла съм гланцовете с и без балсам за устните под тях и в двата случая не изсушиха устните ми допълнително.

Много приятно изненадана съм от серията гланцове. Със сигурност ще погледна и другите предлагани цветове. 







You May Also Like

1 коментара