Любими лакове: Есен 2014

by - ноември 24, 2014



Здравейте! Този пост стои като чернова от ужасно много време и все не ми остава време и желание да го допиша и да го споделя с вас. Е, днес ще ви покажа есенните си лакове, макар че съвсем скоро есента ще свърши.
Първоначално лаковете, които исках да ви покажа бяха 6, но се случиха някои нови покупки и бройката им се увеличи. Ето и любимите ми 12 лака в момента:




Rimmel Salon Pro 237 Soul Session
Много добра серия лакове от Rimmel. Ако успеете да си харесате цвят (цветовата гама у нас не е особено богата) горещо ви препоръчвам да ги пробвате. Цветът, който имам аз 237 Soul Session е перфектният топъл бежов нюд. Има доста добра трайност, блясък без топ лак и наситен цвят (на снимката съм с два слоя) и любимата ми плоска четка.
Rimmel 60 Seconds 713 Little Bo Peep
Разкошен светло сив цвят отново от Rimmel. За разлика от всички останали нюанси от серията 60 Seconds на този му трябват поне 3 слоя, за да се получи наситен цвят върху ноктите. Харесвам лаковете от тази серия, защото са с плоска четка, съхнат бързо (малко повече от 60 секунди, но все пак бързо) и имат доста добра трайност.
Essie Take It Outside
Това е цвят от есенната колекция на марката за 2014. Цветът е смесица от сиво и бежаво. Тъй като лаковете на Essie са ми любими, а съм включила още два техни цвята в тази публикация мисля да спомена тук и да не се повтарям по надолу, че четките им са ми супер удобни за нанасяне, досега не съм попадала на кофти формула и ненаситен цвят, трайни са и съхнат сравнително бързо. Повече снимки на лака може да видите тук.
Golden Rose Rich Color 113
Този цвят имам от миналата година и съм го носила безброй много пъти. Цветът е сиво-бежово-зеленикав. Лаковете от серията са с удобна плоска четка, наситен цвят, прилична трайност и достъпна цена (около 2-2,50лв)
Golden Rose Rich Color 102
Цветът е сив с лилав оттенък. Отново цветът е плътен и два слоя са повече от достатъчни.
Golden Rose Rich Color 104
Разкошен лилав цвят с кафяв оттенък и фин син блясък. Но когато го нанеса върху ноктите не забелязвам синия блясък върху тях. Всичко до момента, което споменах за серията Rich Color, важи и за този цвят.
Maybelline Colorama 10
Тъмно лилав цвят, който не е от тези тъмни лакове който изглежда почти черни. Имах доста ниски очаквания към тази серия лакове на Maybelline, но останах приятно изненадана от тях. За да се получи плътен цвят са ми необходими два слоя, лакът съхне бързо и е траен.
Essie After School Boy Blazer
Не исках да включвам този лак в този пост, защото цвета е част от миналогодишна лимитирана колекция и може би вече не се може да се намери. Но го обожавам! Цветът е много тъмно син и понякога изглежда черен. Получавам много комплименти винаги когато съм с  него.
Flormar 398
Цветът в шишенцето изглежда по-тъмно син отколкото всъщност е върху ноктите. В самият цвят има множество малки светло сини и сиви шимърчета. Понякога го нося самостоятелно, а друг път слагам Essie After School Boy Blazer, за да бъде цвета по-тъмен.
Rimmel 60 Seconds 330 Highland
Ще започна с единствената си забележка към този цвят - когато ги изтривам цветът се разнася по пръстите ми. Аз съм голям фен на серията 60 Seconds, но ако вие не ги харесвате или предпочитате други, веднага ще намерите абсолютно същият цвят - тъмно червен. Всяка марка лакове имат такъв цвят.
Essie Wicked
Цветът е тъмно червено-кафяв и понякога може да изглежда черен. Перфектният цвят за есента и зимата. Винаги получавам комплименти когато съм с него. Необходими са два слоя, за да се получи плътен цвят, но се е случвало когато нямам време да оставям само един слой и пак е ок.
Golden Rose Color Expert 32
Една съвсем нова серия лакове от Golden Rose.Цветът е бордо със златни и червени шимърчета. Отново е с плоска четка. Има малко странна консистенция, но това може да се дължи на шимърите в него. Необходими са два слоя за да се получи плътен цвят. Трайността му е доста добра.





Това бяха любимите ми лакове в момента. Кой/Кои са вашите?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

4 коментара

  1. От новата серия на Golden Rose Color Expert и аз си взех №32. Наистина е много хубав.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни лакове !! Имам светло лилавия на ГР,но съм хвърлила око и на новата им серия .

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересни цветове си подбрала.
    И аз си взех от Color Expert, но се спрях на номер 52. Все още изпробвам трайността му. Като консистенция ми се стори доста гъст и някак млечно-кремообразен. Но цветът е много плътен и има необичаен финиш. Определено ще си взема и други цветове!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесаха трите на ГР и сивото на Римел, определено ще ги потърся, като си дойда :)

    ОтговорИзтриване