Ревю: Sephora Honey Lip Scrub

by - май 21, 2017


Здравейте! За днес съм ви приготвила едно кратко ревю за ексфoлианта за устни на Sephora, който ви показах в последния си пост с любими продукти за месеца. И, о изненада, той много ми харесва ;) По-надолу ще разберете защо.


Sephora Honey Lip Scrub
Количество: 3,5гр
Цена: около 8-10лв

Това е първият ексфолиант за устни който си купувам. До сега съм използвала само домашно приготвени със захар и мед. Ексфолиантът на Sephora ми привлече вниманието заради това, че е под формата на стик, което ме наведе на мисълта, че трябва да е много лесен за употреба. И наистина е така. Не трябва да използвам пръстите си, за да го нанеса.
Консистенцията му е като на по-сух балсам за устни. В него има множество частички, които ексфолират устните и махат сухите кожички. Ексфолиантът е доста грубичък. Усещането при нанасянето му е почти болезнено, но аз предпочитам по-грубите ексфолиращите продукти.
 

След нанасянето му използвам салфетка, за да премахна излишния продукт. Ескфолиантът оставя леко мазничък слой, но на мен той не ми е достатъчни хидратиращ и задължително нанасям балсами за устни след ексфолирането им. Като резултат от употребата му устните ми са меки, гладки, без сухи кожички и са готови за нанасянето на всякакви продукти за устни.
Оценка: 5/5

Ексфолиантът за устни на Sephora определено е продукт който ще държа под ръка задължително, защото е лесен за употреба и прави устните ми меки и гладки.

You May Also Like

1 коментара

  1. Много полезно ревю! Особено след като провокирахте интереса ми със споменаването на продукта в поста с любимци за месеца :))

    ОтговорИзтриване