Нови покупки #20

by - ноември 17, 2014


Здравейте! Напоследък не съм особено активна в блога. Първо, защото имам доста неща за вършене и вечер като се прибера не ми остават сили за писане. Второ, след смяната на времето (от лятно към зимно) още не мога да свикна колко рано се стъмва и реално като се прибера вкъщи вече не става за снимане. Това допълнително ме отказва да пиша. Но стига съм се оплаквала, да преминем към интересната част, а именно новите ми покупки. Този път не са толкова много. Не намирам нищо чак толкова интересно което да се предлага в момента из магазините.


All Nature Балсам за коса с мед и липов цвят
Марката предлага продукти с натурален състав без силикон, парафин и парабени. Използвах балсама 2-3 пъти и честно се усещам да прави нещо за косата ми.
Dove Intense Reapair шампоан
Напоследък все не случвам на шампоани за коса и всичко купено за последните 2-3 месеца ме разочарова. До сега не съм оставала разочарована от шампоани на марката и този път реших да заложа на нещо сигурно и изпитано.
Balea Extra Power лак за коса
Използвам лак за коса много рядко и когато купя някой в стандартната голяма опаковка се застоява в шкафа с години. За това този път реших да купя някакво мини.
Reafn Измиващ гел с хмел и салвия
Поредна опаковка от любимият ми измиващ гел. Има подробно ревю за него в блога, което може да видите тук.
Alverde Масло за коса
Вече включих маслото в любимците си за октомври. Може да се нанася върху косата и скалпа. В състава ми са включени бадемово масло и масло от арган.
Avene Термална вода
Avene Claenance маска за лице
Маската е предназначена за мазна кожа склонна към несъвършенства. Има ексфолиращ и абсорбиращ ефект. Ревю за нея може да прочетете тук.
L'Angelica Паста за зъби за чист и свеж дух
Показвам ви тази паста за зъби, защото се опитвам да огранича използването на някои вредни съставки в ежедневието си. В тази паста липсват SLS и флуор. В съставът и са включени екстракти от босилек, мащерка и мента.


Alverde Нощем серум за мигли с кофеин
Срещнах този продукт из няколко бг блога и го взех от любопитство. Какво обещава да направи за миглите, не мога да ви кажа, защото преводите от немски на български са доста кратички. Върху етикетите на продуктите на Alverde винаги пише едни и същи неща характерни по скоро за марката (Alverde) отколкото за конкретния продукт (какви вредни съставки не съдържа, че е веган и т.н.). Та ако някой знае какво трябва да стане с миглите ми при редовна употреба да напише долу в коментарите :) (Мери на тебе разчитам)
Catrice Eyebrow Lifter молив за вежди
Ревю за продукта прочетох в блога на Ина от Limited Beauty (линк към ревюто и). Хареса ми как стои под нейната вежда и реших да го купя и да проверя дали и на мен ще ми стои така.
Maybelline Color Tattoo 35 On and On Bronze
Да, нямам този цвят на Maybelline Color Tattoo. Да, знам колко е популярен, но отлагах покупката му, защото смятах, че нямам нужда от него. Използвам тези сенки вече седмица и още от първото ползване се превърнаха в мой фаворит. Защо не ги опитах по-рано? Очаквайте да ги видите в много бъдещи постове с любими продукти.
Bourjois Healthy Balance пудра
До преди да излезе Healthy Balance, пудрата на Rimmel Stay Matte беше най-често споменаваната и в наши и в чужди блогове. Но напоследък всички говорят за пудрата на Bourjois. И има защо. Спирам до тук, защото иначе ще и направя ревю, а това не е целта на тази публикация.

Това бяха всички продукти с които се сдобих напоследък.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

11 коментара

  1. На каква цена са пудрата и молива за под вежди? :) Чудесни придобивки!

    ОтговорИзтриване
  2. Нощния серум на Алверде "подсилва и регенерира миглите". Съдържа "ценни масла и плодов восък" (восък от кората на Rhus Verniciflua). Нанася се на почистени и дегримирани очи и се оставя да действа през нощта.

    Като цяло позитивни отзиви има май.

    Състав:
    Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Sorbitol, Hydrolyzed Jojoba Esters, Sodium Cetearyl Sulfate, Ricinus Communis Seed Oil*, Hectorite, Tricaprylin, Caffeine*, Rhus Verniciflua Peel Cera, Lysolecithin, Coffea Arabica Seed Extract*, Euphrasia Officinalis Extract*, Arctium Lappa Root Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Hydrogenated Jojoba Oil, Xanthan Gum, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Jojoba Esters, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Citral**
    * ingredients from certified organic agriculture
    ** from natural essential Oils

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни покупки :)) Аз, пък още от първото ползване на All Nature балсам с мед и липов цвят усетих разлика. Но явно си зависи и от косата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Явно е до коса. Една приятелка си взе друг балсам на марката (лилав на цвят и миришеше на виолетки) и е супер доволна.

      Изтриване
  4. И аз се сдоби на скоро с пудрата и със сенките. Обожавам ги и аз се чудя -защо не съм ги купила по-рано.Вече направих ревю на сенките,но и аз подготвям ревю за пудрата :))

    ОтговорИзтриване