Pinks Ноември 2014

by - ноември 21, 2014


Здравейте! Преди няколко дни получих ноемврийската си кутия Pinks. И с огромно нетърпение отворих да видя какво е съдържанието и. Тазмесечното издание няма тема (обикновено всяка кутия си има различна тема), а просто е наречено №15.




  • Cottage душ крем (пълноразмерен продукт, оригинален размер: 250мл - 5,90лв)
Душ геловете на марката са споменавани в доста бг блогове (веднага се сетих за блоговете на Мариета и Меги), но до момента не съм ги опитвала. Ароматът, който ми се падна на мен е Ocean Blossom и мирише много свежо и ненатрапчиво. 
  • Fresh Line Erato шампоан (пълноразмерен продукт, оригинален размер: 75мл - 11лв; 200мл - 27лв)
Марката е непозната за мен. Падна ми се шампоанът за увредена и дехидратирана коса с екстракти от роза, градински чай, черен оман, зехтин, невен, бъз, органично алое, слънчоглед, сандалово дърво, естествени мастни киселини и провитамин B5. Продуктите на Fresh Line не съдържат парабени, силикони, парафин и други вредни съставки. Включен е и талон за 20% отстъпка при покупка на продукти на марката.
  • La Roche-Posay балсам за тяло (мини продукт 15мл, оригинален размер: 200мл - 34,25лв)
Кремът е предназначен за суха и чувствителна кожа и не съдържа парфюм. Подходящ е и за бебета.
  • Vichy Liftactiv Supreme дневен и нощен крем (саше 1,5мл, оригинален размер: 50мл - 55,74лв)
Кремовете са част от нова серия противостарееща грижа на марката. Обещават да коригират бръчките и отпускането на кожата. Предлагат се във вариант за нормална до смесена и за суха кожа.
  • Biofresh Nat'aura дневен крем за лице и очен контур (саше 2мл, оригинален размер: 50мл - 34,50лв)
Кремът на Biofresh може да се използва както върху кожата на лицето, така и в зоната около очите. Обещава да осигури на кожата овлажняване, подхранване и защита от неблагоприятните външни фактори.
  • Biofresh Nat'aura концентрат за околоочния контур (саше 2мл, оригинален размер: 30мл - 34,50лв)
Околоочният контур е предназначен за дамите които влизат във възрастовата категория 30+. Въпреки, че все още съм 20+ с удоволствие ще пробвам продукта, защото до момента не съм опитвала нищо на Biofresh и се радвам, че този месец в Pinks са включени техни продукти.
  • Biotrade Pure Skin ексфолиращ тоник (мини продукт 15мл, оригинален размер: 60мл - 17лв)
Имам този продукт в пълноразмерен вариант и бих го препоръчала на всеки. При първото ползване имах известно притеснение да не би да раздразни много кожата ми, но до сега никога не съм имала неблагоприятни реакции след употреба. Един задължителен продукт в козметичен арсенал.
  • Joanna Балсам за сухи места 3 в 1  (пълноразмерен продукт, оригинален размер: 8гр - 3,70лв)
Аз получих варианта с кокосово масло. Балсамът е от онези мултифункционалните, които може да се нанасят върху устните и всички сухи участъци върху тялото.
Включен е талон за отстъпка 10% при пазаруване от онлайн магазина на марката.


А ако случайно сте забелязали една лапа подаваща се на горната снимка, ето и притежателят и:


Много ми хареса съдържанието на кутията и ще опитам всеки един от продуктите включени този месец. Харесва ми и разнообразието на различни марки (познати и непознати за мен). За Fresh Organic Cosmetics и Joanna чувам за първи път. Fresh Organic Cosmetics  могат да бъдат намерени в новият Sofia Ring Mall, а Joanna е само онлайн. Както вече споменах на мен съдържанието на ноемврийската кутия Pinks ми хареса, но ми липсват продукти от декоративната козметика и се надявам в следващата кутия да има включени такива.

P.S. Следващата кутия би трябвало да е двойна (за месеците декември и януари). Цената и отново е 15лв, но включва повече продукти от обикновено. Ако искате може да я поръчате (на сайта им има опция да поръчате само 1 кутия), но обърнете внимание за кой месец поръчвате.


Какво мислите за кутията този месец?





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара