My Christmas Wishlist 2014

by - ноември 22, 2014


Здравейте! Коледното настроение започна да ни залива - коледната украса започна да се появява навсякъде. И аз започвам да се подготвям за идващите празници с моят бюти уишлист, т.е. ще се надявам да открия тези неща под елхата оставени от Дядо Коледа или някои негов елф.


Too Faced Chocolate Bar

Тази палитра я искам от толкова много време и честно не знам защо все и отлагам покупката. Обичам сенките в по-неутралната и в кафявата гама и нямам търпение да имам това шоколадово бижу в ръцете си. До момента не съм попадала на лош отзив за палитрата.

Tangle Teezer
Всички сме чували за тази вълшебна четка, която би трябвало да разресва косата по-лесно. На пазара вече има много марки, които предлагат подобни четки, но аз искам да опитам точно Tangle Teezer-а.

Sephora Matte Lip Cream

Мисля, че за тези течни червила започна да се говори след като Amelia Liana ги спомена в нейно видео. Единствено цветовата им гама до сега ме е спирала да опитам червилата - цветовият избор не е особено голям. Със сигурност искам 01, евентуално и 03. 

Marc Jacobs Daisy
Имам ли нужда от нов парфюм? Не, но ароматът му ме плени и ще се радвам да го намеря под елхата.

Too Faced Better That Sex
Интересно име и многократно хвалена спирала. Виждала съм я върху миглите на Меги и без да съм я ползвала върху моите мога да кажа, че това е една от най-добрите спирали. 

Tanya Burr Lip Gloss

Много харесвам Tanya Burr и гледам всичките и клипове. Много искам да опитам гланцовете и. Спряла съм се на Picnic In The Park.

First Aid Beauty Set

Ако следите някоя чужда бюти влогърка в youtube няма как досега да не сте чували за First Aid Beauty. Всички хвалят продуктите на марката. При последното намаление във Feeluniqe, сета на който съм се спряла беше изчерпан много бързо и не успях да го поръчам. Надявам се следващият път когато искам да го поръчам да имам по-голям успех.

Nic's Picks Real Techniques
Много харесвам четките на Real Techniques. Използвам главно четки на марката всеки път когато се гримирам. Не че не съм доволна от четките с които разполагам и не мисля, че имам нужда от нови, но просто ги искам. Първо, заради формата на четките. Нямам подобни в колекцията си. Второ, заради сребърните им дръжки.



Това май е всички! Сигурна съм, че ако помисля още малко ще добавя още доста неща и списъкът ще стане прекалено дълъг.
Вие какво искате намерите под елхата?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

15 коментара

  1. Хаха, някои от желанията ни съвпадат! Иначе комплекта на First Aid Beauty и аз го искам, както и четките на Сам. А Дейзи тъкмо ми свърши и ще си купувам нов, като събера парички :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз от твоя уишлист се вдъхнових и написах моя :) Нямам търпение Коледа да дойде! Едвам се удържам да не извадя коледната украса :)

      Изтриване
  2. Брей, за първи път чувам за тази четка Tangle Teezer! Доста добри ревюта има за нея, мисля и аз да си я поръчам - мерси, че сподели за нея!

    Иначе ако искаш да видиш още готини нещица за Wishlist-а ти, включително домашно направена "чудодейна" паста за зъби: http://www.indiebeaver.com/коледни-подаръци-за-нея/

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен списък! Пожелавам ти да бъде изпълнен! Иначе аз имам палитрата на Too Faced, уникална е, но е прекалено завишена цената тук - на мен ми я донесоха от Америка! Успех :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От толкова време я искам и цената и не би ме спряла да се сдобия с нея :)

      Изтриване
  4. Много хубав списък! Пожелавам ти всичките ти желания да се изпълнят :))

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасен списък ,аз съм влюбена в Дейзи на М.Джейкъбс, а четките на РТ изглеждат супер :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ух, четките определено са си за искане! :))) Прекрасен wishlist :)

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасен списък!! И аз ги искам тези неща ;д Пожелавам ти да ги получиш всичките :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много хубав списък <3 И аз много искам стейновете на Сефора, въпреки огромното количество продукти за устни, които притежавам. Имам ТТ (компактния), но ще ти препоръчам да си вземеш нормалния ако си се насочила ъкм него точно, ако имаш по-гъста и заплитаща се коса.

    ОтговорИзтриване
  9. И аз не мога да се оплача от липса на продукти за устни хахах Благодаря ти! Косата ми не е много гъста, но се оплита доста и със сигурност ще си взема нормалния размер :)

    ОтговорИзтриване